Sonntag, 21. September 2008

Yaob Sunday #13 - Cyndi Bundy

Happy, sunshiny sunday everybody! I want to start with an announcement regarding the Whiff of Joy stamps designed by the fabulous Elisabeth Bell. -> They are back in stock!! *yay*. So for all of you who didn't have the luck to get their favorite image before it was sold out... head over and grab it ;)

Ich wünsche euch einen schönen und sonnigen Sonntag! Ich möchte noch kurz etwas in eigener Sache verkünden... Die Whiff of Joy Stempel designed von der wunderbaren Elisabeth Bell sind wieder auf Lager!!! *juhuu* Also wer von euch bei der ersten Partie Pech hatte und sein Lieblingsmotiv nicht erhaschen konnte, kann sich jetzt freuen!! :)
Do you recognize Charlotte with her cat?? Cyndi Bundy from "The Scrappy Chick" created this super cute fall Charlotte after sketch #26. I really love such innovative ideas!!! Thanks so much Cyndi!
Erkennt ihr Charlotte mit ihrer Katze wieder?? Cyndi Bundy von "The Scrappy Chick" hat diese super süße Herbst-Charlotte erschaffen. Als Vorlage diente ihr sketch #26. Ich liebe solche innovativen Ideen!! Danke Cyndi!
  • Stamps: Winter Charlotte & cat (Whiff of Joy); Sugarplum Scenery (CC Designs); Birds of a Feather (Unity)
  • Paper: Basic Black(SU!); White (Papertrey); Kiwi Kiss (CTMH); Halloween mat stack (K&co)
  • Ink: Palette Noir
  • Accessories: Spiderweb embossing folder (Cuttlebug); circle punches, scallop circle punch (SU!); designer ribbon (SU!); Tangerine sugared brads (Doodlebug); markers (Copic); silver glitter pen (Spica)

Here is another of Cyndi's lovely creations, which I wanted to share with you. "How's the flock" after sketch #25 is such a fun card. i love the bright and happy colours and all the layering. The motive is from CC Designs.

Hier ist eine weitere von Cyndi's tollen Karten, die ich euch nicht vorenthalten wollte. "How's the flock" (Wie geht's den Freunden?) nach sketch #25 ist eine richtige Spaß-Karte. Ich finde die hellen Farben super und auch die vielen Schichten der Karte. Das Motiv ist von CC Designs.

  • Stamps: Olivia's Birdies, Sugarplum Scenery Set
  • Paper: Kiwi Kiss, angerine Tango, So Saffron, Basic Black, Bella Rose DSP (SU!); White (Papertrey)
  • Ink: Plaette Noir; Kiwi Kiss, Baja Breeze reinkers
  • Accessories: 1", 1.25" circle punches, black/white gingham ribbon, blender pen (SU!); markers (Copic)
Thanks for stopping by today!! I hope you can also enjoy some time with your family and friends today :) Hugs
Ich danke euch fürs Reinschaun und hoffe, dass ihr heute auch ein paar schöne Augenblicke mit Familie und Freunden verbringen könnt :)
Liebe Grüße

Kommentare:

  1. These are just wonderful creations!
    Wishing you a lovely Sunday.
    kim x

    AntwortenLöschen
  2. Das mit dem Kürbis ist ja eine tolle Idee. Die muss ich mir merken.
    Da hast du dir wieder tolle Karten für dein YAOB ausgesucht.

    Lieben Gruß und einen schönen Rest Sonntag
    Sonja

    AntwortenLöschen
  3. Oh my!! What a wonderful Sunday morning greeting!! Thanks so much Katharina!! I am quickly uploading 2 more for the blog right now that I was going to put up later today!
    Cyndi

    AntwortenLöschen
  4. hi katharina what an wonderful creations you made.
    have a nice day
    tineke xx

    AntwortenLöschen
  5. Wonderful Yaob this week, how cute does she look all done up for fall!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  6. Oh well done Cyndi what beautiful cards these both are, I love your use of colour and thank you Katharina, for pointing me in the direction of another great blog
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  7. Hallo Katharina,
    schöne Karten hast du da ausgesucht.
    Schau mal bitte auf meinem Blog vorbei.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  8. These are gorgeous.

    I love your sketches a lot and here's another card with your sketch.

    AntwortenLöschen
  9. wow auf die idee zu kommen eine kürbis draufzukleben ist ja klasse....muss ich mir merken ;o) ich finde dein YAOB einfach toll!!!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...