Freitag, 1. August 2008

First Whiff of Joy Guest Designer

Sorry for being late with the announcement of the first Whiff of Joy Stamps guest designer, but it was such a hard decision! I was overwhelmed by the amount of entries I received and by the huge talent that is out there. It was a big pleasure for me to visit all your blogs and I am looking forward to the next guest design team call! Thank you!

Welcome Suzanne J. Dean from Scrap Bitz. Suzanne is from the USA, will be designing with our range of stamps for the next 2 months. And I can tell you that she has a wonderful, fresh and detailed style and uses a lot of different techniques on her creations. Pop over and have a look yourself :)

Es tut mir leid, dass ich mit der Bekanntgabe des ersten Whiff of Joy Stempel Guest Designer so spät dran bin, aber es war eine unglaublich schwere Entscheidung! Ich war überwältigt von der großen Anzahl an Teilnehmern und von so viel Talent, dass in euch allen schlummert. Es hat mir großen Spaß gemacht eure Blogs zu besuchen und ich freue mich schon auf den nächsten Guest Designer Call! Dankeschön!

Begrüßt Suzanne J. Dean von Scrap Bitz im Whiff of Joy Design Team. Suzanne ist aus den USA und wird die nächsten 2 Monate mit unseren Stempel designen und euch hoffentlich mit ihrer wunderbaren Arbeit inspirieren. Ich kann euch sagen, sie hat einen wunderbaren Stil und verwendet verschiedenste Techniken auf ihren Werken. Schaut doch mal bei ihr rein :)

This is the card Suzanne created after the sketch for the Whiff of Joy guest designer call. I loved all the natural elements on it.

Das ist die Karte die Suzanne nach dem Sketch für den Whiff of Joy Gast Designer Call gebastelt hat. Mir gefielen besonders die natürlichen Materialien die sie verwendet hat.

OMG!!!!!!!!! Did you realise my hit counter?!? Wohoooo, i reached the 100 000 hits. I am over the moon, thanks a lot. I am so delighted that you like what I do!
I already came up with a really good idea for a blog candy to celebrate this amazing number..hehe But you know me, I am a big tease... (sorry ;) so I will tell you later...hehe *leaves to celebrate and to drink some champaign*....*comes back after realising that it's only 10 am in the morning*...*doh* ;)

OMG!!!!!!!!!! Habt ihr mal auf meinen Hit Counter geschaut?!? Wohoooo, ich habe doch tatsächlich die 100 000 hits erreicht. Was für eine unglaubliche Zahl!!! Ich bin soooo glücklich, dass euch meine Arbeit gefällt und ihr gerne bei mir reinschaut! Ich habe auch schon eine super Idee für einen speziellen Blog Candy um das zu feiern. Aber ihr kennt mich ja, ich spann euch gerne auf die Folter... (tut mir leid ;) also werde ich es euch erst später erzählen... hehe *schleicht davon um zur Feier des Tages ein Glas Sekt zu trinken*...*kommt ohne Sekt zurück, als sie bemerkt, dass es erst 10h am Morgen ist*...*doh* ;)

Kommentare:

  1. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  2. ich glaube du hast die richtig entscheidung getroffen. die karte ist toll gestaltet...gefällt mir sehr! :)

    glückwunsch zu den 100 000 hits.
    es werden noch viele hinzukommen. ich schau jeden tag gerne vorbei. :)

    lg, mireille

    AntwortenLöschen
  3. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  4. da gratuliere ich dir. du wirst sicher aber auch bald die 101.000 erreichen wie MIR ich sicher BIN! auf deinem blog schaut man immer gerne vorbei!!!!(heute ist nicht mein tag zum schreiben )

    AntwortenLöschen
  5. Congratulations to Suzanne a well deserved winner can't wait to see her DT work. Sue :o)

    AntwortenLöschen
  6. Hallo Katharina, du hast eine gute Wahl getroffen. Ich habe Suzannes Blog schon länger unter meinen Favoriten gespeichert.
    Glückwunsch zu den vielen Besuchern,hast du dir verdient. Ich freu mich schon auf deine Überraschung auch wenn du uns wieder auf die Folter spannst :o)
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  7. A very good choice Katharina! I love Suzanne's blog. Congratulations Suzanne! And congratulations to you too Katharina for reaching the 100.000 hits!!

    AntwortenLöschen
  8. Congratulations with all the hits!!! And welcome in the team to Suzanne. Her cards are amazing, and I can't wait to see what she makes for a Whiff of Joy!;)
    Have a nice day!
    Hugs, Camilla.

    AntwortenLöschen
  9. Congrats! What an amazing card and talented designer!
    Also congrats on the hits! :D

    AntwortenLöschen
  10. Just wanted to stop by and wish you well with Whiff of Joy! The designs are wonderful and the DT have great samples.
    We spent a wonderful week in Switzerland in Feb, (Haute Nendaz). Beautiful country! Best wishes. Mandy

    AntwortenLöschen
  11. OH Katharina I'm sure you did find it tough to decide...there are some talented ladies out there!! So welcome to Suzanne!!

    Katharina...didn't you know that champagne tastes better early in the morning darhlinge....? It's when the maid serves mine!! haha

    AntwortenLöschen
  12. What a tough choice!! Congrats to Suzanne!!! She's a very talented lady!

    AntwortenLöschen
  13. Super Wahl! Sie macht wirklich tolle Sachen!
    Und herzlichen Glückwunsch zu 100.000 Klicks! Das ist wirklich eine ganze Menge!

    AntwortenLöschen
  14. congrats with your job suzanne, I love your art work I can't wait to see more work from you especially as GDTer

    AntwortenLöschen
  15. Congrats on all those hits! And Congrats to Suzanne. She is amazingly talented. You made a good choice!

    AntwortenLöschen
  16. congrats suzanne! I know you'll do wonderful!!!

    AntwortenLöschen
  17. Congrats and best wishes Suzanne and what a great choice you made Katharina, I have just visited Suzannes Blog and what beautiful creations she has on there, she will be a real asset to your talented team. 100,000 hits OMG that deserves a Magnum of Champagne Honey He! He! :)
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  18. Congratulations Suzanne, and welcome to the team, can't wait to see what you create with the whiff of joy stamps....
    and congrats to you Katharina for that massive hit count!!!
    Big hugs Rach.xx

    AntwortenLöschen
  19. Congratulations Suzanne, and welcome to the team.
    Your card is splendid and I love the details.
    Hugs Mumur

    AntwortenLöschen
  20. Congrats Katharina for all your hits but I am not surprised!!!

    Congrats Suzanne on the DT spot!! I have recently found your blog and it is inspirational!! Can't wait to see all the DT's creations soon(I hope) :) Kathy

    AntwortenLöschen
  21. Concratulations on the 100000 hits. Wauw! :)I'll come by everyday to see what's new. lol..
    And Susanne, concratulations. it's a great card you made and I've taken a look at your blog and your cards are amazing.:)So I can't wait what you make for the DT, have fun.

    Rosalien

    AntwortenLöschen
  22. Congrats, Suzanne! I love your card!

    AntwortenLöschen
  23. Heehee, you are so cute Katharina! Congratulations on your amazing hit number!! :D

    *Big Hugs!*

    Elisabeth xx

    AntwortenLöschen
  24. Was für eine hammermäßige Karte. So eine tolle Coloration - Du hast auf jeden Fall die richtige Wahl getroffen. Bin schon so gespannt auf die nächsten !!

    Gratuliere zu dieser megamäßigen Besucherzahl. Ich gucke auch jeden Tag vorbei - auch wenn ich nicht immer einen Kommentar hinterlasse.

    LG von Litta

    AntwortenLöschen
  25. Congratulations to Suzanne - her cowboy card is absolutely beautiful. Congratulations on your 100,000 hits too and on your successful business babes. Lol Lynn x

    AntwortenLöschen
  26. Congratulations Suzanne. Have fun with cute Charlotte and Charlie. Can't wait to see your Guest DT cards :)

    AntwortenLöschen
  27. Well this is a wonderful choice, Suzanne has beautiful talent! I am sure she will do wonders with your stamps (not that they do not stand alone already!) Heidi

    AntwortenLöschen
  28. I didn't envy you having to choose just one card Katharina, they were all fabulous! You've made a great choice, congratulations Suzanne!!!!

    Congratulations on all the hits too - way to go girl!!!

    AntwortenLöschen
  29. Congratulations to Suzanne, you made a great choice Katharina, also congrats on all your hits
    lv Gill x

    AntwortenLöschen
  30. Hi Katharina, congratulations on 100,000 it's no wonder hun your cards are amazsing. Well done on the fabulous new site, just pre-ordered my first of many, Im sure, of your yummy stamps, can't wait to have a play.
    Have a great weekend
    hugs :)x

    AntwortenLöschen
  31. Oh sorry forgot to say Congrats to Suzanne, looking forward to seeing all the DT work :)x

    AntwortenLöschen
  32. Congratulations Suzanne! What a super cute card. Can't wait to see what you come up with. I just placed my preorder. ;)

    AntwortenLöschen
  33. Du meine Güte, was ist hier bei Dir alles los **gr**. Ich freue mich riesig für Dich und wünsche Dir an dieser Stelle nochmals alles Gute für Dich und Deinen Shop.

    AntwortenLöschen
  34. Oh cool!! congratulations to Suzanne! This card is AWESOME!! Can't wait to see her Whiff of Joy cards!! :)

    CONGRATULATIONS on all your hits Katharina, but I'm not surprised! your blog is AM-A-Zing!!

    Sammi
    xxx

    AntwortenLöschen
  35. Congrtulations on such a success with your blog and new venture - and just add orange juice to the champagne and it's a perfect breakfast 'bucks fizz'!
    annie x

    AntwortenLöschen
  36. Conrgrads on getting to be guest DT, your card is amazing!!!!

    COngrads on getting 100,000

    xxxx

    AntwortenLöschen
  37. Herzlichen Glückwunsch an dieser Stelle zu den 100000 Hits. Bei deinen wundervollen Kartenkreationen kein Wunder und ich denke, es dauert nicht lange, dann hast du die nächste "runde" Zahl an Hits erreicht.

    Liebe Grüße
    Hexlein3

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...