Sonntag, 5. Oktober 2008

Yaob Sunday #14 - Lena Katrine Øien

Happy Sunday to all of you!!! It's time to present you another Yaob Sunday (Your Artwork on my Blog) crafter *wohooo* And I found a very talented Norwegian Lady!! There is also something new to my Yaob Sunday feature. Each person who gets featured on my blog on sundays gets the permission to upload their Whiff of Joy cards to the official Whiff of Joy Inspirationsgallery,-- isn't this cool ;) All the lovely Ladies who have already been shown on my blog can also request their personal Login for the Gallery, just write me an email :)

Einen schönen Sonntag wünsche ich euch!!! Es ist wieder Zeit für eine neue Ausgabe meines Yaob Sunday (Eure Kunstwerke auf meinem Blog) Magazins. Und wie habe ich mich schon gefreut euch endlich wieder eine sehr talentierte Bastlerin vorstellen zu dürfen.
Aber zuerst gibt es noch eine Neuheit für meine Yaob Sunday Bastler. Und zwar erhalten alle, die von mir an Sonntagen vorgestellt werden ihr eigenen Zugriff auf die Whiff of Joy Inspirationsgallery, wo sie dann ihre Whiff of Joy Karten hochladen können. Ist das nicht toll? Natürlich bekommen auch alle Damen, die ich schon gezeigt habe ihre Zugriffsdaten, wenn sie Interesse haben. Schreibt mir einfach ein email! :)
This absolutely stunning and amazing card is from Lena Katrine Øien of Lena Katrine`s Scrappeskreppe. She entered this fabulous creation to the Whiff of Joy challenge #1 ( They were so kind to use one of my sketches for the first challenge) and I fell in love at once!! Lena designed this card for her daughter Angela who turned 10 this year. I bet she loved this card, I surely do!!! Lena also decorated the inside, so don't forget to have a look at her blog :)

Diese absolut traumhafte Karte ist von Lena Katrine Øien von Lena Katrine`s Scrappeskreppe. Sie hat diese Karte für die Whiff of Joy challenge #1 (sie waren so lieb und haben einen Sketch von mir für den Start des Blogs gewählt) gemacht und ich habe mich sofort in ihren Stil verliebt (obwohl ich sie schon von vorher kannte, aber mehr dazu bei der nächsten Karte :) Lena hat diese Karte für ihre Tochter Angela gebastelt, die dieses Jahr 10 geworden ist. Also darüber hat sie sich sicher gefreut :) Lena hat auch die Innenseite der karte dekoriert, also vergeßt nicht auf ihrem Blog vorbeizuschaun!

Lena's second card was her entry for my Whiff of Joy Guest Designer Call. Do you now get an idea of how awfully difficult it was to decide on a GD??? :) I can only say that Lena is a fabulous artist with a huge talent! Thanks for sharing your wonderful creations and keep up the amazing work!!
Hugs

Lena's zweite Karte war ihre Bewerbung zu meinem Whiff of Joy Gast Designer Call. Bekommt ihr jetzt einen Eindruck davon wie schrecklich schwer es für mich war eine Entscheidung zu treffen??? haha
Es bleibt mir nur zu sagen, dass Lena eine fabelhafte Künstlerin ist mit einem großartigen Talent! Danke, dass du deine Werke mit uns teilst.
Liebe Grüße

Kommentare:

  1. Wow Lena's creations are stunning. Will have to go and pay a visit to her blog right now. Warm regards

    AntwortenLöschen
  2. Lena your creations are beautiful! Katharina you sure must have had a difficult time picking GD! WOW!
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  3. Wow! I`m out of words! This was a big surprice to me - and a really happy one! Thank you for showing off my cards in your blog - I feel real honoured!

    Again - Thank you, And I will love to use your sketches again!
    Have a really nice sunday!

    Love, Lena Katrine xxx

    AntwortenLöschen
  4. Boah das sind ja zwei traumhaft schöne Karten.Werde mich gleich mal auf lena's Blog umsehen.
    Liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  5. Woa... wow... really beautiful cards great YAOB this week!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  6. Katharina, good choise! I love Lena´s great style. Every visit to her blog amazes me, she is so talented.
    Aija :)

    AntwortenLöschen
  7. Da hast du auch diese Woche wieder eine super talentierte Bastlerin raus gesucht. Ihre Karten sind wunderschön....wow

    AntwortenLöschen
  8. Oh Katharina you are so right these are just breathe taking. Congrats Lena, your work is just beautiful!!!

    AntwortenLöschen
  9. Wow, beautiful cards.
    I have a few of your stamps and has been so busy with my scraproom move, I haven't had time to do anything with them.
    I did get a card done today using1 of the stamps. They are so beautiful and I can't wait to work on more using your stamps.
    Here is a link to a card I made today.
    http://creationsbysarah.blogspot.com/2008/10/christmas.html

    So glad I got my papers organize in my room and I now can create again.
    I am also giving away some blog candy .
    Please visit my blog.

    AntwortenLöschen
  10. wow, die Karten sind wirklich der Hammer, wunderschön.

    AntwortenLöschen
  11. Great card, Katharina!! love the papers and colours you have used. All the details are great too. Love also your colouring.
    Hugs, Mumur

    AntwortenLöschen
  12. Oh my goodness - Lena your card is so beautiful! I am off to see you blog right now :)

    AntwortenLöschen
  13. What an absolutely breathtaking card!
    Cyndi

    AntwortenLöschen
  14. Your tags are precious, Katharina! Those cards are SO beautiful. Just stunning works of art! YOu amaze me!

    AntwortenLöschen
  15. Oh my Lena's cards are stunning,must go and check her blog!!!!!!

    AntwortenLöschen
  16. I soo love Lenas work! Absolutely gorgeous!!
    Hugs, Camilla.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...