Samstag, 9. August 2008

Made for an Angel

I hope you are having a great weekend so far. I am spending a lot of my time getting your Whiff of Joy pre-orders ready. And on a good note. All your orders will be shipped on monday!! I can hardly wait for all your Charlotte and Charlie cards crowding the place...hehe
Don't forget that pre-order stops on monday, so if you are still thinking about getting some Charlotte's and Charlie's and want to save shipping costs, hop over to the
Whiff of Joy store and place your order :)

Ich hoffe ihr hattet bis jetzt ein schönes Wochenende. Ich bin damit beschäftigt eure Whiff of Joy Bestellungen fertig zu machen. Und ich kann euch verraten, dass alle Vorbestellungen wie versprochen am Montag raus gehen werden. Ich bin schon so aufgeregt endlich all eure Charlotte und Charlie Werke sehen zu können :)
Vergeßt auch nicht, dass die Vorbestellungs Phase am Montag endet. Das heißt falls ihr noch am Überlegen seid euch ein paar von den süßen Stempelchen zu gönnen und dabei Versandkosten sparen wollt, springt rüber zum Whiff of Joy store und bestellt :)

I got a card with Angel Charlotte ready which I want to enter to the Our Creative Corner Sketch Challenge of last week (well, I loved the sketch although I am late :) and to the ABC challenge with the theme "E - fo Embelishments".
I used some fun flock on Charlottes wings, the corners are done with my Martha Steward border punch and I used a flexible ruler to do the curves.

Ich habe eine Karte mit Engel Charlotte für die Our Creative Corner Sketch Challenge und die ABC challenge mit dem Motto "E - fo Embelishments" gemacht. Für die Flügel habe ich etwas Fun flock genommen, damit bekommt man einen herrlich bauschigen Effekt. Die Ecken sind mit meinem Martha Steward border punch gemacht und für die Kurven habe ich ein biegsames Lineal verwendet, dass ich mir letztens in einem Büroartikel Geschäft gekauft habe.

Have you been to the Whiff of Joy Design Team members blogs lately?
Camilla, Fran, Inge, Kim, Murielle, Rach and Suzanne are busy creating with the new Whiff of Joy stamps. And I can tell you that their creations are breathtaking so far!!
Thanks for visiting today!

Seid ihr in letzter Zeit mal wieder auf den Blogs der Whiff of Joy Design Team member gewesen? Camilla, Fran, Inge, Kim, Murielle, Rach und Suzanne sind schon fleißig dabei mit Charlotte und Charlie zu basteln und die Werke bis jetzt sind ein Traum!
Danke fürs Vorbeischaun!!

  • Stamps: Whiff of Joy Stamps
  • Paper: Su cardstock Close to Cocoa, dp from stash
  • Accessories: Prima Flowers, brads Making memories, Martha Steward broder punch, charms from Jeneca Beads, cuttlebug die "tiny tags", Heyda cassette craft punch (alphabet), Spellbinders round Nestabilities petite, ribbon from stash, sewing machine, fun flock white
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, white gel pen, Spica Glitter pens

Kommentare:

  1. dein kärtchen ist wiedermal wunderschön!!!

    freu mich schon auf die stempelchen! :)

    AntwortenLöschen
  2. She is beautiful Katharina, I love the colours of this card. cannot wait now, will be stalking my postman next week, hope he dosn't get the wrong idea. Your Dt members have all made some glorious cards with the stamps and I have been so jealous that they have them to play with. have a lovely weekend all of you
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Katharina,
    deine Karte ist süß geworden, ob ich mir das Engelchen nicht doch auch noch bestellen soll ???
    Ich freu mich schon auf meine Bestellung, hoffentlich ist die Post schnell

    Lieben Gruß
    Sonja xxx

    AntwortenLöschen
  4. Stunning Katharina, She is just gorgeous and I love the papers and the cute punched corners, I agree and the DT cards I have seen have been fabulous, Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  5. Fabulous card!
    She looks so beautiful, love the paper you have used.
    kim x

    AntwortenLöschen
  6. oh gorgeous - love the charms hanging down - so beautiful.

    Ann xxx

    AntwortenLöschen
  7. This is gorgeous dear!!!!! I am so glad I got this one ordered !!!

    AntwortenLöschen
  8. ich freu mich schon sehr auf die stempelchen!!!

    und die karte ist ein traum. ich hab mich ja mal an einen sketch von dir getraut. glaub ich werd nun ein paar andere sketche von dir auch noch ausprobieren. macht irgendwie spass *ggg*

    AntwortenLöschen
  9. This card is gorgeous...I love the colour combo used...Keep up the good work lady...its great...hugs, Debbie in Georgia

    AntwortenLöschen
  10. Deine Karte ist wieder ganz bezaubernd geworden. Ich freue mich schon sehr auf diese tollen Stempel.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  11. Katharina...such a busy and exciting time for you...and you still manage to create such a beautiful card...pleeeeease tell me your house is falling apart and the ironing pile is touching the ceiling again....!

    So far I've seen a few of the DT cards...you chose a great buncha gals!! bx

    AntwortenLöschen
  12. ooooooooooooo!
    This is a stunner Katharina.
    fabulous colouring.Great idea with the fun flock on Charlottes wings.....Hollie was hounding me to get some of this ...maybe i should have listened!
    This is such a pretty colour combination and lovin the charms and how you have them attached.
    I think that this is my favorite image...mmmmm but then again i thought the carol singing charlotte was my favorite, and............
    you get the idea...I love them all.
    Hugs RAchxx

    AntwortenLöschen
  13. Wow...this is the most beautiful card ever!! Love it!!

    AntwortenLöschen
  14. Just beautiful! Love the blue and browns together and "your" angel is gorgeous!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  15. beautiful card thanks for joining in the ABC challenge x

    AntwortenLöschen
  16. OH this is gorgeous. You have created such a beautiful card. I love the papers and embellies. I have seen dome of the DT's work and their cards are all so wonderful. I think you are going to be a very busy girl. I can't wait to get mine!

    AntwortenLöschen
  17. what a beauty, she really is just gorgeous. I have left something for you on my blog - thankyou for all the inspiration you give me

    -x-

    AntwortenLöschen
  18. fabulous card Katharina, love all the little embellishments you have added! So looking forward to my stamps arriving!

    Enjoy the rest of your weekend!

    AntwortenLöschen
  19. Fabulous card, Katharina! She looks so lovely ;)

    Have a nice weekend!

    Sandra xx

    AntwortenLöschen
  20. This card is beautiful. I love the image and the colours.

    Love debbie xx

    AntwortenLöschen
  21. Oh man, ist die Karte schön! *seufz*

    Bin echt noch am Überlegen, ob ich nicht doch noch bestellen soll, auch wenn ich momentan kaum Zeit zum Basteln habe - reicht angucken allein?! ;-)

    Echt süß!

    LG Bine/Zimtschnecke

    AntwortenLöschen
  22. Gorgeous stamp, such a fantastic layout, love the embellies. Gail xx

    AntwortenLöschen
  23. cute card i really like the colours they look so fresh =)
    xxx

    AntwortenLöschen
  24. stunning card thanx for joining in with abc
    kes
    x

    AntwortenLöschen
  25. Oh she is just so beautiful! I love the colours and papers but the image is just divine!!!

    AntwortenLöschen
  26. So pretty !!! I love the colors !!!!

    AntwortenLöschen
  27. Wow die ist wieder einfach nur traumhaft schööön. So süüüß. Klasse wie immer.

    AntwortenLöschen
  28. you have very beautiful stamps!! Your card is very beautiful too! Congrats.

    AntwortenLöschen
  29. das ist ja eine wunderwunderschöne karte geworden!!

    lg
    nancy

    AntwortenLöschen
  30. Ooohhh stunning card!! She is so pretty, and the papers looks fantastic:) I love your blog, so you get an award from me!;)
    Hugs, Camilla.

    AntwortenLöschen
  31. Such a nice card. I will def. order some of these new and lovely stamps. Also great to be able to visit a Swiss blog - since I used to live in Zürich for 2.5 years myself.
    I will def. look at your blog for more inspiration.

    Lot's of warm regards from a rainy Sweden, Anki

    AntwortenLöschen
  32. Beautiful card, and she is soo cute!

    AntwortenLöschen
  33. Stunning card Katharina, and fabulous colours. Your stamps are gorgeous!
    Thanks for joining in the ABC challenge this week.
    Hugs
    Cathy xx

    AntwortenLöschen
  34. Die Karte ist wunderschön geworden & ich freue mich schon auf meine Stempelchen!

    AntwortenLöschen
  35. another fabulous card with very pretty embelishments. annie x

    AntwortenLöschen
  36. Danke, meine Bestellung ist heute bereits angekommen!
    Die sind klasse, so groß hätte ich gar nicht gedacht - umso besser natürlich. Nun kann die Weihnachtskartenproduktion beginnen, hässlich genug ists ja draußen.
    Liebe Grüße, Ute

    AntwortenLöschen
  37. Hey Katharina
    das Kärtchen ist wie alle wunderschön!
    Heute sind meine Stempelchen auch hier angekommen. ich hab mich soooooo mega gefreut. jetzt muss nur mein neues ez mount eintreffen *schmoll*
    in wirklichkeit sind sie noch tausendmal schöner als auf den fotos auf der seite!!!
    hoffentlich kann ich bald loslegen ;)

    nochmal tausend dank für die wunderschönen motive!!!!

    gruß mona

    AntwortenLöschen
  38. Mensch - die ist ja mal wieder zauberhaft und wunder wunder schön

    AntwortenLöschen
  39. Mmmm, love the colours on this Katharina and the layout is fab. xx

    AntwortenLöschen
  40. wow, die ist wieder so traumhaft schön!!!!

    LG
    jessi

    AntwortenLöschen
  41. fantastic card Katharina and a beautiful stamp. Thanks for joining in the ABC Challenge. Donna x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...