Samstag, 11. Oktober 2008

Altered keychain for my helping Angel :) - Chance to win!

Did I already tell you about Bettina? She is my personal "helping Angel" ;) Without her, Whiff of Joy wouldn' t be possible! She is the best friend someone can have, reliable, hardworking and I can talk her ear off with my stamping obsession, without her complaining a single time...LOL

Habe ich euch eigentlich schon von Bettina erzählt? Sie ist mein persönlicher hilfreicher Engel ;) Ohne sie wäre mein Traum von Whiff of Joy nicht realisierbar! Sie ist die beste Freundin, die man sich nur wünschen kann, zuverlässlich, fleißig und ich könnte ihr den ganzen Tag von meiner Stempel-Leidenschaft erzählen und sie würde sich kein einziges Mal beschweren...hihi (Naja, wenn ich den ganzen Tag davon sprechen würde vielleicht schon - huhuuuu Bettina!!! )
Bettina will soon receive the holy grail of my stamping world - the key to the Whiff of Joy inventory. *enter reverential silence here* ;)
I wanted to create something special to "pimp up" this special key, so I stamped Melinda, the helping angel on Shrink Plastic to create a key chain-charm.

Bettina wird bald den Schlüssel zu dem heligen Gral meiner Stempelwelt erhalten - zu der Whiff of Joy Stempel Lagerstätte (fällt euch etwa ein nobleres Wort für Lagerraum ein??? haha)
Ich wollte ihr den Schlüssel mit einer Kleinigkeit verzieren und habe deswegen Melinda, den helfenden Engel auf Schrumpffolie gestempelt und einen Schlüsselanhänger-Charm gemacht.


Do you want to win this beautiful Melinda, the helping angel stamp? The only thing you have to do is to tell me what you would do to get hold of this key!!! LOL The most inventive or funny comment gets the stamp :) I will announce the winner tomorrow.
Have a sunshiny weekend!


Habt ihr Lust diesen Melinda helfender Engel Stempel zu gewinnen? Alles was ihr dafür tun müßt, ist mir zu sagen, was ihr alles tun würdet um diesen wertvollen Schlüssel in die Finger zu bekommen!!! LOL Der einfallsreichste, oder lustigste Kommentar bekommt den Stempel :)
Ich werde den Gewinner morgen bekannt geben.
Ich wünsche euch ein schönes Wochenende!


  • Stamps: Whiff of Joy Stamps
  • Accessories: Shrink Plastic, angel charm and beads from Seneca beads, key chain Rayher, ribbon Raspberry Ribbon kit
  • I added some SU crystal effects to the shrinked Angel, to make it robuster

Kommentare:

  1. eine süße idee mit dem schlusselanhänger!! da freut sich deine freundin bestimmt total drüber.
    dieses motiv fehlt mir auch noch,hat leider nicht mehr in meinen warenkorb gepasst. :)
    was ich für den stempel tun würde?...mhm...einen handstand und dabei mit den ohren wackeln...*lach* ich tue alles was du willst. *g* bin leider nicht besonders kreativ. ;)
    lg, mireille

    AntwortenLöschen
  2. ein süßer Anhänger....
    ich würde wahrscheinlich andächtig staunend vor den Regalen sitzen, 2 Stunden erstmal nix tun und dann alles auspacken, bestaunen und wieder einpacken

    AntwortenLöschen
  3. Oh girl this is just gorgeous !!!!! I keep forgetting about my shrink plastic. I am going to have to try this soon. It is just beautiful dear.
    Hugs

    AntwortenLöschen
  4. I would sew you up a brand new outfit of clothes! I can sew a dress in any shape or design! I even sew purses, jackets, anything you may ever want! I can make it! You have a little girl? Well I can make her a doll too!Now just don't take me up on this as I am getting ready to move and am too busy! LOL

    AntwortenLöschen
  5. Der Schlüsselanhänger ist ja einfach zauberhaft. Zuckersüß.
    Ich habe einfach beim Universum bestellt, dass ich diesen tollen Stempel bei Dir gewinne. :-)
    Viele Grüße, Jessica

    AntwortenLöschen
  6. What a pretty Angel. Nice gift to a little girl. I have to try it soon.

    AntwortenLöschen
  7. Oh wie süß,eine tolle Idee.Da wird sich Deine Freundin bestimmt sehr drüber freuen.
    Was ich dafür tun würde,um diesen Schlüssel zu bekommen,hmmmmmmm.....
    Ich glaube ich würde Dich einfach danach fragen,mich dann heimlich mal umschauen,staunen und alles einmal liebevoll streicheln und Dir ganz schnell den Schlüssel zurück geben,weil ich Angst hätte ihn zu verlieren.
    Liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  8. What an extraordinary gesture! But I am sure Bettina deserves it multiplied by 100. :) She certainly sounds like the perfect friend to have in your life - you're one lucky lady Katharina!

    What I would do to get hold of that key? The only thing I can think of is WALK from here to Switzerland. It might take a few years to accomplish that but I think it's worth it :D

    Thank you for the chance to win one of your stamps.

    Hugs,
    Mada

    AntwortenLöschen
  9. Hallo Katharina!
    Einen tollen Schlüsselanhänger hast du da gezaubert! Ganz entzückend - wie alle deine Werke!
    Was ich für den Stempel tun würde?
    Ich würde zu einem Zauberer marschieren, mir einen Unsichtbarkeitstrank mixen lassen, und dann mir gaaaaanz kurz den Schlüssel ausborgen um einen kurzen Blick in dein Heiligstes zu werfen. Ehe du bemerkst, daß der Schlüssel weg ist, würde er schon wieder wohlbehalten auf seinem Platz liegen.
    Liebe Grüße
    Angelika

    AntwortenLöschen
  10. Hallo Katharina
    Eine schöne Idee den helfenden Engel als Schlüsselanhänger für diesen besonderen Schlüssel zu machen. Da wird deine Freundin sich sicher freuen.
    Kann eine Freundin eigentlich zwei beste Freundinnen haben ???? *klimperklimper* Wenn ja, gibt es den Schlüssel dann nochmal? ^^

    Na , dann lasst euch mal alle was originelles einfallen, ich bin ganz gespannt und werde diesen Thread mal leise weiter verfolgen ^^

    Lieben Gruß Sonja xxx ....

    eigentlich fehlt mir dieser Stempel ja auch noch in meiner Sammlung *grübel*...................

    AntwortenLöschen
  11. Katharina, das ist eine zauberhafte Idee und es ist immer gut, eine beste Freundin zu haben, auf die man sich IMMER verlasen kann!

    Na Du stellst Fragen ... was würde ich tun?
    Ich würde meine Zauberkräfte aktivieren, mich in Dein Lager setzen und alle Deine Gummis zu Sternschnuppen verwandeln, damit Du für Deine Lieben und Dich, immer ein besonders Stück Glück in den Händen halten kannst!

    GLG
    Annchen

    AntwortenLöschen
  12. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  13. Hhahaha what I would do to get it :) I would tickle you silly untill you gave up and if you still don't give up I would bring my puppy seven and let her lick your ears. And believe me YOU WILL give it up then :) ahahhahaa

    Your lucky with a friend like BEttina ;) She deserves such a beautifull gift ;)

    hugs Ria

    AntwortenLöschen
  14. What would I do to get this beautiful key and the charm that comes with it? I would make a WOJ card every day for the rest of my life!! Sue :o)

    AntwortenLöschen
  15. I could come to your house and everytime you go out I could clean up so it was like you had a helping Angel in your home :)

    AntwortenLöschen
  16. Ohhhhhhh, das ist ja eine tolle Idee. Da wird sich deine Freundin bestimmt freuen.
    Also ich würde dich ganz lieb anschauen , mit den Augen zwinkern und fragen wie oft ich dir helfen darf bein Geschirr abtrocknen um den Stepel zu gewinnen. ;o))
    Grüessli
    Moene

    AntwortenLöschen
  17. ich würde einen Hauch von Freude in die Luft blasen und hoffen, dass ich diesen wertvollen Schlüssel nie in die Finger kriege... denn so kann ich von dem Lagerraum träumen und mir vorstellen, wie all die kleinen Motive in der Nacht zum Leben erwachen ...
    ich werde mir einfach die Freude gönnen diesen oder einen anderen der schönen Stempel online zu bestellen und den Abdrücken mit Farbe ein Hauch von Leben zu geben!

    Wunderschöner Anhänger übrigens!

    AntwortenLöschen
  18. Great keychain! To get stamp I would bake you a delicious muffins and good coffee:)...but a I to far from you, so I could make you a card-muffin :)

    AntwortenLöschen
  19. I have a cat suit that I wear when I'm scaling the HQ at AMR. I'm known as 007Patti at AMR. Do you have a high rise for your HQ? I've been known to go through a window to get to the safe with the newest kit. I've even snuck in the front door as a pizza delivery person and made it all the way to the main office where I tripped the alarm and was showered with glitter and bling. Now this isn't too bad except they had ATG adhesive set in a trap to go off. So, at WOJ I'd check for an alarm, make sure no one was there, sneak in through a window. I have one of those round suction cups so when I cut the window the glass won't break. That way I could reach the lock. Hopefully you wouldn't have any copic traps or adhesive and glitter. Cause glitter in the hair is like being a disco ball. When I found the key, I'd make sure to leave something in its place as a thank you for making it so easy to steal. This message will self destruct in 2 minutes. Until next time, wuhahahahaha! Have a Happy Weekend and try not to worry too much about someone stealing from your HQ (head quarters)

    007PattiM
    (Pattie's passion)
    I Scrap So All Moments Are Remembered!!!

    AntwortenLöschen
  20. Liebi Katharina!
    Super härzig din Schlüsselahänger!
    Also ich frog eifach d'Bettina öb ich ihri Stellverträtig mache dörf wenn sie i dä Ferie isch?! Und denn würd ich aber alli Schutzengel "frei" loh und sie zu Mensche schicke, wo sie ganz fescht bruched... Eine bliibt natürli bi dir und dinere Familie und eine würd ich fröge öb er mir verrotet, wie du die wunderschöne Charte immer machsch... das wär min Traum!
    Tschüüüüüüüüüüüüss, Monika

    AntwortenLöschen
  21. Hoi! It's nice to have friends like that. They are real treasures.
    What I would do if I got hold of the key! Well - first I would be in paradise - not only for getting hold of the WoJ key,but also for being back in Switzerland again:-) I would then go trough all the wonderful stamps and celebrate with a big glass of Rivella! (We do not have Rivella in Sweden so.... :-) Kramar - Ank

    AntwortenLöschen
  22. How does all nappy changes, washing and ironing for a week sound in return for the stamp? LOL!

    AntwortenLöschen
  23. och, der ist ja süssssss, tolle Idee da freut Sie sich bestimmt......

    Um an den Schlüssel zu kommen hmmmmm.....ich würde mich als kleiner"Helfender Schrumpfi-Engel verzaubern" lassen, dann hänge ich ja quasi schon am Schlüssel mit dran und ich hätte freien Eintritt :-))))......

    Lg.Heike

    AntwortenLöschen
  24. I would so love to get the stamp! I would send you a positive and funny email every morning, so you could start your every day with smile on your face (lol I don't say you don't have it already). I would also send you a gorgeous bouquet of best wishes, from time to time, when you least expect it, just because.

    Vanja

    AntwortenLöschen
  25. Hmmmm. This may be the most adorable key chain I have ever seen! To get my hands on this key, I would have to endure a lot. I am 8 months pregnant and in South Carolina!!! Hahahaha. But I suppose a gal would do just about anything for stamps this cute! So I would Hop a plane, and venture off to a beautiful country to find a way to get my hands on this magnificent Key! Oh, what a horrible trip that would be! ahhahahah.

    AntwortenLöschen
  26. Well Katharina....in order to get this AWESOME key and keychain....I would first contact my personal hairstylist (also known as my sister) and have to beautify me, then I would head to the airport somewhere (this college girl needs some looks to hitch a flight over seas)! I would sweet talk my way onto a plane and head on over to Switzerland! I would search high and low trying to find the WOJ headquarters....Of course I would have plenty handmade WOJ cards that I would con people with to give me directions to find you! Once I found the head quarters I would knock on your door and whisk you away on a tropical vacation, while I took care of all of your headaches and troubles at the WOJ Headquarters! Hopefully that would earn me enough to get a key and GREAT keychain! I would love working at WOJ so much I might make you stay on vacation forever while I worked for you! :)
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  27. To get the key... I would start by bribing of course. I make a mean chocolate chocolate peanut butter cake... buuuuuut if you still hold back, I will attempt to bribe with photography... something I'm also good at... ;)

    No??? I would call you relentlessly, annoying you to no end... ;)

    Sill no??? I have a few friends who are pretty good and sneaky.... We would play "Ding Dong Ditch" until you surrender of course... throwing anything and everything including the key out the door at us!

    AntwortenLöschen
  28. I would hire 007 or some Mission Imposible type person to get it...I'm sure they could do it without you knowing :)

    Charmiane

    AntwortenLöschen
  29. I would call you every day to ask if you had my key ready yet, and keep sending you vouchers to key cutting places.

    I think you have one very special Angel on your hands!

    AntwortenLöschen
  30. I would turn cartwheels! Then I would show & tell the 2600 member Yahoo group I'm in that I won this stamp & where they could purchase it!!!

    AntwortenLöschen
  31. Lorraine - Australia12. Oktober 2008 um 05:47

    Hello Katharina,
    Bettina sounds as through she really does deserve this wonderful key.
    To win the key I would travel all the way to Switzerland (it wouldn't be to see the wonderful sites or people but purely for the key) He he he.

    AntwortenLöschen
  32. What I would do to acquire the key to your inventory? Love the question. I would bake you a nice big apple pie with fresh apples from my father in laws garden. And if that wouldn't be enough I would hand feet you it with a silver spoon and serve it with a nice cup of tea :).

    xxx
    Mariska

    AntwortenLöschen
  33. Der Anhänger ist wunder, wunderschön...
    was ich machen würde, um mir den Mal heimlich auszuborgen?

    Ich würde einen Kuchen backen, mich in den nächsten Flieger setzen, samt meiner Kids und dich mit einem besuch überraschen *g*
    Und während du meinen kuchen geniesst und die kinder schön spielen, würd ich mich smat schlüssel mal schnell rausschleichen *g*

    Grüssle
    jessi

    AntwortenLöschen
  34. I would dance the Jig in a choir robe!

    AntwortenLöschen
  35. My eldest daughter has lost 2 kes already this term as she refuses to put it on a key chain!! all the ones I've shown her are not trendy enough. She is the best in the house at tidying up & one of her chores is the dish washer so this key chain would suit her down to the ground & would be a real talking point at school!!

    So . . . .

    to get this gorgeous key chain . . .

    what would I do . . . .

    I would come on over & do all your babysitting & give you & your hubby the well earned break you deserve as you have both worked so hard in setting up this wonderful stamp company. I would live in the cupboard under the stairs for 2 weeks & would pop out while you weren't there (like a little house-elf) & do all the tidying up & cleaning & ironing (I HATE dong my own so that's a big thing lol!!) & any other little jobs I see.

    In other words "I'd do anything, for you dear anything, yes I'd do anything (this is where you join in - "anything") anything for you"
    Yes I'd even sing to you ha ha !!

    Sharon :-)x

    AntwortenLöschen
  36. Ooooh, was für ein süsser Anhänger! *habenmöcht*

    Ich würde mich in ein Whiff of Joy Engelchen verwandeln, zu dir fliegen und mich zu meinen süssen Freunden gesellen, und hoffen, dass ich sooo speziell bleibe, dass du mich nie verkaufst! Dann könnte ich dir nämlich über die Schulter gucken, wie du die genialen Werke machst!

    Gruss aus dem Kanton Schwyz

    Tanja

    AntwortenLöschen
  37. To win the stamp, I'd stand on one foot and sing "Mein Hahn ist tot" in the middle of Berlin! :D

    AntwortenLöschen
  38. Dein Schrumpfi ist sehr süß geworden. Da ich den Stempel schon besitze, nehme ich an dem Candy nicht teil, aber ich wollte dir kurz schreiben, weil ich die Idee einfach so süß finde ;)

    AntwortenLöschen
  39. I would sail the ocean from Here to Switzerland, Then make the long hard trek to the mountains, which would take me 18 days, with only a tiny weeny bit of water. Then I would climb all the mountains till I find your house, by then my body would be frail my clothes all torn, the climb would be hard and would be long but the vision of that key would replay in my mind and I would push on and on.
    When I find your house I would ask you in my sweetest voice for the key, but you wont surrender it.
    So to plan B I would throw the yummyest cake over the fence it would be sooo yummy and smell soo nice you would have to chase after it. It would be hard for me not to chase it, but again, the vision of the key would replay in my mind.
    Once your gone I would go in and find the key and take a first class flight back to Australia because I couldn't be bothered climbing the mountains or sailing the ocean.
    And thats what I'd do to get that key. I really would, :D
    lmao
    Have a great day Katharina
    Lauren xx

    AntwortenLöschen
  40. But don't worry I would also get a copy of the key cut and send it back to you :D :D :D
    lol

    AntwortenLöschen
  41. Wow what a stunning gift to give some one special xxxx
    well i would come and cook and clean for you (all the girls that know me know i dont even cook for me family lolxxx)
    hugs Dawnxxx

    AntwortenLöschen
  42. Hi Katharina,
    I already have this stamp (my favorite by the way) so I am not commenting to enter. Just wanted to say that your idea is so lovely and sweet!

    AntwortenLöschen
  43. I would create a Stamper Army to lay siege to your fortress (where you keep the stamps and 'holy grail' key). We would be armed with heat guns and very large acrylic blocks.

    With the heat guns we would melt the ground beneath your feet leaving you stuck in mud and sheild ourselves with our acrylic blocks from your defensive embellishment attacks (thrown buttons can sting).

    After we subdued you with the sight of patterned paper, we would leave you tied up with hundreds of yards of ribbons (and you'd look just lovely, of course).

    Finally we would find the glorious key and divide the spoils (with only a few tug of wars).

    And then we would release you so that you could make more. ;)

    (I hope this gave you a smile today. I love WOJ stamps and have been saving my pennies to get some soon.)

    AntwortenLöschen
  44. Such a beautiful keychain and awesome stamp!

    To get a hold of the key I would wish upon my WOJ "Good Luck Charlie" stamp for it! I know he will help me!!

    Thanks for the fun chance at a great stamp!!

    Hugs, Melissa

    AntwortenLöschen
  45. We'll I'd call upon the powers of the stampin godess to make time stand still. I'd sneak on in and grab that adorable key chain and snap up as many stamps as I could. I would thank the stampin godess by offering up my own stamp blog candy!

    AntwortenLöschen
  46. What a great Idea.. Where do you get Shrinkpaper from?
    I honestly wouldn't know what to do to get my Hands on this but I can tell you what I would do with it.. I would give it to my Mom.. She collects Angels since my Sister became a Angel last November..
    Your Friend will love this!

    AntwortenLöschen
  47. What i would do??

    Go out in the street and sing to this angel: Fly me to the moon and make me pray among the stars... ; )

    AntwortenLöschen
  48. If I win this stamp... I'll phone you to thank you personally! :)

    AntwortenLöschen
  49. What a great prize to win! I would say that in order to get the key I would give up my craft room! It is my prized possession. My husband custom-built a dream stamping room just for me. It's got everything that I need and plenty of room for more stuff. If that's not the deciding factor, I just might be "tempted" to throw in my 2 little darling children(the ONLY reason for my being in this world.)Scratch the kids....I just can't bear a day apart from them. ;) Love them too much! So, I'd say my other love, my stamping room will do. ;)

    CammyV

    AntwortenLöschen
  50. What a fantastic idea Katharine - my shrink plastic is probably under dust at the moment as I don't know when I last used it!

    To win I'd come and help you tidy up all your stamps then stamp each one of them out so that you would know exactly what you have - and so I could play all day long!!! xx

    AntwortenLöschen
  51. I would do almost anything legal...that stamp is worth it. Love the keychain idea. Think I will be casing you on this one. So how about I say I will bath all 5 dogs and not drown any of us! Trust me it could happen.
    Heather

    AntwortenLöschen
  52. Ich glaub ich bin schon zu spät, aber will doch mitmachen. Mal sehen was ich machen könnte um diesen wunderschönen Stempel und Schlüsselhänger kriegen.
    Ich fliege zu dir in der Schweiz, und bin deine Magd. Helf dier mit allem was du willst. Oder...
    Ich flieg zur Schweiz,..
    Sorry, musz dies auf Englisch schreiben..
    dress up like you and make everybody believe that I am you and go to the WOJ headquarters and take over. Tell my people that I need a couple of extra stamps for a friend and leave before they find out that I'm not really you.

    If I really think about it, I guess it would be cheaper for me to just buy them from here LOL!
    But, it would be fun to see how WOJ is established and get inspired by you and your friends.

    Thank you!!

    AntwortenLöschen
  53. ich versuch mal ganz unkreativ mein glück.....als namensvetterin von deiner bettina hoffe ich mit ein bisschen hilfsstaub von melinda auf den gewinn *zwinker*

    AntwortenLöschen
  54. Oh Katharina, I realy love this idea of a keychain! Do you mind if I lift this idea of yours? It's gorgeous!!

    XOXO Renata

    AntwortenLöschen
  55. What would I do to get hold of this key?

    I'd send CHOCOLATE!!!
    Who can resist it's magical powers??

    The charm turned out just beautiful!
    Anna Banana

    AntwortenLöschen
  56. Wow!! This is so gorgeous. I have never tried doing anything like this but you certainly have inspired me to give it ago. Thanks for sharing. x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...