Freitag, 5. September 2008

Bookmark card 2

I couldn' help but doing another of this bookmark cards. They are so fun to do and a perfect small present to say "Thank You". The one I showed you a few days ago went to my good friend Bettina who helped me packing all Whiff of Joy orders till late at night, so I could ship all your orders yesterday *yay* - Thanks so much Bettina!!

Ich konnte nicht anders, ich mußte noch eine Lesezeichen Karte machen. Die sind so schnell gemacht und das perfekte kleine Geschenk um "Dankeschön" zu sagen. Die karte die ich euch vor ein paar Tagen gezeigt habe ging an meine gute Freundin Bettina, die mir bis spät in die Nacht geholfen hat all eure Whiff of Joy Bestellungen zu verpacken, sodass ich alle gestern verschicken konnte *juhu* - Vielen Dank Bettina!!

The motive is Willow with hot chocolate from the new Whiff of Joy release designed by Elisabeth Bell. I used a lot of scraps which where lying on my table for this card (I was lucky to find them at all, my table looks like after an earthquake...hehe). The flourish accents in the upper corners is a stamp from the Inque Boutique set French Quarter, which I bought at Paperbasics. And I used another new Martha Steward border punch..LOL, I think I got a bit carried away with my order, because they are quite expensive ;)
I was too late for my DT card for
Cute Card Thursday this week, but I want to enter this card nevertheless :) The theme is "Pretty in Pink".

Das Motiv ist Willow mit heißer Schokolade von der aktuellen Whiff of Joy Neuerscheinung designed von Elisabeth Bell. Ich habe einige Papierschniüsel aufgebraucht, die noch auf meinem Tisch lagen (Ein Wunder, dass ich die überhaupt noch gefunden habe, so wie es hier momentan aussieht..hehe). Die blumigen Akzentstempel in den oberen Ecken sind von Inque Boutique (French Quarter), das set habe ich bei Paperbasics gekauft. Ich habe auch wieder einen neuen Stanzer von Martha Steward verwendet. Die sind ja sowas von toll, obwohl nicht ganz billig :)
Obwohl ich es diese Woche nicht geschafft habe meine DT Karte rechtzeitig zu Cute Card Thursday einzureichen, möchte ich trotzdem einfach so teilnehmen. Das Thema ist "Pretty in Pink", also alles was rosa ist auf den Bastelkreationen :)


Thanks for stopping by everybody!!
Big Hugs

Ich danke euch fürs Reinschaun!! Ganz liebe Grüße!!


  • Stamps: Whiff of Joy Stamps, Inque Boutique
  • Paper: K & Company, Su cardstock "Wild Wasabi"
  • Accessories: ribbon Stampin' Up, button Whirligig, Paperclip SAX, round petite Nestabilities, Martha Steward border Punch, brads Making Memories

Kommentare:

  1. Lovely... as always Katharina.. and well done on the new Angel stamps.. I can tell you.. they're adorable!! They seem a joy to work with. Elizabeth Bell is a genius :)

    AntwortenLöschen
  2. Na nun bin aber platt. Da kommt man Dich ein paar Tage nicht besuchen und nun soviele tolle Werke. Deine Stempelkollektion ist der reiste Wahnsinn, da könnte ich mal überlegen, ob ich doch wieder niedlich stempel. Nein das tue ich nicht, aber sie sind alle wunderschön. Klasse meine Liebe. Ich wünsche Dir ein kreatives Wochenende.

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Katharina,

    wie immer hast Du da wieder ganz was Bezauberndes kreiert. Ich bewundere immer wieder Deine Ideen.

    Liebe Grüße
    Jutta

    AntwortenLöschen
  4. So pretty! I love it.

    With all the gorgeous creations from you and the DT, I'm becoming increasingly tempted by the Elisabeth Bell designs...

    AntwortenLöschen
  5. What a clever idea for all the book worms out there. Warm regards

    AntwortenLöschen
  6. gorgeous Katharina,
    i think that this is a perfect image for your bookmark...I love the idea of how you have incorporated the bookmark into your card..hugs Rachxx

    AntwortenLöschen
  7. An other stunning card with the bookmark :)

    Brocéliane

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful card Katharina, love the bookmark

    AntwortenLöschen
  9. This is beautiful,great idea with the bookmark.
    Can't wait for my guardian angel stamps,yey!!!! :o)x

    AntwortenLöschen
  10. wunderschön! :)
    das motiv ist klasse!!
    leider konnte ich die neuen stempel noch nicht bestellen.
    muss erstmal sparen.

    AntwortenLöschen
  11. Gorgeous Katharina - love both your bookmarks and cards. As for overspending, know that feeling well LOL. :) xx

    AntwortenLöschen
  12. Another beautiful card and bookmark Katharina, such a great idea, Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  13. Great idea with the bookmark! Lovely!!

    San xx

    AntwortenLöschen
  14. I love the bookmark. Especially how you've framed her in it! Really pretty card too!

    AntwortenLöschen
  15. As always Katharina this is perfection, I love these bookmarks, Cannot wait now for my new stamps. Thanks for everything
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  16. This is just beautiful. I love the image in the circle. I have to try this out when I get my stamps! I just can't wait! Katharina, I have a question re your caran d'arche pencils. Should I get a set of 30 or 40? What do you recommend? I love the soft colors. Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  17. Klasse Katharina, die Karte sieht toll aus.
    Wow, du hast alle Bestellungen schon abgearbeitet? Du bist aber ein fleißiges Mädchen :o)
    Ich freu mich schon sehr wenn sie hier ankommen.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  18. Great job with the bookmark and card. I love this!

    AntwortenLöschen
  19. this is so stunning!! Well done for your new toy~ how wonderful to have a rubberstamps shop!! Congrats!!

    AntwortenLöschen
  20. Das ist ja auch wieder wunderschön geworden, ich glaube nun brauch ich doch solche großen Büroklammern, muss ich meinen Mann mal Fragen ob der sowas im Büro hat ...
    LG Sonja xxx

    AntwortenLöschen
  21. Lovely card, great colour scheme, gorgeous stamp. Really like the bookmark idea, must give it a go.
    Sam x

    AntwortenLöschen
  22. Amazingly gorgeous Katharina, I've missed so much due to my unexpected break and am slowly catching up!
    Can't wait for my stamp to arrive

    Big hugs,

    Marlene xx

    AntwortenLöschen
  23. Fabulous work katharina !!!!
    There is a small suprise for you in my blog !!!!
    hugs !!!

    AntwortenLöschen
  24. I love the paper-clip bookmarks you are making Katharina, they make fabby little gifts. annie x

    AntwortenLöschen
  25. This is beautiful Katharina!
    I have huge amounts of these giant paperclips for some reason ~ now I know what to do with them!
    Hugs x

    AntwortenLöschen
  26. just pretty and elegant as usual Katharina. HEidi

    AntwortenLöschen
  27. Another super card and bookmark! Can't wait for my stamps to arrive so I can try making some bookmarks as well. Hugs, Maria

    AntwortenLöschen
  28. Beautiful bookmark card! Those stamps are sooo cute!! :)

    AntwortenLöschen
  29. Another beautiful card and bookmark, love the colours. Hope the postman brings mine soon.

    AntwortenLöschen
  30. Gorgeous Katharina , your work is stunning , love your new stamps i must stoke up on does stamps :)
    hugs

    Joana

    AntwortenLöschen
  31. As always a lovely card. I am never disappointed when visiting your blog.
    And the new stamps are super. Saving every penny so I can order a few soon :).

    Hugs, Mette in UK

    AntwortenLöschen
  32. what an lovely card you made
    Tineke x

    AntwortenLöschen
  33. this is so beautiful Katharina, I hope to try out this design soon, they do make fabulous gifts!

    AntwortenLöschen
  34. Gorgeous! Love this card and bookmark, what a fab idea. The stamp is just adorable and has been added to my wishlist. Jillix

    AntwortenLöschen
  35. Absolutely fantastic Katharina - I love this stamp!! Well okay I love them all but I think she's my favourite - for now lol.

    hugs Bev x

    AntwortenLöschen
  36. This is so cute! Love how you cut her out with the circle! I just love this image... can't wait to get it! Wonderful card!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  37. It's gorgious Katherina !! I love it.

    Hugs Monique

    AntwortenLöschen
  38. this is just such a wonderful idea! I cant wait to make some cards with this idea in mind. It's perfect with that willow stamp! I cant wait to get her!!!!

    AntwortenLöschen
  39. What a great card, I love it.
    Mrs Wonka x

    AntwortenLöschen
  40. Katharina, as you know I am a fan of your lovely stamps , and as I don't own any yet, I come on your Blog often for inspiration, and to see your lovely stamps and creations. I relly liked this idea and I used it n my DT work. I hope you don't mind. But I mentioned thet I made it based on your idea and linked the post to you. Go and have look ,and tell me what you think! :) You'll find it HERE

    AntwortenLöschen
  41. Beautiful bookmark! Thanks for the inspiration :)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...