Samstag, 18. Oktober 2008

Sweet - Sketch #32

I am so happy that I finally made it to finish my card for the Papertake Weekly Sketch Challenge. I got myself some new papers from Heidi Grace which are so wonderful to work with.

Ich bin so froh, dass ich doch noch meine Karte für die Papertake Weekly Sketch Challenge geschafft habe. Ich habe mir neues Papier von Heidi Grace gegönnt, das ich gleich ausprobieren mußte :)

The cute little Duck Family from High Hopes Rubber Stamps is perfect for baby cards and so easy to colour. I simply used my Spica Glitter pens to colour the ducks, "ocean wave" Twinkling H2O and put some Crystal Effects from Stampin' Up over it to simulate water.
The senitment is a digital brush from Designer Digitals.

Die süße Entenfamilie von High Hopes Rubber Stamps is perfekt für Babykarten und so einfach und schnell zu colorieren. Ich habe meine Glitzerstifte von Spica verwendet um die Enten zu bemalen, dann blaue Twinkling H2Os für das Wasser und etwas Crystal Effects darüber um den Schein des Wassers zu simulieren. Der Text ist ein digitaler Pinsel von Designer Digitals.

If you want to know more about High Hopes, my fellow Design Diva Jeanne Streiff has a Company Spotlight on her blog. While you are there reading it :) you will discover some great projects and designs, I am a huge fan of Jeanne's work!
Have a wonderful weekend everybody!!

Wenn ihr mehr über High Hopes wissen wollt, dann schaut doch bei meiner Design Diva Kollegin Jeanne Streiff vorbei. Sie hat einen tollen Artikel auf ihrem Blog, und dazu noch wunderschöne Werke, ich bin ein großer Fan von ihrer Arbeit :)
Ich wünsche euch ein schönes Wochenende!!

  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps, Designer Digitals (digital brush)
  • Paper: Heidi Grace, SU cardstock "So Saffron"
  • Accessories: oval Nestabilities, ribbon and button from stash, SU crystal effects and scalloped punch
  • coloured with Spica Glitter pens and Twinkling H2O (Ocean Wave)

Kommentare:

  1. Absolutely gorgeous baby card! I love those little ducks they look amazing and are coloured perfectly. You make the most wonderful cards! Jillix

    AntwortenLöschen
  2. EIne sehr süße Karte ist das!

    Domi

    AntwortenLöschen
  3. What a sweet card Katharina, gorgeous papers. have fun this weekend. hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  4. Such a cute baby card! Hope you have a fabulous weekend, Katharina!

    AntwortenLöschen
  5. Oh I love this! Your image is just perfect and beautifully coloured. Those papers are lovely. Lovely sentiment.
    kim x

    AntwortenLöschen
  6. Ein ganz süßes Kärtchen.

    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  7. Your card is just the sweetest Katharina! Have a great Sunday, Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  8. How sweet is this little card, I adore the little duck family, and its a great sketch

    AntwortenLöschen
  9. Katharina this is absolutely darling! Love the little ducks. And an amazing sketch - I don't know what I would do without your sketches to give me motivation!!

    big hugs
    Bev x

    AntwortenLöschen
  10. Oh I love those ducks!!!
    Cute card!!
    :-)

    AntwortenLöschen
  11. Absolutely adorable!! :)
    Sammi
    xxx

    AntwortenLöschen
  12. eine supersüße Karte, total klasse.

    AntwortenLöschen
  13. I like the paper you chose, too. I'm a big fan of blue & yellow together. The card is so pretty. Love the coloring on the ducks. Hope your day is wonderful!

    Toota-loo,
    Karen

    AntwortenLöschen
  14. what a darling baby card this is! hugs, annie x

    AntwortenLöschen
  15. Ein toller Sketch! Meine Karte sieht man hier.

    AntwortenLöschen
  16. OH how cute, I LOVE Heidi Grace papers, this is really sweet!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  17. eine schnuckelige Entenkarte ... wunderschön

    AntwortenLöschen
  18. It's gorgeous Katharina! I love the new papers! TFS! x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...