Mittwoch, 20. August 2008

Whiff of Joy Design Team News


Good evening everybody!! What an exciting day :) I have fantastic news which I would like to share with you. The fantastic and very talented Bev from "All the things I love" accepted my invitation to join the Whiff of Joy design team. After she overwhelmed me with all the stunning and breathtaking creations on her blog over the last couple of days, I couldn't wait any longer and just had to ask her :)
Thank you
Bev, you made my day and I can't wait to see what you'll create!

Guten Abend ihr Lieben!! Was für ein aufregender Tag geht zu Ende :) Ich habe fantastische Nachrichten, die ich gerne mit euch teilen möchte. Die fantastische und äußerst talentierte Bev von "All the things I love" hat meine Einladung das Whiff of Joy Design Team zu unterstützen angenommen. Nachdem sie mich in letzter Zeit mit traumhaften Werken auf ihrem Blog wahrlich umgehauen hat, mußte ich sie einfach fragen. Danke Bev, du hast mir damit den Tag versüßt und ich freue mich schon auf deine Ideen mit den Whiff of Joy Stempeln.


And then I received this wonderful card by my friend and Whiff of Joy design team member Murielle. This was such a lovely surprise and her cards are even more beautiful and special in real live than on the screen. Thank you Murielle!!

Und dann habe ich noch diese wunderbare Karte von meiner Freundin und Whiff of Joy design team member Murielle bekommen. Das war so eine liebe Überraschung und ihre Karten sind in Wirklichkeit noch schöner und spezieller als auf dem Bildschirm. Danke Murielle!!

Kommentare:

  1. Thank you so much for inviting me on your DT Katharina, I am still dancing about with excitement!!!

    hugs Bev x

    AntwortenLöschen
  2. Oh you got another wonderful person on your DT. I always love checking her blog out. She is one talented lady and I know she will do you proud !!

    AntwortenLöschen
  3. Great choice again Katharina. Bev has some breathtaking creations on her blog. Can't wait to see what she'll do with your gorgeous stamps.

    AntwortenLöschen
  4. Congratulations Bev!!! It's so deserved. Also Katharina I've give you the I love your blog award on my blog.

    AntwortenLöschen
  5. Congratulation ....

    Hugs, Sonja xx

    AntwortenLöschen
  6. Congratulations to Bev! I love Murielle's card.It's so pretty and colourful. Viv xx

    AntwortenLöschen
  7. So glad Bev is on your team, you have made the perfect choice, her cards are outstanding.
    kim x

    AntwortenLöschen
  8. Another great "lass" on your team Katharina...I always enjoy Bev's fabulous creations so it's very exciting to see her on the DT!! Now we just have to wait on your new release....!! bx

    AntwortenLöschen
  9. I am Happy that you've received my card and it asks you.
    Congratulations Bev!!

    AntwortenLöschen
  10. WooHoo! Congratulations BEV! What a great choice Katharina! I too am in love with Bev's work! She is amazing!

    AntwortenLöschen
  11. Good choice Katharina, Bev's cards are beautifull.:) Bev, congratulations.

    Rosalien

    AntwortenLöschen
  12. Fabulous card from Murielle, it looks beautiful, and well done Katharina for snatching Bev up for the DT, wonderful choice.
    Congratulations to Bev and a warm welcome to the DT.
    Hugs rachxx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...