Mittwoch, 16. Juli 2008

You are Special!

Another card with the new release of High Hopes Rubber Stamps. It is just a small one, but he is nevertheless a star ;)

Eine weitere Karte mit einer Neuerscheinung von High Hopes Rubber Stamps. Er ist zwar nur ein kleiner Geselle, aber deswegen nicht weniger eindrücklich ;)


Animals only is this weeks Cute Card Thursday challenge. The cute Polly popped into my mind immediately. I cut the circles with my Nestabilities, the scalloped border with my Fiskars cutting template and the senitment is hand written.
I am very curious to see what animals you choose. Pop over to
CCT and let inspire you by the wonderful DT cards :)
Hugs

Ausschließlich Tiere ist die Herausforderung bei der Cute Card Thursday challenge. Mir ist dabei sofort die süße Polly eingefallen und ich mußte sie einfach zum Star meiner Karte machen :) Die Kreise habe ich mit meinen Bestabilities gemacht, den gewellten Rand mit meinem Fiskars Schneidetemplate und der Text ist handgeschrieben.
Ich bin wirklich schon neugierig darauf zu sehen welche Tiere ihr euch aussucht. Schaut doch bei CCT vorbei und laßt euch von den tollen Werken des DTs inspirieren.
Alles Liebe!!


  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps
  • Paper: Stampin' Up cardstock "Chocolate Chip", scrapbooking kit "Rose Garden"
  • Accessories: ribbon Raspberry ribbon, brads Making Memories, Spellbinder Nestabilities circle, sewing machine
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, white gel pen

Kommentare:

  1. I love your card!! It's cute and funny!! Hugs, Christelle.

    AntwortenLöschen
  2. Great card Katharina, I love how you have coloured the parrots

    AntwortenLöschen
  3. Die Karte selber gefällt mir super, nur das Motiv ist nicht so mein Fall.... ich finde der arme Vogel hängt so in der Luft, da fehlt was...

    *knuddels* Sonja

    AntwortenLöschen
  4. Wunderschön, sowohl die Coloration als auch das Layout. Deine Werke sind alle ein Traum.

    LG Uschle

    AntwortenLöschen
  5. Fab card Katharina such a cute image.

    AntwortenLöschen
  6. Great stamps and coloured perfectly. Your handwriting is very neat. Lovely!

    AntwortenLöschen
  7. Katharina another beautiful card, you alway create gorgeous card, i love polly, she is too cute.... Crafty Hugs Tina x

    AntwortenLöschen
  8. love the fun card you made - but I do have the urge to say "pretty polly, give us a kiss!" annie x

    AntwortenLöschen
  9. love the card Katharina, amazing what you can create from one small stamp.(and what a gorgeous small stamp it is!)..great idea and great layout.
    hugs rach.xx

    AntwortenLöschen
  10. Great Card Katharina, Love the colour of the parrots, I have ordered them so cannot wait to receive them now. More, More, More HH Cards please Honey. Have you sorted you computer problem out yet
    Hugs Jacqui xxxx

    AntwortenLöschen
  11. Great card Katharina, love the cute stamp and your coluring is just beautiful, Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  12. Super cute card Katharina! Love the layout and colors, great images too. :)

    AntwortenLöschen
  13. I love this card, very cute!
    //Malin

    AntwortenLöschen
  14. How cute is this card???? way too cute...lol
    Love how you repeated the birdie, looks fab as always!! :D

    Hugs, Marlene x

    AntwortenLöschen
  15. I love the new stamps from high hopes. This card is awesome. I wish I couls color images as well as you.

    Hugs
    Nic

    AntwortenLöschen
  16. beautiful card Katharina, I love those cute parrots and the pretty scallops

    AntwortenLöschen
  17. Ich liebe deine bilder und mochte gern wissen ob du auch abdrucke fur andere leute machst

    AntwortenLöschen
  18. Great card, great colouring as always Katharina.

    AntwortenLöschen
  19. Ganz zauberhaft.
    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  20. Ach Gottchen was für ein süßes Kerlchen.
    Eine wunderschöne Karte wieder von Dir.

    AntwortenLöschen
  21. Great card and the birdies are so cute....

    AntwortenLöschen
  22. Noch so eine wunderschöne Karte, Katharina. Tolle Idee, den Vogel gleich dreimal auf die Karte zu bringen. Und die Schleife gefällt mir auch super gut.
    LG, Moni

    AntwortenLöschen
  23. Fabulous Katharina!! Love this parrot and have ordered it myself!

    AntwortenLöschen
  24. Love your little row of Pollys Katharina and how the middle one is a different 'special' colour. xx

    AntwortenLöschen
  25. cute, cute cute!! i love how you used the nesties!!

    AntwortenLöschen
  26. wunderschön ist die Karte geworden, sieht toll aus.

    AntwortenLöschen
  27. Just one word...Fabulous!!!
    Viv xxx

    AntwortenLöschen
  28. great card, love the parrots. {m}

    AntwortenLöschen
  29. Super Cute and Fabulous!! I love that parrot!!

    AntwortenLöschen
  30. this is a fabby card, the parrots are beautiful and coloured so well:)

    sue
    xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...