Samstag, 27. September 2008

High Hopes Release Day and Inspirationsblog

I guess you have all been waiting for the popular Yaob Sunday (your artwork on my blog) post but I have to disappoint you - today there is just one of my creations for you to look at ... hahaha

Today is release day at High Hopes Rubber Stamps!!!!!
The new stamps are just gorgeous. There is a whole collection of knights, very cute dragons, santas and cute little fairies.
Hop over and have a look at the new stamps.
The High Hope news don't stop here... There is a brand new High Hopes Rubber Stamps Inspirationsblog featuring sneek previews, weekly challenges, design team samples and alot more. The blog has been initiated by our fabulous and talented Kimmie!!! Thanks Kimmie, you rock girl!!!.

Alle, die an dieser Stelle mein beliebtes Yaob Sunday (Eure Kunstwerke auf meinem Blog) Feature erwarten muss ich enttäuschen - es gibt heute leider nur ein Werk von mir zu sehen...hahaha
Heute ist nämlich Neuerscheinungs-Tag bei High Hopes Rubber Stamps!!!!!
Und was für Neuerscheinungen das sind!! Es gibt eine Ritter Kollektion, absolut süße Drachen, Weihnachtsmänner und Elfen. Hier könnt ihr euch alle neuen Stempel gleich ansehen.
Und wenn das noch nicht genug Neuigkeiten wären, gibt es auch noch einen brandneuen High Hopes Rubber Stamps Inspirationsblog mit Sneek Previews, wöchentlichen Challenges, Design Team Samples und und und, der von unserer großartigen und talentieren Kimmie ins Leben gerufen wurde!!! Thanks Kimmie, you rock girl!!!
This is my creation for the first High Hopes Challenge with the theme "birthday and brads", a decorated present bag, which I got from a fabulous Design Team package from the lovely Simone from Paperbasics together with some fantastic dp from Bo Bunny and other beautiful things. Isn't the paper just perfect for Lilly the Spring Fairy prancing on the rock wall?
I punched the sentiment with my Word Window Punch and attched it to the bag using a brad in the middle of the flower. I used a Martha Steward Punch to create the top border of the design paper :)

Und hier ist auch schon mein Werk für die erste High Hopes Challenge mit dem Thema "Geburtstag und Brads". Die liebe Simone von Paperbasics hat mir ein tolles Design Team Paket geschickt wo unter anderem dieses klasse Geschenksäckchen zum selber dekorieren und traumhaftes Papier von Bo Bunny dabei war. Paßt das Papier nicht perfekt zu Lilly, der Frühlingselfe , die auf der blumenumrankten Mauer tänzelt? Den Text habe ich mit meinem Word Window Punch ausgestanzt und mit einem brad in die Mitte der Blume gepinnt. Den oberen Rand des Motivpapiers habe ich mit einem Martha Steward Punch bearbeitet :)

I took another picture so you can have a closer look at the scene. Maybe you feel like using your High Hopes stamps together with us. If so you could participate in the High Hopes Challenges!! The new stamps are just so cute I couldn't resist and have already created some cards with the new images. I'll post those cards in the next couple of days for you to look at if you like :)

Hier seht ihr noch eine größere Aufnahme. Vielleicht habt ihr ja Lust eure High Hopes Stempel mit uns gemeinsam zu verwenden. Dann macht doch mit bei den High Hopes Challenges!! Die neuen Stempel sind so süss, ich konnte mich nicht zurückhalten und habe schon einige Karten mit neuen Motiven hier bei mir liegen, die ihr in den nächsten Tagen zu sehen bekommt, wenn ihr gerne mögt :)

We celebrated our second son Noel's first birthday today (that's why I am so late with my post :) See you tomorrow and take care! It was a wonderful and special event for us and I can't believe that our little angel is already 1 year old! I love you Noel!!
Take care everybody!!

Wir haben heute den ersten Geburtstag unseres zweitgeborenen Sohnes Noel gefeiert (deswegen bin ich auch so spät dran mit meinem Post :) Es war ein wunderschönes und magisches Ereignis für uns und ich kann es fast nicht glauben, dass er schon 1 Jahr alt ist. Ich liebe dich Noel!!
Liebe Grüße an euch alle!

Kommentare:

  1. Hello Katharina,

    My name is Sharon and I am a part of the Inspirational blog which features amazing and inspirational pieces of art. I absolutely love your decorated gift bag and would love to feature it at Inspirational if you are OK with it? You can see the blog here - http://inspirationalcraftblogs.blogspot.com/

    I look forward to hearing from you soon. My email is msjeffs@bigpond.net.au

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful bag Katharina!! The colors and papers are so cute as are the new stamps!! What a lovely gift bag this will make!!
    What a little doll your son is!! Hope your day was happy ~ sure it was and Congrats I see for inspirational wanting your bag!!(I noticied it right above this post LOL) :)Kathy

    AntwortenLöschen
  3. oh wow Katharina,your bag is sensational, love the new stamps. awww how sweet does Noel look...what a cutie pie..**Happy Birthday Noel**
    congratulations on insprational wanting your bag on their blog..(though i am so not surprised)way to go hunny...whooo hooo.
    hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  4. Very cute bag, Katharina! I always love your coloring. Happy Birthday to Noel!

    AntwortenLöschen
  5. Oh Katharina this is just gorgeous !!! I love the idea of decorating the gift bag. Such a gorgeous piece of art.
    I love the new images they released they are so cute but what is even cuter is that very handsome little boy !!!!!!! He has really grown. Tell him Happy Birthday for me!!!!!! It doesn't take them long to grow up does it.

    AntwortenLöschen
  6. Fantastic Katharina! I can't wait to play with the new fairies!! And thanks for your kind words! The blog looks great thanks to help from all of the Divas!!!

    Happy Birthday to Noel!! What a sweetheart!!! Give him a kiss and a cuddle from Auntie Kim in Canada!!! Heehee!!!

    AntwortenLöschen
  7. wow,das täschchen ist total süß!! die neuen motive sind total klasse. ich mag die high hopes motive,habe aber selbst leider keine stempel davon,da es sie ja hier kaum gibt. :(

    AntwortenLöschen
  8. My goodness, your creation is FABulous!!! You truly are talented Katharina! And a BIG BIG Happy Birthday to Noel! He is sooo gorgeous!!! Sending many hugs and kisses to you and your beautiful family all the way from Arizona!

    Hugs Again!

    Elisabeth xx

    AntwortenLöschen
  9. Happy Birthday Noel :)
    What an absolutely adorable little boy :)

    Love your bag too - awesome!!

    AntwortenLöschen
  10. OH...Katharina, your little bag is fantastic!!
    Marvellous creation.
    The colours and the scene are wonderfull.
    congratulations on insprational wanting.
    Have a good day.
    Hugs, Mumur

    AntwortenLöschen
  11. Gorgeous bag, love the new stamps especially the fairy. Happy Birthday to Noel, isn't he a cutie.

    AntwortenLöschen
  12. Happy birthday Noel for Saturday. What a gorgeous bag made from the new High Hopes stamps. Hugs Linda x

    AntwortenLöschen
  13. Love the bag Katharina, feel another spend coming on as that wall and some of the others too will be perfect for other scene cards ;). Happy birthday to big boy Noel - he is such a cutie and has grown so much! Love the photo - looks like you're interupting him watching T.V heehee. xx

    AntwortenLöschen
  14. das sieht wunderschön aus KAtharina. Ich wünsche euch viel Spass beim Geburtstagfeiern! L.G.

    AntwortenLöschen
  15. Hallo Katharina,
    das sind ja auch wieder tolle Neuigkeiten. Nur besitze ich noch immer keinen dieser tollen Stempel, somit werde ich wohl auch nicht bei euren Challenges mitmachen können. *schnüüüff*
    Eurem Kleinen alles, alles liebe nachträglich zum 1. Geburtstag, so ein Tag ist ja nicht nur aufregend für die Kleinen *hihi*
    Ich hoffe ihr hattet gestern Spaß zusammen....

    Lieben Gruß
    Sonja

    AntwortenLöschen
  16. This bag is absolutely gorgeous. Congrat's with Noel's 1st birthday. I see he is starting at a very early age taking control of that remote/cell phone.

    AntwortenLöschen
  17. Hey, I love your creation, as always, but I had to leave you a comment about how adorable your son is and lovin his red hair!

    Susan

    AntwortenLöschen
  18. Gorgeous bag Katharina!! Happy Birthday to your handsome young man as well!!

    AntwortenLöschen
  19. Katharina, thank you for posting all about the new release and for showing off the stamps with your gorgeous creation! I love this bag you made, it just is too pretty!! You are such an excellent coloror. Beautiful work!!!

    AntwortenLöschen
  20. I love your project Katharina...the coloring and design is Gorgeous!! and Happy Birthday to your little fells...what a Sweetheart!!..Thanks for sharing..Hugs, Ila

    AntwortenLöschen
  21. hallo katharina!das ist ja voll süss..... das sollte ich auchmal machen bisher hab ich solche säckchen immer nur embosst mit schnörkel, aber die idee mit dem papier draufkleben ist klasse....wie immer finde ich deine werke traumhaft!!!!lg betty p.s.: ich bin schon auf 4.10. gespannt!!!!!

    AntwortenLöschen
  22. Wow Katharina, das Taeschchen ist wunderschoen geworden! Tolle Ideen hast Du da erstklassig umgesetzt!

    Nachtraeglich noch Happy Birthday fuer Deinen kleinen Noel der ja zum anbeissen aussieht auf dem Bild!

    Hugs
    Iris

    AntwortenLöschen
  23. Lovely bag Katharina and a very Happy Birthday to your sweet son!
    Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  24. Your creation is gorgeous! And your little boy is a doll! What a cutie pie! Happy Birthday to Noel!
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  25. Oh, das sehe ich ja jetzt erst! Was für eine schöne Tasche - wundervoll!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...