Montag, 15. September 2008

Admire - Sketch #29

I got the loveliest papers and embellishments at the Stamp Mecca convention I attended on saturday in Germany. Can you imagine how desperately I wanted to do a card with some of my new stuff?? :) So here it is - new paper, new embellishments, new lace and new motive (well, I didn't buy Melinda reading book at the stamp mecca, but she is part of this months release at Whiff of Joy stamps, so she is quite new too :)

Ich habe mir die schönsten Papiere und Embellishments beim Stempelmekka gekauft. Ihr könnt euch wohl vorstellen, dass ich ganz verrückt danach war eine Karte mit ein paar meiner neuen Spielsachen zu basteln ;) Hier ist sie also - neues Papier, neue Embellis, neue Spitze und neues Motiv (Naja, das Motiv habe ich mir nicht auf dem Mekka gekauft, aber Melinda, die ihr Buch liest ist Teil der aktuellen Neuerscheinungen bei Whiff of Joy stamps, also ist sie auch "neu" :)

This is my card for this weeks Papertake Weekly Sketch Challenge. I love the vintage style of the colour combo.

Das ist meine Karte für die Papertake Weekly Sketch Challenge dieser Woche. Ich liebe den Vintage Flair dieser Farbkombination.

Here is a close up of Melinda. I put stickles on her wings , used my Twinkling H2Os and Spica Glitter pens on some details.

Hier ist eine Großaufnahme von Melinda. Ich habe Stickles auf ihren Flügeln verwendet, Twinkling H2Os und Spica Glitzer Stifte für ein paar Highlights.If you want to join in the fun, hop over to the Papertake Weekly Blog and get inspired by the wonderful artworks of the Design Team.
Talking of Design Teams ;) Whiff of Joy is looking for the next Guest Designer, who will be in charge for the next 2 months. I will post all details about how you can join in in the evening!
You should also visit Elisabeth Bell's blog for the chance to win a fabulous prize!
Wow, a lot of announcements today...LOL
Take care and stop by again in the evening, if you like :)

Wenn ihr den Sketch versuchen wollt, dann auf dem Papertake Weekly Blog vorbei und laßt euch von den Werken des Design Teams inspirieren.
Wenn ich schon mal von Design Teams spreche ;) Whiff of Joy sucht nach einem neuen Gast Designer für die nächsten zwei Monate. Alle weiteren Infos dazu werde ich heute Abend hier posten.
Ausserdem solltet ihr unbedingt auf Elisabeth Bell's blog vorbeischaun. Dort gibt es einen tollen Blog Candy zu gewinnen!!
Na das sind ja heute viele Ankündigungen ;)
Also bis heute Abend dann, wenn ihr Lust habt!!
Liebe Grüße


  • Stamps: Whiff of Joy Stamps
  • Paper: Basic Grey "Mellow"
  • Accessories: Nestabilities round petite, lace, huge Designer snap from WeR Memory Keepers, leaves Prima, brads Stampin' Up hodgepodge pewter
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, Spica glitter pens

Kommentare:

  1. what a beautiful card Katharina, and love the new embellishments you used! looks like you had fun at the fair. annie x

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful card. Enjoy all your new fresh produce. Warm regards

    AntwortenLöschen
  3. gorgeous card, Katharina, love all your new products...glad you had a great time at the fair..hugs Rachxx

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful, beautiful card Katharina,, love all you new embellies glad you had a great time, have you come bck with any money left He!He!
    Hugs \jacqui x

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card Katharina. Wasn't the stempel mekka brilliant. I bought so many things too.

    AntwortenLöschen
  6. superb card Katharina, love it :)

    Brocéliane

    AntwortenLöschen
  7. Katharina this card is sooo beautiful, but its no surprise as the image you were using is beautiful! Hugs Linda x

    AntwortenLöschen
  8. Looks like you got some real pretty things! Love how they all go together in a wonderful card! Of course that image is the star! Love it!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  9. Gorgeous card Katharina and another fabulous sketch!! I think I need about 12 more hours in my days!!

    AntwortenLöschen
  10. That backing paper is so yummy - great card :)

    AntwortenLöschen
  11. A gorgeous card Katharina! Suck lovely papers and colors. Very vintage. Perfectly colored image too. :)

    AntwortenLöschen
  12. Beautiful beautiful beautiful! I love your card and the vintage look is so adorable! Your new items look like so much fun! Can't wait to hear about the Design Team info! I would LOVE to be on board with your fabulous designers!
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  13. LOVE the green! Neat stuff! I might try this sketch later!

    AntwortenLöschen
  14. Huhu Katharina,
    die Karte ist ja super geworden. So langsam ärgere ich mich das ich diese Melinda nicht auch noch genommen habe *grummel*

    *Naja, frau kann nicht alles haben*

    Lieben Gruß
    Sonja

    AntwortenLöschen
  15. It's a beautiful, beautiful card Katharina. I love that image. I got my first WOJ stamp a week or so ago and ooh it stamps so nicely. I am hoping to post something with it verrry soon. Just need to perfect my colouring a bit - dont want to let the side down lol xxxx

    AntwortenLöschen
  16. Oh wow stunning card! love your new goodies.
    kim x

    AntwortenLöschen
  17. beautiful card, the colours and papers are gorgeous, love the sentiment!

    just spotted the new image, fabulous, love her, almost time to empty the purse again then?

    AntwortenLöschen
  18. Lovely card Katharina. Love all your new stash. Your card is quite elegant! Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  19. Katharina, this is absolutely darling!! You are simply far too talented for words!! ;)

    Biggest Hugs!!

    Elisabeth xx

    AntwortenLöschen
  20. Guten morgen Katharina,
    da passt es doch perfekt das ich für die heutige Challenge eine Karte nach einem deiner tollen Sketche gebastelt habe ...
    Da will ich doch nochmal mein Glück versuchen um in dein tolles Team zu kommen.
    meine Karte

    Lieben Gruß Sonja xxx

    AntwortenLöschen
  21. Was für eine süße Karte!!! Schön wie immer!

    AntwortenLöschen
  22. This is so precious, Katharina. Your coloring is so gorgeous, just perfect. I love this!

    AntwortenLöschen
  23. This card took my breath away Katharina - your sketches really ROCK!!!

    hugs Bev x

    AntwortenLöschen
  24. Deine Werke sind einfach wieder zauberhaft!
    Und Melinda muss irgendwann den Weg nach Deutschland zu mir finden, da bin ich mir sicher :-)

    Vielleicht magst Du mal bei mir vorbei schauen?
    Ich habe 2 Deiner Sketche "bearbeitet"

    LG
    Annchen

    my cards

    AntwortenLöschen
  25. What a gorgeous card!! I love the colors and that paper is so pretty!! Also very pretty image!! I wanted to say thanks also for the "extra" snowflake image and the sentiment!! I really love those too!! Have a great Monday :)Kathy

    AntwortenLöschen
  26. Hey, Katharina. I have used your sketch on this card. Thanks for sharing all your sketches with us :)

    Kristin :)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...