Mittwoch, 12. November 2008

Enjoy the day - Genieße den Tag!

Thank you so much for all your lovely comment you left on my blogaversary post. It is such a joy to read through all of them and that you all stopped by to celebrate with me! This once again shows how warm and wonderful the stamping community is :)

Ich danke euch allen von Herzen für die lieben Kommentare, die ihr unter meinem blogaversary post hinterlassen habt. Es ist ein Genuss alle zu lesen und ich habe mich so sehr gefreut, dass ihr vorbeigeschaut habt um mit mir zu feiern. Das zeigt wiedereinmal wie warm und herzlich die Stempel - community ist :)

It's Cute Card Thursday Challenge time again and this week Andrea wants us to use green and red on our cards.
Willow with hot chocolate sitting on a chocolate chip ribbon from Stampin' Up and enjoying the silence... hahaha, my children are in bed (did you guess it ;) and I am relaxing while writing this post :) I finally managed to get my hands one one of the "swiss dots" cuttlebug embossing folders. They were sold out everywhere. And what a shame not to own a SWISS dots folder when you live in Switzerland...LOL
I also used my new Labels one Nestablities from Spellbinders to give Willow some kind of frame.

Es ist wieder Zeit für die Cute Card Thursday Challenge und diese Woche möchte Andrea dass wir grün und rot auf unseren Karten verwenden.
Willow mit heißer Schokolade sitzend auf einem Band von Stampin' Up (chocolate chip), völlig entspannt...hahaha, ja meine Kinder machen ihr Mittagsschläfchen (habt ihr es etwa erraten? ;) und ich entspanne, während ich diesen Beitrag schreibe.
Letzendlich habe ich es geschafft mir einen dieser "Swiss dots" embossing Schablonen von Cuttlebug zu besorgen. Man mag es gar nicht glauben, dass die überall vergriffen waren. Und es ist schon ziemlich peinlich, wenn jemand, der in der Schweiz wohnt keine "SWISS" dots Schablone besitzt, oder? LOL
Dann habe ich noch meine neuen Labels one Nestablities von Spellbinders benutzt um eine Art Rahmen für Willow zu gestalten.

Enjoy the day!
Genießt den Tag!

  • Stamps: Whiff of Joy Stamps
  • Paper: SU kraft cardstock, SU cardstock "ruby red", dp Basic Grey
  • Accessories: ribbon Stampin' Up, button Autumn Leaves (bought at Paperbasics), leaves Prima, "swiss dots" embossing folder from cuttlebug, Spellbinders Label One, Martha Steward border punch, brads Stampin' Up hodgepodge hardware aged copper
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2Os, white gel pen, Spica glitter pens

Kommentare:

  1. Hi Katharina! Wieder eine ganz tolle Karte!! Du hast das Thema sehr interessant umgesetzt, denn viele haben bestimmt bei dem Thema rot/grün eine sehr klassische Weihnachtskarte gemacht ;o) Na und seit Deinem Post mit Herb, bei dem Du schon mal die Labels von Spellbinders benutzt hast, muß ich die auch unbedingt haben ;o) Damit kann man ja soviel zaubern!! Liebe Grüße und einen schönen Tag, wünscht Dir Tanja

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous card Katharina, I love the colour combo and the image is beautiful

    AntwortenLöschen
  3. Oh wow Katharina, this is just beautiful. Its got kind of a nostalgic feel to it and the colour combo is beautiful. Hugs from Desire

    AntwortenLöschen
  4. Great card! the motive is so cute, and I really want a cup of hot chocolate every time I see it :P

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card again! I love Willow with hot chocolate, she is one of my favourites :) I am so glad I have her in my stampcollection!

    Have a nice day, Katharina!

    Hugs, Kristin :)

    AntwortenLöschen
  6. Baeutiful card so cute and adorable ,Dawnxx

    AntwortenLöschen
  7. Die Karte ist so schön und die Spellbinderform ist ja ideal.

    Ich habe jetzt meine ersten Abdrücke von WoJ ertauscht. Nächste Woche Mittwoch nach meinen Prüfungen werde ich deine Motive verwenden.

    AntwortenLöschen
  8. Die Karte ist wunderschön geworden und der Spellbinderrahmen ist traumhaft.Den werde ich mal gleich auf meine "habenwill" Liste setzen.*hihi*
    Liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  9. Love your swiss dots! What a great texture they add to the card and Willo looks so relaxed with her cocoa ! Great card!

    Judy x

    AntwortenLöschen
  10. I just love these stamps, she's so cute and the details are nice. You're card is great, love the colors and the layout!

    AntwortenLöschen
  11. This is just gorgeous dear. I just love it hon. I got the new labels too and just love them.

    AntwortenLöschen
  12. Such a lovely card. I like the frame you put Willow in. She looks so pretty.

    AntwortenLöschen
  13. what a gorgeous card Katharina and it reminds me to make a mug of chocolate now that it's getting dark here! love the Swiss dot embossing, it's my favourite folder! hugs, annie x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...