Mittwoch, 13. August 2008

Sorry - I am late... (Ich bin spät dran)

This weeks theme at Papertake Weekly is "Button It". I am such a fan of those new High Hopes Stamps. Even the smallest motive can be a huge star on every card :) on my card it is Stanley sea snail.

Das Thema bei der Papertake Weekly Challenge diese Woche ist "Button It". Man soll 1 oder mehrere Knöpfe auf den Projekten verwenden. Ich bin so ein Fan von den neuen High Hopes Stamps. Sogar das kleinste Motiv kan ein großer Star auf jeder Karte sein :) Bei mir ist es heute Stanley Seeschnecke.

The large letters are a cuttlebug alphabet, and I did some handwriting underneath it. I love the effect of the card :)
Thanks for stopping by today. All pre-orders of the
Whiff of Joy Charlotte and Charlie winter collection are dispatched, I hope you'll receive them soon!
Hugs

Die großen Buchstaben sind ein Cuttlebug Alphabet und darunter habe ich selbst geschrieben. Mir gefällt wie die Karte geworden ist :)
Danke fürs Reinschaun! Alle Vorbestellungen der Whiff of Joy Charlotte und Charlie Winter Kollektion sind verschickt. Ich hoffe sie trudeln bald bei euch ein!
Liebe Grüße

  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps
  • Paper: SU cardstock "River Rock", dp from a SU scrapkit "Rose Cottage", from stash
  • Accessories: Spellbinders round Nestabilities petite, button from Raspberry Ribbons, ribbon and brads Stampin' Up
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, white gel pen

Kommentare:

  1. LOve this Katharina, simple yet so effective....great colouring by the way on your sweet little snail. hugs Rachxx

    AntwortenLöschen
  2. I love it Katharina! Such a great image to go with the sentiment!, Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Katharina,
    die Schnecke ist ja wohl süüüüß und der Spruch dazu..... wow....
    Die Karte ist sowas von goldig geworden

    *knuddels*
    Sonja xxx

    AntwortenLöschen
  4. Gorgeous card!
    Your hand written message works so well.
    kim x

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous image Katharina, and perfect for this card xxxx

    AntwortenLöschen
  6. Hi,beautiful card,love your colour combination and the cute image works so well with the sentiment...
    Sandra x

    AntwortenLöschen
  7. This is really cute! :) I love it.

    AntwortenLöschen
  8. Great card Katharina. Love the colors.

    AntwortenLöschen
  9. Aww this si gorgeous Katharina! I love the layout and that stamp is so sweet! Thanks for joining us for the challenge! x

    AntwortenLöschen
  10. fabulous card, great use of the snail for 'late card', so appropriate! Love the letters and composition of the card.

    AntwortenLöschen
  11. Gorgeous card Katharina, image as usual coloured to perfection. I love the sentiment! hugs Jillix

    AntwortenLöschen
  12. This is so sweet, I agree, he's the star of the card!
    I received my new stamps today from you, thanks so much! I'm off to get stamping! xx

    AntwortenLöschen
  13. hihi, die karte ist ja oberputzig...die kleine schnecke ist auch zuckersüss!!

    lg
    nancy

    AntwortenLöschen
  14. Lovely card and the little snail is adorable!

    AntwortenLöschen
  15. Wow, I love your snail card!! You really don't need a big motif. This was a great way of saying a lot :)

    I received my stamps from you today. I ordered them on Sunday and today is Wednesday. That means three days from Germany to Norway. That's great!!

    And I am really looking forward to using your stamps soon!!!! :)

    Best regards, Kristin :)

    AntwortenLöschen
  16. Funny with the snail and the title :o) Just love your coloring.

    AntwortenLöschen
  17. Such a sweet card Katharina. I am glad you still find time to make beautiful cards! I will start stalking my mail-box! I can't wait!

    AntwortenLöschen
  18. cute card Katharina, and a sentiment I often need! annie x

    AntwortenLöschen
  19. eine tolle karte...die schnecke ist echt süß!!

    habe übrigens heute die bestellten stempel bekommen. vielen dank! werde bestimmt bald eine akrte damit basteln. :)

    AntwortenLöschen
  20. very cute! And love the sentiment!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  21. Eine sehr schöne Karte hast du da wieder gezaubert! Mein Stempel sind angekommen, vilen lieben dank! Schau mal auf meinem Blog vorbei, ich habe da etwas für dich! LG nicky

    AntwortenLöschen
  22. A lovely card - I adore the colours and little stamp!

    AntwortenLöschen
  23. Oh so cute. I love your cards :) Kimx

    AntwortenLöschen
  24. Hi Katharina!
    Wow! I just received my stamps today!! That is really quick delivery!!! I already mounted them on EZ and will start play with them soon!!!
    Thank you so much!
    Hugs Kristine

    AntwortenLöschen
  25. Huhu Katharina,
    ich schon wieder *lach*
    schau mal auf meinem Blog, dort habe ich etwas für dich ...
    LG Sonja

    AntwortenLöschen
  26. hatte ich vorhin ganz vergessen,ich habe auch was für dich auf meinen blog. scheine ja nicht die einzigste zu sein. :-)

    AntwortenLöschen
  27. Fabulous!! love the way you colored the snail, the cuttlebug letters look great and your handwriting looks so good I thought it was a stamp!!...Hugs, Ila

    AntwortenLöschen
  28. ist die wieder süss geworden!!!

    wahrscheinlich hast du ihn längst...trotzdem:
    schau mal auf meinem Blog, da wartet was auf dich!
    *knuddelz*

    Jessi

    AntwortenLöschen
  29. Lovely card :-)

    And Ive actually already received my stamps today!
    Very speedy service, thank you :-)
    They're lovely and Ill have a play with them tonight!

    Greets,
    Lizzy

    AntwortenLöschen
  30. I thought you might like to see the first card I've made with one of your fab stamps! Here it is!

    AntwortenLöschen
  31. Gorgues the image is so cute, the card is faboulus.
    tineke x

    AntwortenLöschen
  32. This is so sweet Katharina ~ I love it :)
    I just remembered that Marcel left me a blog comment last week ~ tell him thanks for me!
    Glad you told us all the stamps have been shipped ~ I can start stalking my postman now ;)
    Hugs x

    AntwortenLöschen
  33. First let me say ur handwriting is great- love it. The card is adorable, simple and to the point. So sweet! Heidi

    AntwortenLöschen
  34. Beautiful card, love the colour combination and the cute stamp works so well with your sentiment.
    Angie

    AntwortenLöschen
  35. Wie süüüüüüüüß,und schau doch mal auf meinem Blog vorbei, da habe ich auch was für Dich
    LG patzi

    AntwortenLöschen
  36. This is a great Card, Katharina! I love the circles under the snail..

    I have made my first cards with Charlie & Charlotte now. If you like to see them, here is the link: http://dilorf.frolid.eu/#post302

    AntwortenLöschen
  37. Die Karte ist wunderschön!
    Hugs Gisela

    AntwortenLöschen
  38. this is brilliant Kathaina, so simple but effective. That snail is just too cute. xx

    AntwortenLöschen
  39. Katharina, your little snail is just too cute! Great layout too! I really like your CB letters and your handwriting is lovely. I try to never handwrite on my cards unless absolutely necessary!!!! Blessings!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...