Dienstag, 2. September 2008

WoJ Project of the Month - Bookmark

*puhhh* I didn't believe that I would make it to get my bookmark for the Whiff of Joy Paperproject of the Month up (almost) in time ;) I am soooo struggling with time at the moment, lets see if it gets better or worse tomorrow...LOL

*puhhh* Ich bin momentan so unter Zeitdruck und habe nicht gedacht, dass ich mein Lesezeichen für das Whiff of Joy Projekt des Monats noch (beinahe) rechtzeitig schaffe ;) Mal sehen, ob es morgen besser oder schlechter wird...LOL

I made a coordinating card to hold my bookmark, which features Melinda Angel blowing kisses designed by Elisabeth Bell, which will be released amongst the other beautiful motives, on the Whiff of Joy online store tonight at 0:00
The motive, which I cut out with my Nestabilities, is adhered to a 5cm paper clip. I used my craft knife to cut a small stripe of the dp to hold the bookmark to the card. I got a new Martha Steward border punch *jay* ;) which I had to use right away.

Ich habe eine passende Karte gemacht um mein Lesezeichen stilvoll zu übergeben. Das Motiv ist Belinda Engel, die Küsschen bläst designed von Elisabeth Bell für Whiff of Joy Stamps. Dieses Motiv wird mit den anderen heute Abend um 0:00 im Whiff of Joy online store erhältlich sein.
Das Motiv habe ich mit meinen Nestabilities ausgeschnitten und auf eine 5cm Büroklammer geklebt. Ich habe einen neuen Rand Stamzer von Martha Steward bekommen und mußte ihn natürlich sofort ausprobieren..hehe

This is the back of the bokkmark. I kept it rather simple, but wanted to hide the tape and the paper clip.
Das ist die Rückseite des Lesezeichens. Ich habe es eher simpel gehalten, wollte aber doch das doppelseitige Klebeband und die Büroklammer damit verbergen.
Thanks for stopping by today. I hope to see you at the Whiff of Joy website at 0:00 when it is release time :)

Danke fürs Reinschaun. Ich hoffe euch um 0:00 auf der Whiff of Joy webseite zu sehen, wenn es die neuen Stempel zu sehen gibt :)


  • Stamps: Whiff of Joy Stamps, Stampin' Up, Inque Boutique French Quarter
  • Paper: SU cardstock "Wild Wasabi", K&Company
  • Accessories: Prima Flowers, brads Making Memories, SAX 5cm paper clip, ribbon Raspberry ribbon, Martha Steward border punch, Nesatbilities
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, white gel pen

Kommentare:

  1. Beautiful card Katharina and such a great idea to incorporate the book mark. Love the idea of a bookmark using a paperclip, Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  2. Tolle Karte und ein tolles Lesezeichen.Nun dauert es nur noch 3,5 Std. und dann ist die Warterei auf die neuen Motive endlich vorbei.*hibbel*
    Liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  3. As always, this project is stunning, those stamps are adorable..I went through the WoJ site today, and the designs are sooo lovely!

    AntwortenLöschen
  4. this is such a beautiful idea for little gifts, and an adorable image. annie x

    AntwortenLöschen
  5. Was für eine schöne idee.
    Und der stempel ist natülich mal wieder super.
    Ich bin auf jedem fall sehr gespannt auf alle neue stempel und hoffe das ich so lange wach bleiben kann.
    Sinikka

    AntwortenLöschen
  6. Oh love it!!! So clever and beautiful!:)
    Hugs, Camilla.

    AntwortenLöschen
  7. oh so pretty and unique, fabulous idea katharina.....Hugs Rachxx

    AntwortenLöschen
  8. A beautifull Card :D and a beautifull stamp.

    greetings Ilona

    AntwortenLöschen
  9. It's a great idea to combine card with bookmark :) yupiiiiiiiiiii, I have just ordered two new stamps :) :) thought I would have to wait till midnight :) Just cant wait to receive them and start using them..

    AntwortenLöschen
  10. wow, so beautiful, love that your bookmark attaches to the card, such a perfect gift! So excited for the new releases, debating whether to stay up late or get up early!

    AntwortenLöschen
  11. This is beautiful I love everything about it. I have ordered my stamps Hurray!!!!!!!!
    Thank you they are beautiful
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  12. Habe fertig,meine Bestellung ist raus und nun sitze ich hier und hibbel,bis ich die super tollen Stempel in meinen Händen halte.
    Ich freu mich schon sooooooooooooo drauf.
    Liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  13. beautiful card Katharina, I love the bookmark idea. hugs mx

    AntwortenLöschen
  14. very cute!
    I have just gone and purchased 5 of the stamps now!
    Cant wait to get them!!!
    Xxx

    AntwortenLöschen
  15. Hi Katharina. Your bookmark is so lovely. You have a special touch! Just came from WOJ! I went a little crazy but can't wait to get my stamps! Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  16. Sehr schöne Karte und das Lesezeichen ist auch toll.
    Meine Bestellung ist raus und ich freu mich schon riesig auf die neuen Stempelchen.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  17. Lovely stamp image and gorgeous card. Warm regards

    AntwortenLöschen
  18. Die Idee mit der Büroklammer ist klasse. Auch deine Karte ist wieder der Hammer. Hab auch schon im Shop gestöbert, die Motive sind zuckersüß!
    LG Jeanette

    AntwortenLöschen
  19. Ich habs getan *freuhüpftanz* ich hab mir deine Stempel bestellt .... nicht alle, aber schon mal drei (o:
    Sie sind alle wunderschön *hachz*
    Nu nehm ich mir nen heißen Kaffee und setzt mich vor meinen Briefkasten der an der Straße vor unserem Haus steht (so wie in Amerika) und waaaaaaaaarte...... *hibbel*

    Dein Monatsprojekt ist superschön geworden, eine schöne Idee

    liebe Grüße Sonja xxx

    AntwortenLöschen
  20. Beautiful card and I love how it has a lovely gift to match.
    Guess you're going to busy the next couple of day with all the orders for the new stamps, can't wait for mine.

    AntwortenLöschen
  21. fantastic idea the bookmark in your very beautiful card, love it :)
    Brocéliane

    AntwortenLöschen
  22. Huhu, ich nochmal,
    ich habe heute einen Award bekommen, den ich nun gerne dir verleihen möchte. Auf meinem Blog kannst du ihn entgegen nehmen.
    LG Jeanette

    AntwortenLöschen
  23. Well done "super gal"!! You managed!! Life seems so full of busy for you...but I bet it's exciting...well, not when you're doing the chores...haha! I hope you have a hugely successful release....I've secured mine now anyway!! bx

    AntwortenLöschen
  24. Beautiful!!

    I missed the release and my fave stamp is out of stock. Bummer. I guess I'll hold on a while and hope it comes back in.

    LOVE them all tho! :D

    AntwortenLöschen
  25. Absolutely exquisite Katharina!! I am not surprised you have a sell out already - these stamps are such a "Joy" to work with.

    hugs Bev x

    AntwortenLöschen
  26. Oh this is so cute... just made my order I am so excited to get these! Wonderful book mark and love the card that matches! Perfect!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  27. Just adorable Katharina! What a nice gift idea too. Love the new image. She's very sweet! :)

    AntwortenLöschen
  28. Das Lesezeichen wie auch die Karte dazu sind wunderschön, eine tolle Idee!

    AntwortenLöschen
  29. Waw...Super beautiful idea!!
    I love your creation, Katharina.
    Love colours and details!
    Hugs, Mumur

    AntwortenLöschen
  30. a fab idea and looks great!
    Clairexx

    AntwortenLöschen
  31. BEAUTIFUL bookmark! I would love that for my books!
    I am wondering if this stamp is for sale yet on the WOJ site? I have been looking but can't find her!
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  32. oh, oh, oh- now is that not just the best idea. The card is adorable, I love that punch you used along the side. The bookmark is so sweet- I love to read and that would make it that much sweeter! LOL!. Heidi

    AntwortenLöschen
  33. Absolut zauberhaft, Katharina. Tolle Idee mit dem Lesezeichen und deine Farbwahl finde ich genial schön. Ganz toll gemacht.
    LG, Moni

    AntwortenLöschen
  34. This is a fantastic idea love the use of paper clip for holding on the page! And of course you've helped make Elizabeth's image look wonderful! Great card holding the book mark! Stunnng! TFS Kim!

    AntwortenLöschen
  35. Gorgeous card Katharina and super bookmark. Hugs, Maria

    AntwortenLöschen
  36. What a fabulous idea! I do hope you won't mind me snaffling it.
    He whole thing is amazing Katharina. Viv xx

    AntwortenLöschen
  37. Wow, these bookmarks of your are really pretty!

    And I love love love these stamps, got mine yesterday, thanks for the quick shipping!;)

    Have a lovely sunday!

    AntwortenLöschen
  38. What a wonderful idea! I just love it! I was just thinking of making bookmarks for 3 girls (daughters to one of my closest friends). Now you have shown the way! Love also the perfect service you provide with Whiff of Joy. It is amazing how fast and prompt you handle the orders. But of course - you're Swiss ;-) Having lived in Zürich for 2.5 years I have had the chance to experience it also in real life. Once again - wonderful card and bookmark! Kram - Anki

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...