Donnerstag, 18. September 2008

To You from Me!

So sorry for my horribly late post today, but I was suffering a very bad migraine and had to stay in bed all day. My angel like MiL took care of the children so I could take some time to recover.
God bless her! She is the best friend and MiL someone can have!


Es tut mir so leid, dass ich mit meinem heutigen Beitrag so spät dran bin. Aber ich hatte eine schreckliche Migräne und mußte den ganzen Tag im bett bleiben :( Meine herzensgute Schwiegermutter hat auf die Kinder aufgepaßt, damit ich mich erholen konnte. Jetzt bin ich soweit wieder auf dem Damm, obwohl ich mich noch ein bisschen schumrig fühle :)

My card for this weeks Cute Card Thursday Challenge with the theme "Food" is this fun High hopes Rubber Stamps cupcake card. The senitment is from a new Su set and fit perfectly in my self made Cuttlebug medallion.
Meine Karte für die Cute Card Thursday Challenge dieser Woche mit dem Thema "Lebensmittel" ist diese lustige High hopes Rubber Stamps Muffin Karte. Der Text ist von einem neuen Stampin' Up Set und hat perfekt in meinen selbstgemachten Cuttlebug Hänger gepaßt.
I used my Cuttlebug die called "2x2 sliders" to cut the round slider out of white cardstock. I cut away the hanger on one side. Then I cut 2 circles with my round Nestabilities and matted one behind the cuttlebug die and the other on top of it. I stamped the sentiment with my stamp positioner on it. I think this look really neat and you can also do it with the square die :)

Ich habe meine Cuttlebug Stanzer "2x2 sliders" verwendet und das Runde auf weissem Cardstock ausgestanzt. Die Halterung von einer Seite habe ich wegeschnitten und mit meinen runden Nestabilities 2 Kreise ausgestanzt. Den einen (braun) habe ich dann hinter die Cuttlebug Ausstanzung geklebt, die andere (blau) davor. Darauf habe ich auch nocht den Text mit meinem Stempel positionierer gestempelt. Das schaut richtig nett aus und man kann es auch noch mit dem viereckigen CB Stanzer probieren.


Sorry for my confuse english today, but I am not all well really :)
If you have the time pop over to
Bev's blog for a yummy Whiff of Joy blog candy give away!
Take care!!

Es tut mir leid, wenn mein Post heute etwas konfus war, aber ich fühle mich noch nicht wieder ganz ok :)
Wenn ihr noch Zeit habt, dass schaut doch auf Bev's Blog vorbei. Dort gibt es einen tollen Whiff of Joy Blog Candy zu gewinnen!!
Liebe Grüße


  • Stamps: High hopes Rubber Stamps
  • Paper: dp Dream Street Papers, cardstock Su "chocolate chip and Blue Bayou"
  • Accessories: Su brads and ribbon, Su crystal effects, cuttlebug die "2x2 sliders", round Nestabilities
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2Os, Spica Glitter pens

Kommentare:

  1. very beautiful card Katharina :)
    Hugs from Bretagne :)

    Brocéliane

    AntwortenLöschen
  2. Hallo Katharina,
    erstmal gute Besserung für Dich! So Migräneanfälle kenne ich auch, zum Glück habe ich diese nicht allzu oft.
    Deine Karte ist wieder sehr schön geworden.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  3. Die Karte ist klasse geworden.

    Migräne ist schrecklich, hoffe Du bist bald wieder richtig fit.

    LG von Litta

    AntwortenLöschen
  4. Fabulous card Katharina and I hope your migraine disappears and you are feeling much better very soon. Hugs, Kelly

    AntwortenLöschen
  5. this is so sweet & simple Katharina, I love it. Hope you get rid of the migraine soon (perhaps you've been inhaling too much rubba fumes hehe) but seriously, get some rest and look after yourself!

    Hugs,
    Fran x

    AntwortenLöschen
  6. Oh the migraine beast!! I know the feeling! if you're like me then it will take you 3 days to recover fully from the "empty head" feeling! This card is lovely Kath. The self made medallion is so cute, and the DP is really beautiful. Take care Kath, hope you'll be ok

    AntwortenLöschen
  7. You better go back to bed instead of blogging. The light must be terrible for you at the moment :)

    Beautifull card ;)

    hugs Ria

    AntwortenLöschen
  8. Hi Katharina,
    gorgeous card ... love your self made tag...show off :P!
    go and lie back down in a darkened room and get yourself well again...
    leave the blogging until your fit.
    Your MIL sounds like a gem...can i borrow her?
    hugs to you..hope your feeling better soon. rachxx

    AntwortenLöschen
  9. Your card is very sweet. I hope you feel better soon. You are blessed to have such a lovely mother-in-law. Take Care. Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  10. Fab card! i love the colours and the layout-

    AntwortenLöschen
  11. Fabulous card Katharina... hope you are feeling better, I completly understand..knock on wood I haven't had one in a few months now. Again loved your card it is just yummy!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  12. ach mensch, du arme, Migräne ist was ganz fieses, hatte da lange zeit sehr oft mit zu tun und kann mit dir mitfühlen. Was ein Glück hattest du deine Schwiemu, das hilft da sehr.
    Ich hoffe dir gehts heute wieder gut *knuddelz*

    Jessi

    AntwortenLöschen
  13. wow...wunderschön!! :)
    gute besserung!

    AntwortenLöschen
  14. Guten morgen Katharina,
    ich hoffe heute geht es dir wieder besser...

    Deine Karte ist sehr edel geworden, die Farben mag ich gerne zusammen.
    Ja, wenn man die ganzen tollen Shapes hat, dann hat man schnell solche tollen Dinge fertig, ich muss da immer improvisieren und es selber ausschneiden *seufz*
    Aber das klappt ja auch.

    Lieben Gruß Sonja xxx

    AntwortenLöschen
  15. I Hope you are well now.
    If you suffer from these migraines a lot, I can recommend you about something that changed my life!
    It's the Nikken Necklace and i know it's sounds like BS, but for me it made a lot of difference and i suffer a lot less than i used to.

    AntwortenLöschen
  16. Hope you are feeling better today and the migrane is gone. A good days rest away does wonders.
    As always your card is lovely. From the lay-out to the colouring - absolutely FAB.

    Hugs from Mette (UK)

    AntwortenLöschen
  17. Thank goodness for angel MIL's! Hopefully you'll get back to 100% soon! Lovely little share about your tag...very "sweet" card! bx

    AntwortenLöschen
  18. I love your card!! It's worth waiting for :) I hope you are feeling better now!
    Have a nice day, Katharina!
    Kristin :)

    AntwortenLöschen
  19. Gorgeous card Katharina and a fabulous image. I hope you are feeling better today

    AntwortenLöschen
  20. Huhu Katharina,
    ich noch mal.
    Schau mal auf meinem Blog, da hab ich etwas für dich, ich finde das gerade sehr passend *smile*

    LG
    Sonja xxx

    AntwortenLöschen
  21. I've used your sketch.

    You'll find it here .

    AntwortenLöschen
  22. I hope you are feeling better by now Katharina. Your card is scrumptious, I can just taste those Swiss chocolate chips! thanks for sharing how you made the little tab too. hugs, annie x

    AntwortenLöschen
  23. Fabulous card!
    Love your colour combo.
    kim x
    Hope your feeling better now.

    AntwortenLöschen
  24. Deine Karte sieht trotz Migräne super klasse aus und ich hoffe du bist wieder völlig auf dem DAMM....

    AntwortenLöschen
  25. Love this card could eat that great cake, Migraines are such a pain I really feel for you.
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  26. beautiful card, love the sweet little cupcake and the colours are so pretty!

    sorry I am so late in visiting, had a night away from home with my DH and MIL was here for the weekend to look after the children!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...