Sonntag, 17. August 2008

Yaob Sunday #9

What a fantastic card with a great colour combination and such a love for details! I am happy to be able to present you such a wonderful creation by this weeks featured YAOB sunday crafter (Your Artwork on my blog). Remember with every card you craft after one of my sketches, you have the chance to become the featured crafter on my blog on sunday :) Just leave me a link of your creation under the post of the sketch you used and I will come and look at your work. Maybe it's your turn to amaze me next week :)

Was für eine traumhafte Karte kann ich euch diese Woche wieder von einer Bastlerin zeigen, die einen meiner Sketche als Inspiration verwendet hat. Nächste Woche könntet ihr schon euren eigenen Namen hier lesen. Bastelt einfach eine Karte nach einem meiner Sketche und hinterlaßt einen link dazu unter dem Beitrag von dem Sketch, den ihr verwendet habt. Ich komme dann vorbei und besuche euch :) Also strengt euch an und versetzt mich in Erstaunen!! :)

"Warm Hugs and Best Wishes" by Kristine Moldenhauer Biseth impressed me with the love for detail and the very good combination of strong and colourful papers. Kristine used sketch #24 for her card. Kristine is not only an excellent papercrafter, but also a very talented photographer. Pop over and pay her a visit :) Thank you Kristine for this extraordinary creation!

"Warm Hugs and Best Wishes" von Kristine Moldenhauer Biseth hat mich sofort mit der Liebe zum Detail und der gelungenen Farbkombination von sehr unterschiedlichen Motivpapieren beeindruckt. Kristine hat sketch #24 für ihre Karte verwendet. Kristine ist nicht nur eine ausgezeichnete und vielseitige Bastlerin, sondern auch eine sehr talentierte Photographin. Schaut mal bei ihr vorbei und laßt euch inspirieren :) Danke Kristine für diese wunderbare Kreation!


  • CS: Bazzill
  • DP: Stampin Up, Crate Paperand Basic Grey
  • Stamps: Lily and Milo, sentiment is Aud Design
  • Colouring: Distress Ink Refillers
  • Tools: Sewing Machine, Stampin Up Scallop punch and Horizontal slot punch
  • Accessories: Buttons, fetl flower and ribbon from Raspberry Ribbons July kit. Some green bling flowers, silver rondell, half pearl, Karen Foster Scrappers floss in green, and charms from CCHobby.

Kommentare:

  1. Congratulataions, Kristine! I love this card, it's so gorgeous! How fun to see it here:)

    AntwortenLöschen
  2. Another fab card. I have left you an award on my blog. :)

    AntwortenLöschen
  3. Da hast du wieder eine tolle Karte für dein YAOB ausgesucht. Tolle Farben und Details...

    xxx Sonja

    AntwortenLöschen
  4. Wow, what an amazing card!
    Such great colours!

    AntwortenLöschen
  5. WOW! A wonderful card it is!

    (BTW - I made the sentiment stamp.)

    AntwortenLöschen
  6. VERY beautiful!! Congrats Kristine =) Now if only I could find all those delicious papers she uses!!

    AntwortenLöschen
  7. Wonderful card! Well worthy of being showcased. Viv xx

    AntwortenLöschen
  8. Lovely card but you need to put us out of our misery and let us know when the gardian angels are going to be available. I have just returned from camp and it is the first thing I checked. x x

    AntwortenLöschen
  9. beautiful card, the colours are so bright and cheerful
    Sharon
    x

    AntwortenLöschen
  10. wow.. eine wunderschöne Karte ist das.. Ich hab auch eine Karte nach deinem Sketch gearbeitet, für PTW. Deine superschönen Stempel hab ich leider noch nicht, muß erst mal sparen, das Mekka steht vor der Tür.

    AntwortenLöschen
  11. Such a beautiful card, love all the different colours you have used, they all work so well together.
    hugs
    Angie

    AntwortenLöschen
  12. wo Catharina your card is very very fantastic !!! I love your papers and colors !!!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...