Montag, 1. September 2008

Whiff of Joy Project of the Month

The Whiff of Joy online store now features a Project of the Month. The fabulous Whiff of Joy design team will inspire you with their wonderful creations to a given theme every month.
This months motto was "Creative Bookmarks". Pop over to the Project of the Month site and take a look :)
Hugs

Der Whiff of Joy online store hat ein neues Highlight und zwar das Bastelprojekt des Monats. Das Design Team wird euch jeden Monat mit wundervollen Werken zu einem vorgegeben Thema begeistern ;) So bekommt ihr ein Gefühl dafür wie vielseitig die Stempel einzusetzen sind.
Schaut doch gleich beim Projekt des Monats vorbei und überzeugt euch selbst :)

Kommentare:

  1. Hi Katharina,
    Just wanted to say I've been hopping round the DT's blogs and WOW I love all the new WoJ stamp designs from Elisabeth Bell. I hope you have lots in stock for tomorrow ;-) xx

    AntwortenLöschen
  2. Eine super Idee, da schaue ich gleich nach.
    Ich habe dir übrigens einen Award auf meinem Blog hinterlassen.

    Liebe Grüße, Nadine

    AntwortenLöschen
  3. only one more day to go....it's exciting!! bx

    AntwortenLöschen
  4. Whooo!!!! when I wake up tomorrow I can order, the waiting is over Wipeeeeeeeee!!!!!
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  5. The POM is a great idea. The DT have made such amazing book-marks. I've been visiting all their blogs and seeing all the new stamps. They are outstanding! I CANNOT wait until tomorrow! I have been saving up in anticipation! Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  6. Hallo Katharina,
    das POM find ich echt klasse,eine wirklich tolle Idee.Ich kann es kaum noch erwarten,die neuen Motive zu kaufen.*hibbel*
    Liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  7. Your blog has brought so much happiness into my life, been reading it for a while now it fills me with inspiration and a sense of nostalgia, so much of the things you discuss remind me of time back at home with my family. we used to all get together and make/ create.

    Those were the days!

    Anyway, just stopping by to say thanks for all the happiness, have a great day and hope to chat soon.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...