Sonntag, 17. August 2008

Winner of my 100 000 hits Blog Candy Give Away

Finally my kids are taking a nap, which gives me the time to announce the lucky winner of my 100 000 hits blog candy. Boy, what an exciting time. I knew that Elisabeth's images are heavenly, but never imagined how many of you also love them :) Thank you all for you congratulations and for participating, I hope that this sneek preview of another Guardian Angel brightens your day :)

Endlich machen meine Kleinen ihren Mittagsschlaf und ich finde die Zeit den glücklichen Gewinner meines 100 000 hits blog candy bekannt zu geben. Also das war vielleicht eine aufregende Zeit. Ich wußte ja, dass Elisabeth's Motive schön sind, aber dass sie auch so vielen von euch so gut gefallen ist toll! Ich danke euch allen für eure Glückwünsche zu meinen Hits und für eure Teilnahme! Ich hoffe dieser weitere Preview von einem der Guardian Angels versüßt euch das Wochenende :)
And now to the winner of the complete first Whiff of Joy Guardian Angels collection designed by Elisabeth Bell which will be released soon AND another free complete set to give away as a blog candy on her own blog. *drumrolls* *drumrolls* ;)
Random.org provided number 135 (I could be really mean now and send all of you counting for yourself...hehe ) Sorry for this little joke!! ;)
Jennifer Ofiana said...
Great candy!! I'd love to win! Congrats on your hits! I know Whiff of Joy will be a success!! I subscribed and added a link on my blog for ya!
August 7, 2008 12:53 AM
Congratulations Jennifer, please let me know your adress details.
Heads up everybody, I'll promise that this wasn't my last blog candy :)
Hugs


Und nun zu dem Gewinner der kompletten ersten Whiff of Joy Guardian Angels collection designed by Elisabeth Bell (die bald erscheinen wird) und einem zweiten gratis Set zur Vergabe als Blog Candy auf ihrem eigenen Blog. *Trommelwirbel* *Trommelwirbel*
Random.org hat Nummer 135 als den Gewinner angegeben (Ich könnte jetzt ja gemein sein und euch alle selber zählen schicken...hehe )Tschuldigung für den kleinen Schwerz ;)
Jennifer Ofiana said... Great candy!! I'd love to win! Congrats on your hits! I know Whiff of Joy will be a success!! I subscribed and added a link on my blog for ya!
August 7, 2008 12:53 AM
Herzlichen Glückwunsch Jennifer! Bitte melde dich mit deiner Adresse bei mir.
Seid bitte nicht zu traurig, ich verspreche euch, dass es nicht mein letzter Blogcandy war :)
Liebe Grüße

Kommentare:

  1. Oh there'll be some cheering and whoops of delight in Jennifers house today I bet!!

    Love these images...I can't wait for their release!! bx

    AntwortenLöschen
  2. What a great Sunday you're having, Jennifer! Congratulations! :o)

    Chris xx

    AntwortenLöschen
  3. Hip Hip Hooray! To you Jennifer, you lucky one :)
    Have much fun with those beautiful stamps.

    AntwortenLöschen
  4. Congratulations Jennifer! ;-)

    Hugs Bine/Zimtschnecke

    AntwortenLöschen
  5. Congratulations Jennifer! and thankyou Katharina for the chance to win such great goodies.
    **Hugs** Heather x

    AntwortenLöschen
  6. Huge congratulations Jennifer
    -x-

    AntwortenLöschen
  7. DARN!=) Congrats Jennifer! I bet you are doing the happy dance!!
    HUGS
    Michelle

    AntwortenLöschen
  8. OMGOSH!!! I never win anything!! haha! I am way to excited!!! Jumping up and down! I am emailing you my info now! :)

    AntwortenLöschen
  9. Congratulations Jennifer! What a lucky girl you are! Katharina, that new sneak peak is just lovely! I have made my first (of many) card with yur fabulous WOJ stamps. Here is the link to it on my blog! Thank you so much for these gorgeous images to work with!

    AntwortenLöschen
  10. Lucky Jennifer!!! :(
    Joking.. I'm happy for you Jen.. you're one lucky girl indeed!!

    AntwortenLöschen
  11. Congrats Jennifer, now we will have to watch her blog too! Hee hee......... HEidi

    AntwortenLöschen
  12. Wow - another gorgeous stamp! Congrats to Jennifer cause she gets the whole set. Enjoy! Hugs, Maria

    AntwortenLöschen
  13. Congratulations to Jennifer!

    I love the new angel image you just posted....I sure hope these get to the store soon!! I can't wait!

    AntwortenLöschen
  14. congratulations jennifer. When oh When will these cuties be available.

    AntwortenLöschen
  15. Congrats Jennifer!







    For some reason, the comment I posted to enter the contest was not there....oh well....

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...