Dienstag, 14. Oktober 2008

WoJ Design Team News & I got spoiled :)

There is an exciting time ahead of us here at Whiff of Joy. I have so many ideas in my head, especially for the time before christmas, and so little time...LOL
That's where
Jacqueline Dennis, a dear friend of mine and a truly talented crafter, jumps in. I turned to her for help, because I knew that she is a true magician when it comes to organizing events and much more :) She accepted my proposal to join the Whiff of Joy Team and I am very grateful to have such a powerful and reliable friend by my side :)

Es liegt eine aufregende Zeit vor uns hier bei Whiff of Joy. Ich habe so viele Ideen in meinem Kopf, vorallem für die Zeit vor Weihnachten, und doch so wenig Zeit...haha
Hier kommt Jacqueline Dennis auf den Plan. Sie ist eine gute Blogger Freundin von mir und eine talentierte Bastlerin. Ausserdem wußte ich, dass sie ein wahres Organisationstalent ist. Sie hat meine Bitte das Whiff of Joy Team zu verstärken angenommen und ich bin sehr dankbar eine so starke Unterstützung zu bekommen :)


Oh my goodness, I got spoiled with wonderful cards and presents by so wonderful friends!! Inge from Patterned Paper sent me this brilliant Whiff of Joy card together with a lot of goodies as a surprise. Her work is so inspirational! Thanks my friend I was so excited to receive your surprise package!!

Ach du meine Güte, wie bin ich doch in letzter Zeit verwöhnt worden! Inge von Patterned Paper hat mir diese traumhafte Whiff of Joy Karte zusammen mit tollen Geschenken geschickt. Was für eine liebe Überraschung! Danke vielmals liebe Freundin!!

This lovely card came from my friend Mada. I really ADORE this sentiment. Might be interesting to be turned in to a stamp. It is so true for all of us. Thanks so much Mada!!

Diese wundervolle Karte kam von meiner Freundin Mada. Ich liebe diesen Spruch, der soviel heißt wie: "Der Schutzengel eines Bastlers hat zweimal soviel Arbeit wie andere... Er wacht über den Bastler selbst und auch über all seine Projekte." :) Thanks so much Mada!!

And last, but not at all least is this brilliant card from Jo at Me and My Things. Thanks so much Jo for your kind words and this lovely gesture. You made my day!
Maybe you want to pay Elisabeth's blog a visit. She has a great blog candy give a way going on and her last SASS sketches were fabulous again!
Wishing you a lovely evening!

Oh and don't forget to join in on the Papertake Sketch Challenge of this week. I am so sad, but I didn't make it to do a card for my own sketch this week :( I hope that I can still add it during the next days!

Und zu guter Letzt kam heute diese wunderschöne Karte von Jo (Me and My Things). Danke Jo für deine lieben Worte und diese freundliche Geste. ich habe mich riesig gefreut :)
Vielleicht wollt ihr ja noch Elisabeth's blog einen Besuch abstatten. Sie hat einen tollen Blog candy am Laufen und ihre letzten SASS Sketche waren wieder großartig :)
Ich wünsche euch einen wunderbaren Abend!

Oh, und vergeßt nicht bei der Papertake Sketch Challenge dieser Woche mitzumachen!! Ich habe es leider nicht geschafft eine Karte zu meinem eigenen Sketch zu machen :( Ich hoffe, aber dass ich sie bald nachreichen kann.

Kommentare:

  1. Wow, you have been spoilt by very special and talented friends. You deserve it. Warm regards

    AntwortenLöschen
  2. Wow what a lucky girl ,you so desive it you work so hard making all these fabulous new stamps and cards for us xxxx
    huge congrats to Jacqui,she is a very talented and kind person ,well done xxxxDawnxx

    AntwortenLöschen
  3. What a gorgeous array of cardsthey would sure make me feel special...
    And well done to Jacqui you couldn't have a better person by your side!!

    AntwortenLöschen
  4. What beautiful cards. I can see why you're feeling spoiled!!

    AntwortenLöschen
  5. Wow, du hast wundervolle Post bekommen!

    Guck mal auf meinem Blog vorbei, ich hab da was für dich!

    Lg, Tanja

    AntwortenLöschen
  6. Jacqui is a true angel Katharina, and like you rightly say a magician.

    what beautiful cards you have received...they are all fabulous, what wonderful surprises. Huggles Rachxx

    AntwortenLöschen
  7. Oh you are so lucky to have Jacqui she is one very sweet and dear person and she loves helping I know that.
    Now you know you are so loved dear by so many. Such gorgeous cards dear.

    AntwortenLöschen
  8. Thank you katharina for the very flattering words, I am looking forward to working with you and am so proud that you have asked me to help you in this, And what beautiful cards you have received from so many dear friends
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  9. Congratulations Jacqui, I'm so pleased for you, I feel like I know someone famous now lol :) Donna x

    AntwortenLöschen
  10. What lovely cards you have received! I am so pleased to see that you have Jacqui working with you. She is an absolutely wonderful person. She is so kind and supportive and is pretty talented to boot! Congratulations to you both! Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  11. Beautiful cards! Congratulations to Jacqui!

    AntwortenLöschen
  12. glad you liked the card. well done jacqui.huggs jo x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...