Montag, 8. September 2008

High Hopes Project of the Month

As you might know High Hopes Rubber Stamps offers a set of stamps 25 % off each month.
The September "
Project of the Month" consists of these great 4 stamps, I used for my card.

Wie ihr vielleicht schon wißt bietet High Hopes Rubber Stamps jeden Monat ein Stempelset um 25% billiger an. Das September "Projekt des Monats" besteht aus diesen 4 zuckersüßen Stempeln, die ich für meine Karte verwendet habe.
The challenge at Papertake Weekly is "Autumn Leaves", make an autumn themed card. I used paper from a Card Art cardkit which has those beautiful fall colours. I cut away 1/3 of the front with my Fiskars scalloped border template. So when you open the card, you still see the sentiment (which is embossed) on the brown cardstock. I used my cuttlebug embossing folder "tiny bubbles" on the red cardstock.

Die Challenge bei Papertake Weekly ist diese Woche "Herbstblätter". Man soll eine herbstliche Karte machen. Ich habe Motivpapier von einem Card Art cardkit verwendet, das herrliche, herbstliche Farben hat. Ich habe 1/3 meiner Kartenfront mit einem Fiskars Template wegeschnitten, wenn man jetzt die karte öffnet, sieht man immer noch den Text (der ist übrigends embosst) auf dem braunen cardstock. Ich habe auch noch meinen Cuttlebug embossing folder "tiny bubbles" auf dem roten cardstock Streifen verwendet.

Thanks for stopping by! Have a sunshiny day!
Danke euch fürs Vorbeischaun und wünsche euch einen sonnigen Tag!
Katharina
  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps Project of the month September
  • Paper: My Mind's Eye
  • Accessories: buttons and ribbon Raspberry ribbon, cuttlebug embossing folder "tiny bubbles", sewing machine, scalloped cutting template from Fiskars, paper piercing tool
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, Spica Glitter pens, white gel pen

Kommentare:

  1. What a lovely card. Conveys a real spirit of fun message. Warm regards

    AntwortenLöschen
  2. Really cute! I love the High Hopes stamps.

    AntwortenLöschen
  3. I really like the card. It has a fun feel to it! Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  4. I love your card!! The colors are fabulous and I love what you did with the 4 stamps!! The buttons also add a nice touch!! :)Kathy

    AntwortenLöschen
  5. Hi Katharina!
    Sorry for answering late on your question on my blog. I'm on holiday ;)
    On the card I made for Sukkersött challenge 6 the alphabet is not a die. They are thickers, and I hink they are called Jewelry Box. They are chipboard!
    Kristine :)

    AntwortenLöschen
  6. This is fabulous Katharina, I love what you have done with these stamps and your colouring is beautiful as always, love all the buttons too, Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  7. Fabulous card Katharina, such cute stamps..they look brilliant on your card. Hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  8. Fabulous card!
    love how you have set your scene with your stamps so much fun. Perfect all your added detail.
    kim x

    AntwortenLöschen
  9. what a fabby fun card this is and love the autumnal colours. annie x

    AntwortenLöschen
  10. Hallo Katharina,
    das sind ja echt tolle Motive und dein Werk daraus ist superschön.
    Gestern sind deine tollen Stempel angekommen *freu* und heute gibt es auch schon mein erstes Werk damit zu sehen. Ich bin jetzt schon ganz verliebt in die Motive.
    Lieben Gruß
    Sonja xxx

    AntwortenLöschen
  11. Great card. Your colouring is beautiful and I love the dotty paper. Debbie x

    AntwortenLöschen
  12. Beautiful card. love the fun colours you have used and your images look fabulous, gorgeous colouring as always
    lv Gill x

    AntwortenLöschen
  13. so, so cute! I really like your stitching around the paper! Great coloring and lay out too.

    AntwortenLöschen
  14. Fab card Katharina. I love the scene you have created and the colours.
    I have used my Whiff of Joys - I love Oakley!!
    Hugs
    CAthy xx

    AntwortenLöschen
  15. Gorgeous card as always Katharina!
    Love all the bright fun colors!

    AntwortenLöschen
  16. cute card!!

    your stamps are great!!

    zehavit from israel

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...