Dienstag, 16. September 2008

RAK - Random Act of Kindness

Today I want to show you a card I received from Crissy Armstrong, the illustrator and a fellow Design Team Diva of High Hopes Rubber Stamps.

Heute möchte ich euch eine Karte zeigen, die ich von Crissy Armstrong, der Illustratorin und Design Team Diva von High Hopes Rubber Stamps, bekommen habe.

What a splendid fall card! I love the motive and how Crissy used the leave stamps to create her own background. Crissy just created her own blog, so hop over to have a look at her gourgeous creations and all the things that are to come :)
Hugs

Was für ein tolles Werk! Ich liebe das knuffige Motiv und wie Crissy die Blätter verwendet hat um ihren eigenen Hintergrund zu gestalten. Crissy hat gerade ihren eigenen Blog gestartet, also schaut doch mal bei ihr vorbei und laßt euch inspirieren :)
Liebe Grüße!!

Kommentare:

  1. What a coooool card. I love that image. The way it's all put together is amazing. I'm going to pop over to Chrissy's blog right now. Thanks for sharing.

    Love Debbie xx

    AntwortenLöschen
  2. How sweet is this!
    I just love that image and colours she used, what a lovely card to receive.
    kim x

    AntwortenLöschen
  3. What an beautiful card you made katharina
    Tineke xx

    AntwortenLöschen
  4. It's a fabulous card Katharina - that image is just so sweet

    hugs Bev x

    AntwortenLöschen
  5. Hallo Katharina,
    das ist ja auch wieder eine ganz süße Karte geworden.
    Ich schaue oft bei Dir vorbei. Mir fehlt leider nur ein wenig die Zeit, um immer einen Kommentar zu hinterlassen, da ich meinen kranken Vater pflegen muss.
    Kannst Du Dich noch erinnern, was ich über die Magnolias gesagt habe? Inzwischen habe ich über 20 Stück.
    LG Jutta

    AntwortenLöschen
  6. What a lovely card to receive I must go and visit the blog, as this is just so adorable
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  7. aww I love this card, that image is just adorable and coloured to perfection Jill x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...