Sonntag, 9. November 2008

JOY

Sparklemania on the High Hopes Challenge blog :) A perfect theme for all christmas cards. And I am in need of a LOT still!!!
"Alles was glitzert" ist Thema dieser Woche auf dem High Hopes Challenge blog :) Perfekt für alle Weihnachtskarten und ich brauche noch eine MENGE!!!!
Santa's portrait by High Hopes Rubber Stamps is my central image. I knew at once what I wanted to do with it. The letters are from a chipboard alphabet. I covered them with crystal effects from Stampin' Up and dipped them into icecrystal splitters I got from Crea Direct. The are quite large, so they are sparkling like mad :)
Santa's portrait von High Hopes Rubber Stamps ist mein zentrales Motiv. Ich wußte sofort was ich damit machen wollte. Die Buchstaben sind aus chipboard (dickem Karton). Ich habe sie mit crystal effects von Stampin' Uü überzogen und dann in Eiskristallsplitter von Crea Direct getaucht. Die sind schön groß und glitzern deswegen wie verrückt :)

I did the background with my SU pastels. I left the round Nestability over the image to cover the frame. Then I applied a lighter blue around the image with a sponge dauber (Bashful Blue). After this I used a darker blue (Brilliant Blue) on the outside.
Ich habe den Hintergrund mit meinen SU pastels gemacht. Die runde Nestabilities Scheibe, mit dem ich den Kreis ausgeschnitten habe, habe ich drauf gelassen um den Rand zu schützen (deswegen ist er so schön weiss geblieben). Dann habe ich mit einem Schwämmchen ein helles Blau (Bashful Blue) rund um das Motiv aufgetragen. Danach bin ich mit einem dunklen Blau (Brilliant Blue) nur am Rand nochmal drüber gegangen.
Hope you find the time to join in on the challenge this week :)
There is also another blog candy up for graps on one of the HHRS Diva's blogs. Start hopping :)
Ich hoffe ihr findet die Zeit diese Woche bei der Challenge mitzumachen :)
Es gibt auch wieder einen Candy auf einem der HHRS Diva's blogs zu holen :) Klickt euch also durch!!
  • Stamps: High Hopes Stamps
  • Paper: gcd designer paper, Basic Grey, SU Kraft cardstock
  • Accessories: button Autumn Leaves (bought at Paperbasics), ribbon Raspberry Ribbon, chipboard letters CM Creamotion, ice crystals from Crea Direct, round Nestabilities petite, sewing machine
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2Os, white gel pen, background with SU pastels

Kommentare:

  1. That is just so yummy, i love all the sparkles and your colouring is fantastic, Hugs Pops x x

    AntwortenLöschen
  2. So cute Katharina ~~ love how you did the background in blue. I always forget to leave the image in the Nestie, to get that white border. Very cool & sparkly :)

    AntwortenLöschen
  3. This is just adorable dear. I so love your coloring as always dear and your image is just adorable.

    AntwortenLöschen
  4. Oooh this is gorgeous hun, I love all the sparkle =) xxx

    AntwortenLöschen
  5. Fantastic card Kathrina! I love how you make Santa the 'O'!!!

    AntwortenLöschen
  6. I love this, Katharina! Great colors, coloring, and I love the sparkle on the chipboard letters!

    AntwortenLöschen
  7. Oh Katharina, your coloring is so softly blended and so beautiful! I love the colors you mixed into his beard too. Gorgeous! I love that you made his face the "O" in the word JOY. That was so clever! High class card, as usual!!

    AntwortenLöschen
  8. Great job Katharina!! You're so creative!!!

    AntwortenLöschen
  9. die Karte ist so traumhaft schön, sagenhaft.

    AntwortenLöschen
  10. a Fabulous card Katharina. love all the sparkle. hugs RAchxx

    AntwortenLöschen
  11. This is just so adorable Katharina.. such a great idea to use the image as part of the greeting. Happy Blogaversary! Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  12. what a great idea to use the circle for the O in Joy! I love your Santa's face, and all that glitter!

    AntwortenLöschen
  13. fabulous! and such a cute Santa too. hugs, annie x

    AntwortenLöschen
  14. oh der ist ja schnuckelig....obwohl bei uns in wien ja das christkind kommt, ist der weihnachtsmann auch sehr sehr süss!!!

    AntwortenLöschen
  15. Ein superschönes Kärtchen! Ich mag Glitzer ja! *gg*
    Herzlichen Glückwunsch zum Bloggeburtstag! Ich gratuliere lieber hier, da ich nicht gewinnen möchte. Die Stempel sind zwar superschön, aber ich lasse anderen lieber den Vortritt. :o) Außerdem hab ich ja auch schon ein wenig zugeschlagen! :o) Ein Hinweis aber noch: an Deinem Blog mag ich vor allem Deine superschönen Werke und die vielen Ideen! Was mir nicht so gefällt ist, dass Du mich immer wieder verführst, irgendwas neues kaufen zu müssen! *gröhl* Viel Erfolg und Spaß hier weiterhin! *knuff*

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...