Sonntag, 30. November 2008

A Blue Christmas Card

We had the most wonderful first Sunday in Advent today. My parents in law came for dinner and we spent a great time together. I am so grateful that we get along so well and that my kids can enjoy this precious "family time".


Wir haben heute einen wundervollen ersten Adventsonntag verbracht. Meine Schwiegereltern sind zum Mittagessen vorbei gekommen und wir hatten viel Spaß. Ich bin wirklich dankbar, dass wir uns so gut verstehen und meine Kinder so einen guten Kontakt zu ihnen haben könne.
"Metal Madness" is the challenge on the High Hopes Challenge blog this week. I created my own metal charm with a thin, silver craft wire. I love those funny 3 Santas from High Hopes. The background paper is from gcd Design Paper and is shimmers wonderfully. I put some Fun Flock on Santa's hat and beard.

"Verrückt nach Metall" ist das Thema der High Hopes Challenge dieser Woche. Ich habe zu diesem Zweck meine eigene kleine Verziehrung aus einem dünnen, silbernen Basteldraht hergestellt. Diese lustigen 3 Weihnachtsmänner von High Hopes haben es mir wirklich angetan ;)Das Papier ist von gcd Design Paper und schimmert traumhaft. Auf die Kappe und den Bart habe ich noch etwas weissen Fun Klock gegeben.

I received some awards these days from my lovely blogging friends.
Thanks so much to Steph, Tanja, Bev, Kim, Joanne, Kristin & Lena Katrine for honouring and mentioning me in such a special way!!


Ich habe in den letzten Tagen ein paar Awards erhalten und möchte mich gerne bei den folgenen Bloggerinnen bedanken: Steph, Tanja, Bev, Kim, Joanne Kristin & Lena Katrine. Herzlichen Dank, dass ihr mich auf diese spezielle Weise ausgezeichnet und genannt habt :)




  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps
  • Paper: gcd Design Paper
  • Accessories: Prima Flower, Fun Flock, glitter, sewing machine, Spellbinders die "Tags Trio"
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2Os



Kommentare:

  1. Great card Katrina. Love the santa faces.
    Happy Holidays
    Heather

    AntwortenLöschen
  2. Super card, love the images, so cute.

    AntwortenLöschen
  3. Fabulous card! Love the colour scheme!

    AntwortenLöschen
  4. Fabulous card ,love the blue xxxbrilliant
    congrats on your awards ,realy well desived ,Dawnxx

    AntwortenLöschen
  5. Katharina this is fabulous!! I just adore that stamp - it's so versatile. Love the metal poinsettia.
    big hugs
    Bev x

    AntwortenLöschen
  6. a wonderful card Katharina, great idea with the metal poinsettia really pretty. love the little Santa squares. i have this stamp. just haven't found the time to ink it up...lol.
    glad you had a lovely day with your family. hugs Rachxx

    AntwortenLöschen
  7. Gorgeous card!
    Love your gorgeous paper and your santa's are so cute.
    Your metal detail is fabulous!
    hugs
    kim xxx

    AntwortenLöschen
  8. Cute santa images, love the colours!

    AntwortenLöschen
  9. Just love these two Xmas cards, especially the one where you've used the 3-pane Santa stamp, its looks totally different within a blue colour combo. Congrats on received all these well deserved awards and I am especially happy that you accepted the Doing Life award. Hugs from Desire

    AntwortenLöschen
  10. I'm not a bleu person at all....but I realy fell in love with this X-mas card! Beautiful papers and such a handsome guy that little Santa!

    Hugs, Renata

    AntwortenLöschen
  11. Wow,dass ist wieder eine wunderschöne Karte!
    Das Papier gefällt mir sehr und auch alle Deine anderen Karten der letzten Tage sind einfch traumhaft!

    LG Manu!

    AntwortenLöschen
  12. Wow...love the stamps...great work here:)

    giulyana

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...