Sonntag, 7. September 2008

Yaob Sunday #11 - Niki Estes

Good morning everybody. I am very lucky to find the time to show you an absolutely brilliant crafting Lady today. Niki Estes from My Paper Creations is my featured YaoB Sunday (Your Artwork on my Blog) crafter.

Guten Morgen alle miteinander. Ich bin wirklich froh, dass ich heute die Zeit gefunden habe euch heute eine brilliante Bastlerin vorstellen zu können. Niki Estes von My Paper Creations ist die dieswöchige YaoB Sunday (Eure Kunstwerke auf meinem Blog) Künstlerin.

I am really proud that Niki used a Whiff of Joy Stamp (Charlie with snowballs) for this card after my sketch # 26. "Season's Greetings" is a breathtaking creation. I love the strong, boyish colours which match perfectly.

Ich bin sehr stolz, dass Niki einen Whiff of Joy Stempel (Charlie mit Schneebällen) für ihre Karte nach meinem sketch # 26 verwendet hat. "Season's Greetings" ist eine großartige Kreation. Ich liebe die starken Farben, die perfekt zu einer Jungenkarte passen.

For "Christmas Wishes", Niki used sketch #23 and the gourgeous Snowlady Surprise from High Hopes Rubber Stamps. Her fabulous layering, colouring and terrific paper choices make this a perfect winter card.

Für "Christmas Wishes", verwendete Niki sketch #23 und die super süße Snowlady Surprise von High Hopes Rubber Stamps. Die vielen Schichten der Karte, ihre tolle Coloration und die perfekte Papierwahl machen daraus ein tolles Winterwerk :)

  • Stamps: Snowlady Surprise (High Hopes Stamps), Believe (Papertrey Ink)
  • Cardstock: white (Papertrey Ink), Blush Red Dark, Herbal Garden Dark (Prism)
  • Patterned Paper: Figgy Pudding (Basic Grey)Ink: graphite black (Brilliance), noir (Palette
  • Accents: red grosgrain ribbon, pewter brads and eyelet, white fun flock
  • Tools: copic markers, edge distressor (CTMH), sewing machine, nestability rectangle and circle dies (Spellbinders), Sakura glue pen

Please have a look at Niki's blog to see all her wonderful creations, you won't be disappointed!
If you want to have the change for a free Whiff of Joy Stamp, pop over to
Inge's. She is doing a blog candy give away!!
Lots of Hugs

Schaut doch mal auf Niki's blog vorbei, da gibt es noch viel mehr zu sehen!
Und wenn ihr noch Lust auf einen gratis Whiff of Joy Stempel habt, dann stattet Inge einen Besuch ab, dort gibt es einen zu gewinnen!!
Liebe Grüße

Kommentare:

  1. Wow your Yaob is realy great!

    I am gonne hop over to her blog :D

    AntwortenLöschen
  2. wow fab card i love them the colours are fab

    hannah.

    AntwortenLöschen
  3. These cards are adorable! Such gorgeous coloring:)

    AntwortenLöschen
  4. Congratulations to Nicki - these are just fantastic cards!!

    hugs Bev x

    AntwortenLöschen
  5. Hallo Kathahrina,
    da hast du dir wieder eine tolle Karte für dein YAOB ausgesucht.
    Sie hat tolle Farben für Charlie verwendet , es passt alles super zusammen.
    Ich gehe jetzt mal auf ihrem Blog stöbern

    LG Sonja xxx

    AntwortenLöschen
  6. Niki's cards are fabulous. Great colouring, and I love the papers she used. Great work!

    AntwortenLöschen
  7. These are cards are stunning. Warm regards

    AntwortenLöschen
  8. Thank you so much, Katharina! We just got home and it was such a wonderful surprise to find the email from you! Have a great weekend!!

    AntwortenLöschen
  9. Thank you for sharing such beauties!!!

    AntwortenLöschen
  10. Oh was für wunderschöne karten!

    AntwortenLöschen
  11. She does beautiful work,both cards are stunning!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...