Sonntag, 27. Juli 2008

Yaob Sunday #6

Today I want to show you two wonderful cards, which have used my sketches for inspiration, created by the very talented Jeanette Comerford.

Heute möchte ich euch gleich 2 Katen, die nach Sketchen von mir gemacht wurde, zeigen. Und zwar sind sie von der sehr talentierten Jeanette Comerford.

Jeanette used Sketch #19 for this amazing card wit the title "Best Wishes". One of my favourite colour combinations green/pink and I admire her colouring ability with Copic Markers.

Jeanette hat Sketch #19 für diese sensationelle Karte mit dem Titel "Best Wishes" verwendet. Das ist eine meiner liebsten Farbkombinationen grün/rosa und ich bin von ihrer Coloration mit den Copic Markern ganz entzückt.

  • Stamps: Magnolia Summe Club, SU! Short & Sweet
  • Paper: Paper Trey Sweet Blush
  • Ink: Brillance, PT Sweet Blush for sentiment
  • Coloring: Copic Markers
  • Embellies: PT ribbon, Dew Drops, Hero Arts Flower

While I was browsing Jeanette's blog I discovered a second beauty (she used sketch #24) and I couldn't leave without her...hehe Look at the colouring again, boy!! Jeanette really figured it out :) You should really visit her blog for more inspiration and for a fabulous Image Book, she posted yesterday (I so hope that I'll find the time to play real soon again :)
Thank you
Jeanette for these stunning creations and I hope to see much more from you!
I will be back later in the evening to announce the winner of the
Whiff of Joy naming competition. Elisabeth is still biting her nails over all those beautiful suggestions ;)

Während ich Jeanette's blog durchstöbert habe, ist mir dann noch eine zweite Karte aufgefallen (nach sketch #24), ohne die ich nicht wieder gehen konnte..hehe Schaut euch mal die Coloration genauer an!!! Wahnsinn, Jeanette hat es wirklich drauf :) Ihr solltet unbedingt auf ihrem blog vorbeischaun und euch noch mehr Inspiration holen, vorallem das Stempelabdruckbuch, das sie gestern gezeigt hat ist toll! (ich hoffe, dass ich bald wieder Zeit zum Basteln finde :)
Danke Jeanette für die traumhaften Kreationen, ich hoffe in nächster Zeit noch viel mehr von dir zu sehen!
Ich werde später nochmal wiederkommen um den Gewinner der Whiff of Joy naming competition zu verkünden. Elisabeth müht sich immer noch ab eine Entschiedung zu treffen. Aber das ist ja auch wahnsinnig schwer bei so vielen schönen Vorschlägen :)


  • Stamps:Sugar Nellies: Pen Pal
  • Ink: Brillance Graphite Black
  • Paper: SU! Wild Wasabi, Dp Afternoon Tea
  • Coloring: Copics
  • Embellies: Ribbon SU! Wild Wasabi, Stickles
  • Tools: Nesties, Cuttlebug

Kommentare:

  1. die karten sind wirklich wunderschön!!!

    AntwortenLöschen
  2. Wow, das sind ja wunderschöne Karten !!

    Schau doch mal bei mir vorbei, ich habe da was für Dich !!

    LG von Litta

    AntwortenLöschen
  3. wow loving these 2, colours work well!!
    Hugs Kate xxxx

    AntwortenLöschen
  4. Am just popping across to look at Jeanettes blog. I havn't been able to bite my nails all week because I've had my fingers crossed my names are chosen lol!!
    Sharon :-)x

    AntwortenLöschen
  5. These are both beautiful and the colours are just gorgeous xxxx

    AntwortenLöschen
  6. stunning cards, wish I could colour like that.
    Katharina, there is something on my blog for you to collect
    Sharon
    x

    AntwortenLöschen
  7. wow! Nice card and lovely colours!

    AntwortenLöschen
  8. Beide Karten sind klasse, wobei mir die zweite noch besser gefällt und die coloration ist wirklich gelungen

    LG Sonja

    AntwortenLöschen
  9. Very cute! I love the colors on the second one! She makes adorable cards!

    AntwortenLöschen
  10. Well done Jeanette...you cards are gorgeous...and yep you're colouring is amazing!! bx

    AntwortenLöschen
  11. Wow, die Karten sind so genial! Die zweite gefällt mir auch noch einen Tuck besser aber das liegt an dem Motiv! ;o) LG, Tanja

    AntwortenLöschen
  12. Laurie in MN, usa27. Juli 2008 um 22:45

    sensationelle. Copic colors, wonderful.

    AntwortenLöschen
  13. You have chosen 2 beautiful cards, jeanettes blog is amazing, I have an award for you on my blog, hope all is going well and you're not too stressed
    lv gill x

    AntwortenLöschen
  14. Beautiful cards Katharina! The coloring is just gorgeous! Love the layouts too. :)

    AntwortenLöschen
  15. I love Jeanette's work and these two cards are just amazing!! Congrats on being featured Jeanette!!

    hugs Bev x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...