Sonntag, 10. August 2008

Yaob Sunday #8

Wow, I am sooooo late with todays Yaob Sunday (= Your Artwork On my Blog). Sorry!!!!!!!
But I hope the following card was worth waiting :)


Oh weia, Ich bin ja heute sowas von spät mit meinem Yaob Sunday (= Eure Kunstwerke auf meinem Blog). Tut mir leid!!!!!! Aber ich hoffe, dass die folgende Karte das Warten wert war :)

" Birthday wishes" by Kim Costello alias Paperbabe Kim features the cute "Honey-sitting with bear" designed by Elisabeth Bell. This was Kim's entry for the last Whiff of Joy Guest designer call with sketch #23 and I liked it a lot :)
Kim states:
"I couldn't decide whether to put ribbon on but love the BG paper so went with swirl, wanted to show it off! The image "sitting with bear" has been paper pieced, the bear has been done over with bright fun flock, the stool created with wood paper (very cool stuff), the rest finished with watercolour pencils and white gelly pen! The flower was finished with sentiment and glossy accents to create dome!"
Thank you
Kim for this outstanding creation!

" Birthday wishes" von Kim Costello alias Paperbabe Kim setzt die süße "Honey-sitting with bear" designed von Elisabeth Bell gekonnt in Szene. Diese Karte war Kim's Beitrag zu dem Whiff of Joy Guest designer call mit sketch #23 und die Karte hat mir sehr gefallen :)
Kim erzählt: "Ich konnte mich nicht entscheiden ob ich ein Band verwenden sollte, aber ich liebe dieses Hintergrundpapier, deswegen habe ich mich für Schnörkel entschieden. Das Motiv habe ich zuerst auf Motivpapier gestempelt, dann ausgeschnitten und über ein auf cardstock gestempeltes Motiv geklebt (paper piercing). Den Bär habe ich mit rosa fun flock bearbeitet, den Sessel mit Holz Papier. Der Rest wurde mich Aquarellstiften und weissen Gelstift fertiggestellt. Die Blume hat noch schimmernde Akzente erhalten.
Danke Kim für diese wunderbare Karte!!


  • Paper: BG sugared, DCWV texture stack, wood paper, white card,
  • Die's: Nestabilities squares, Sizzix swirly, flower layers, Cutb'g circle.
  • Stamps: Mixed Messages - birthday wishes, Sweet Ebony - sitting with bear
  • Ink: Staz On Black, Watercolours, clear glaze pen, colourbox creamy brown.
  • Other: Glossy accents, fun flock, glue pen, paper flower, tracer, 3D foam

Kommentare:

  1. Goegeous Kim...love all the details...including the little flower in her hair!! Love your big bloom too!! bx

    AntwortenLöschen
  2. What an absolutely beautiful card! Lol Lynn x

    AntwortenLöschen
  3. Very pretty... love the swirls, and Kim's coloring is fabulous! thanks for sharing Katharina!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  4. Thank you Katharina,

    Thank you so much for featuring my card, I was so excited when you emailed me, you're a real inspiration to us! and your kind acknowledgement means so much, I'm still smiling... lol!!!

    Looking forward to some of the new stamps so I can create more!!!
    HuGs Kim x

    AntwortenLöschen
  5. There's an award on my blog for you Katharina & I know I won't be the only one to give it to you.
    Sharon :-)x

    AntwortenLöschen
  6. Sucu a beautiful card. Lovely job!

    AntwortenLöschen
  7. Hallo Katharina,
    da hast du diese Woche wieder eine sehr schöne Karte ausgesucht. Sie hat tolle Details und gefällt mir super.
    Lieben Gruß
    Sonja xxx

    AntwortenLöschen
  8. lovely card and image.
    An award on my blog for you x

    AntwortenLöschen
  9. What a beautiful card. I love the color combination.
    Cheri

    AntwortenLöschen
  10. hy, das ist ja ne süsse karte! gefällt mir gut! achja und heute sind die stempel angekommen *freu* hoffe das ich bald dazukomme zum probieren! lg betty

    AntwortenLöschen
  11. A busy busy day for you today Katharina....hope its all going well!! As I love visiting here so much I've passed an award to you! bx

    AntwortenLöschen
  12. heey katharina,

    Love the card you made. I have something for you on my blog. you can find it here.

    greetings femke

    AntwortenLöschen
  13. Wow - die karte sieht umwerfend aus und da steckt soviel Liebe und Gefühl fürs Kartengestalten mit dabei... klasse

    AntwortenLöschen
  14. Die Karte ist ja mal wieder Traumhaft schön.
    LG patzi

    AntwortenLöschen
  15. What a gorgeous card!! I have given you an award on my blog!!

    AntwortenLöschen
  16. oh katharina, die karte ist ja wirklich zu goldig. so simple im layout, aber eine tolle wirkung. die farben sind super gewählt und wirken sehr edel. geniale karte.
    lg
    bea

    AntwortenLöschen
  17. Ich liebe diene Cards.. sie sind wunderbar.. I can speek a bit of high german , but not to much.. your cards are awesome. Mariah #2457

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...