Mittwoch, 17. September 2008

Get well soon!

It exactly this time of the year, during which everybody gets a cold :) So I thought I need to be prepared and did a "Gett Well Soon" card in advance...hehe

Jetzt ist genau die Zeit im Jahr zu der alle Leute krank werden. Also dachte ich mir ich bin besser vorbereitet und habe deswegen eine "Gute Besserung" Karte gemacht.

Oakley in his bathtub, blowing his nose, is the perfect stamp for such an occassion. I put Crystal effects from Stampin' Up on the puddles and the bubbles. I looks like water this way.

Oakley in der Badewanne, der sich die Nase putzt, ist der perfekte Stempel für so eine Karte. Ich habe Crystal Effects von Stampin' Up auf die Pfützen und die Seifenblasen getan, es schaut so aus wie Wasser :)


I printed the sentiment on the computer on Su Kraft cardstock, punhced it with my Word Window Punch and adhered it with one of the new SU "library clips" to the ribbon. The dp is a new series from Stampin' Up called "Washington Apple".
Thanks for stopping by today! I hope you are feeling fine and don't need such a card ;)


Ich habe den Text am Computer generiert, auf Stampin' Up Kraft Cardstock ausgedruckt und mit dem Word Window Punch ausgestanzt. Mit einem der neuen "library clips" von Stampin' Up habe ich ihn dann an das Band geklipst. Das Motivpapier ist eine neue Serie von Stampin' Up, die "Washington Apple" heißt.
Danke fürs Reinschaun!! Ich hoffe euch geht es gut und dass ihr so eine Karte gerade nicht braucht :)


  • Stamps: Whiff of Joy Stamps
  • Paper: Su "kraft" cardstock, dp "Washington Apple"
  • Accessories: ribbon, brads and library clip from Stampin' Up, sewing machine, crystal effects
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2Os, white gel pen for setting highlights

Kommentare:

  1. Oh this is a fabulous card!
    Your colouring of your image perfect and I love your dp. A lovely sweet get well card to receive.
    kim x

    AntwortenLöschen
  2. Fabulous card, Oakley looks brilliant and the dp in gorgeous
    lv Gill x

    AntwortenLöschen
  3. What a fantastic card - almost worth getting a cold to receive such a beauty. Love all the details
    -x-

    AntwortenLöschen
  4. great idea Katharina to use oakley in the tub for a get well card...very clever..love the papers and that little paper clip...Hugs Rachxx

    AntwortenLöschen
  5. oh its such a very stunning card. hugs jo x

    AntwortenLöschen
  6. Wonderful card! I used the same image today!! I had so much fun coloring it!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  7. Gorgeous card Katharina, Oakley is indeed perfect for a Get Well card!!

    AntwortenLöschen
  8. How adorable! - Just recovering from my horrible cold.

    AntwortenLöschen
  9. Achoo! what a great get well card and I love the touch of glitter on the water. annie x

    AntwortenLöschen
  10. Beautiful card ... always good to be prepared.

    AntwortenLöschen
  11. This is a beautiful card! Oakley reminds me of my son so much in this stamp! His shaggy hair and sweet face, I swear, it's my Cody.
    Hugs,
    Stephenie

    AntwortenLöschen
  12. OOOOOH , ich glaube ich bekomme gerade eine kleine Erkältung.... *g*
    Nein zum Glück sind wir alle Gesund, aber wer würde sich nicht über so eine tolle Karte freuen...

    Lieben Gruß
    Sonja xxx

    AntwortenLöschen
  13. Should I say I have pneumoniato get this card???? :) lol
    lovely card Kath! :) Lovely dp

    AntwortenLöschen
  14. what a cute card, love it Katharina:)

    Brocéliane

    AntwortenLöschen
  15. eine süße Karte, wunderschön.
    Ich werde es nicht schaffen, alle Deine Werke der letzten Wochen nachzukommentieren, aber geschaut habe ich.-Wunderschön.
    Ich gratuliere Dir zu Deiner eigenen Stempelserie, ich habe mir 3 Stück bei Simone bestellt :)
    Ich wünsche Dir einen schönen Tag.

    AntwortenLöschen
  16. Gorgeous card, perfect colouring of the image and great colours.

    AntwortenLöschen
  17. How adorable Katharina! So true,cold season is coming upon us.
    Perfect image for that! Such a fabulous card!

    AntwortenLöschen
  18. gorgeous card Katharina I love this image it's just so cute Jill x

    AntwortenLöschen
  19. This card would help you feel better I am sure. Love the stamp.
    Heather

    AntwortenLöschen
  20. beautiful card, such a great image for a get well card, I hadn't noticed the elastoplast on his arm before now! The colds are starting again now that the children are back at school catching all the bugs!

    AntwortenLöschen
  21. What a cute image, and you are right about it getting to be cold season! I love the layout of this card too!

    AntwortenLöschen
  22. Love this image..and the PP you used make a lovely bright card...great idea to use him for a get well! bx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...