Sonntag, 26. Oktober 2008

Blog Candy Winner

Did you come back to discover who won the gourgeous High Hopes Rubber Stamp together with some other cardmaking stuff? Well, you don't have to wait any longer.
The winner is....... *tataaaaa* Desire Fourie from "Doing Life"
Congratulations Desire!! Please send me your adress details :)
Thanks everybody for joining in, I promise the next blog candy isn't too far away!!

Sleep tight :)

Seid ihr zurückgekommen um zu erfahren wer den süßen High Hopes Stempel gewonnen hat?
Ihr müßt nicht länger warten. Der gwinner ist.... *tataaaaa* Desire Fourie from "Doing Life"
Herzlichen Glückwunsch Desire!! Schick mir bitte deine Adresse :)
Ich danke euch allen fürs Mitspielen und verspreche euch, dass der nächste Bog Candy nicht weit ist :)
Schlaft gut!

Kommentare:

  1. Oh yes I did! Congrats to the winner (sobbing into dinner now).

    AntwortenLöschen
  2. Oh wow ... I can't believe that I am the lucky recipient of this gorgeous stamp set. Thank you so much Katharina for being so sharing with your blogging buddies. I can't wait to ink these up. Warm regards

    AntwortenLöschen
  3. Congrats to Desire use them in good health. Those Santa are so adorable have fun with them. TFS.

    Debbie/Phx AZ

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...