Donnerstag, 23. Oktober 2008

Winter Friends - Sketch #33

Cute Card Thursday with the theme "The Stars at night". The sentiment is part of a set from Whiff of Joy Stamps which will be released in November. Now I could tease you and tell you about the stunning images Elisabeth has created for this christmas release, but I don't want to tease you ...haha

Cute Card Thursday mit dem Thema "Die Sterne bei Nacht". Der Text ist von einem Set, das bei dem nächsten Release von Whiff of Joy Stamps mit dabei ist. Jetzt könnte ich euch natürlich erzählen was für tolle Motive Elisabeth für diesen Release gezaubert hat, aber ich möchte euch den Mund ja nicht schon vorzeitig wässrig machen...hahaha
I used Charlie with his dog designed by Alison Acton for Whiff of Joy Stamps for my card. I used the sketch of the Stamp Something challenge blog, where I was honoured to guest design this week. I know I am late (late seems to be my second name those days...LOL), but you can still join in and have the chance to win a Melinda Blowing kisses stamp :)

Ich habe Charlie mit seinem Hund designed von Alison Acton für Whiff of Joy Stamps für meine Karte verwendet. Ausserdem läuft gerade ein Sketch von mir auf dem Stamp Something challenge blog. Ich weiss ich bin sowas von spät dafür dran (Spät ist in letzter Zeit wohl mein zweiter Vorname...haha), aber ihr könnt immer noch mitmachen und habt gute Chancen auf eine Melinda die Küsschen bläst :)


  • Stamps: Whiff of Joy Stamps
  • Paper: Su cardstock more mustard, dp from gcd
  • Accessories: ribbon and buttons from stash, crystals Artoz, bonebrad Hobbycafe, Su slit punch, Spellbinders tags trio
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2Os, white gel pen, background Su pastels

Kommentare:

  1. Oh this is gorgeous. Love the image of the poor doggie trying to keep up. Warm regards

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous card Katharina and I love the star paper

    AntwortenLöschen
  3. The star paper is gorgeous. I love the buttons. The sentiment is lovely. I can't wait to see the whole set and maybe just one sneak peek? Please? Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  4. Love your card! That sentiment is AWESOME...I can't wait until November now! :)
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  5. A beautiful card Katharina, love how you have added the buttons on the stars...looks fabulous. hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  6. This is so fun! I need to try stamping on craft paper, the whites pop! Love the entire card!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  7. fabulous card Katharina and a great sketch too. hugs, annie x

    AntwortenLöschen
  8. Oh I love this dear. Just gorgeous as always. Now the teasing part!!! That will be enough dear !!!!!! lol
    I can't wait till Nov!!!!!!! That is no fair lol So glad you are doing the sentiments dear. I love that hugs dear

    AntwortenLöschen
  9. Well that was mean!!!:) Now we have to wait forever to see Elisabeths new stamp...Oh well we all know it will be amazing!!!
    But your card is Awesome!!!

    AntwortenLöschen
  10. You made a fabulous card Katharina!
    I love the image and how you colored it!

    Hugs
    Iris

    AntwortenLöschen
  11. Das ist mal eine andere Art von Winterkarte. Braun ist für den Winter so untypisch. Aber ich finde sie Klasse. Die Papiere sind genial und Charlie mag ich ja sowieso so gerne....

    Lieben Gruß
    Sonja

    AntwortenLöschen
  12. Such a Gorgeous card!!..love the image, your fabulous coloring and that star paper...Hugs, Ila

    AntwortenLöschen
  13. Such a fabulous card!
    Love your papers and how you have sewn your buttons.
    Your image is just adorable.
    kim x

    AntwortenLöschen
  14. Huhu,

    das ist ja wieder so eine super süße Karte!

    Domi

    AntwortenLöschen
  15. Beautiful and I love the colours.

    AntwortenLöschen
  16. Love it Katharina :)

    Have a wonderful weekend xxx

    AntwortenLöschen
  17. http://cindymajor.typepad.com/encre_papier_ciseaux/2008/10/%C3%A0-la-zindorf.html

    I just found the link to your sketches, so here's my first card using a weekly sketch. I'll definitely be back for more - what a great source of inspiration!!

    Thanks for sharing!
    Cindy

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...