Donnerstag, 23. Oktober 2008

Time to say goodbye...

Our beloved Rach from Papercrafts by Rach resigned from the Whiff of Joy Design Team because of other commitments she has to fulfill.
Rach, I thank you from the bottom of my heart for all the inspiration and support you provided for Whiff of Joy and myself :) I wish you all the best for your future.

Unsere geschätze Rach von Papercrafts by Rach tritt von ihrer Position im Whiff of Joy Design Team auf Grund von den steigenden Verpflichtungen denen sie nachkommen muss zurück.
Rach, ich danke dir von ganzem Herzen für all die Inspiration und die Unterstützung, die du Whiff of Joy und mir zukommen hast lassen. Ich wünsche dir für deine zukünfitgen Projekte alles Gute!

Kommentare:

  1. Good Luck with your future endevors Rach! We will all miss you from WOJ land! :)
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  2. Ich finde es sehr schade das Rach geht, kann es aber auch verstehen.
    Aber sie geht uns ja nicht verloren, denn wir kreuzen ja immer wieder ihren Weg (o:
    Ich wünsche ihr alles gute...
    Hugs, Sonja xx

    AntwortenLöschen
  3. Good luck Rach with your other commitments! We will be looking for your WoJ designs on your blog anyway. Your cards are always so amazing and wonderful. Kram - Anki

    AntwortenLöschen
  4. All the very best, Rach! You are so talented!! We love you! :)

    Big Hugs Always,

    Elisabeth xx

    AntwortenLöschen
  5. Just want to say Good Luck Rach, your creations are wonderful wishing you well with your future endeavours.
    kim x

    AntwortenLöschen
  6. Thank you Katharina, thanks for being a wonderful and supportive person.
    Though i have only been on the dt for a short time i have enjoyed the journey and have loved being part of the woj family, such a wonderful group of lovely and kind ladies.

    I will miss you all.
    all the best
    Love Rachxxxx

    AntwortenLöschen
  7. Oh Rach I'm sooo sorry to hear you are leaving as your WOJ cards are always so inspirational. I wish you all the best. Debbie x

    AntwortenLöschen
  8. Good luck Rach ,wish you all the best :)

    AntwortenLöschen
  9. Dear Rach, Wishing you the very best for your other commitments. Your cards are always so beautiful and inspirational. Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  10. I've enjoyed Rach's contributions and wish her the best in her other endeavors. Now Katharina...do you have a spot to fil? Hmmm? :-)

    AntwortenLöschen
  11. Rach you have been an inspiration. I will still pop by your blog to see what awesome creations you are making. All the best.

    Hugs
    Nic

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...