Freitag, 31. Oktober 2008

Do you know the song...

from Reinhard Fendrich called "I am from Austria"? Well that's exactly how I am feeeling right now. Tomorrow I will be flying to the city of my birth, Vienna, to visit my grandparents. I am very excited to see all the places I know so well, but haven't seen for about 2 years. This will truly be a travel back in time for me :)

Kennt ihr den song von Reinhard Fendrich "I am from Austria"? Genau so fühle ich mich im Augenblick. Morgen werde ich in die Stadt meiner Jugend zurückfliegen, Wien, um meine Großeltern zu besuchen. Ich bin schon sehr aufgeregt all die Plätze wiederzusehen, die ich so gut kenne, mir aber in den letzten 2 Jahren seit ich in der Schweiz wohne, fremd geworden sind. Das wird für mich wie eine Reise zurück in der Zeit :)

I hope you won't miss me too much :) I will be back on monday and my dear husband will publish tomorrows Whiff of Joy Project of the Month for me. Wow, the Design Team did a fabulous job again!! I'll let you go now with these pictures of the beautiful city of Vienna :)
Take care!

Ich hoffe ihr werdet mich nicht allzusehr vermissen :) Ich werde am Montag wieder zurück sein und mein lieber Mann Marcel wird mein Whiff of Joy Projekt des Monats morgen für mich veröffentlichen. Ich kann euch nur sagen, dass sich das Design Team mal wieder selber übertroffen hat! Ich entlasse ;) euch nun in den Abend mit diesen schönen Bildern der traumhaften Stadt Wien. Alles Liebe!

Kommentare:

  1. Looks like a gorgeous place to grow up and visit!!! Have a great time with your family!! :)Kathy

    AntwortenLöschen
  2. Oh the pictures are just beautiful dear. What a gorgeous place. You have a wonderful time dear and have a safe trip dear. You WILL be missed!

    AntwortenLöschen
  3. Have a very good trip Katahrina. Your birthplace looks so very beautiful! Take Care Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  4. Wow how gorgeous! I hope you have a great time!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  5. Oh wow! It looks so beautiful, I'm sure you will have a wonderful time Katharina.

    hugs Bevx

    AntwortenLöschen
  6. What beautiful photos Katharina!! Thanks for sharing...Have a safe journey and a Wonderful visit with your family...Hugs, Ila

    AntwortenLöschen
  7. I hope you have a safe trip to such a beautiful place. I hope you family is doing better. Hugs.
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  8. Ich wünsche Dir eine schöne Reise.

    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  9. great pictures i wish you a very nice weekend enjoy
    Tineke xx

    AntwortenLöschen
  10. Have a wonderful time, I know you will! Vienna is such a beautiful city, I lived in Salzburg for a few years and it is still very much in my heart, as is the whole of Austria!
    Enjoy your trip...
    Luv'n'Hugs
    Gayle x

    AntwortenLöschen
  11. Wien ist eine wundervolle Stadt.
    3 tage Wien pur und man freudsich wieder auf zu Haus.
    Komme aus Tirol.
    Liebe Grüße Brigitte
    Deine Werke sind ein Hit. Danke

    AntwortenLöschen
  12. Oh wow, Vienna is truly a beautiful city with all that beautiful old architecture. Hope you are enjoying your visit with your precious family. What do they say ... a change of scenery is as good as a holiday! Warm regards

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...