Samstag, 8. November 2008

New Whiff of Joy stamps online!!

We are online!! Just sneeking in to let you know that the new Whiff of Joy stamps designed by Elisabeth Bell are online. Guest Design Team member Aija did this stunning card with the cute Lizzie. Thanks Aija!!!
Ich schaue nur kurz herein um euch zu sagen, dass die neuen Stempel der Whiff of Joy Winter und Weihnachtskollektion designed von Elisabeth Bell online sind. Gast Design Team Mitglied Aija hat diese traumhafte Karte mit der süßen Lizzie gebastelt. Danke Aija!!

Wishing you a good night!
Ich wünsche euch eine gute Nacht!

Kommentare:

  1. Yay!! Beautiful collection! Truly beautiful

    AntwortenLöschen
  2. Hi Katharina,

    Yippeeeeee!!! I am so pleased these new stamps are available, I've been waiting patiently all week. I have just placed my order of the two new Lizzie stamps can't wait for them to arrive, they are so gorgeous, many thanks xx vicki xx

    AntwortenLöschen
  3. Lovely collection of stamps! I had to get lizzie with muff right away :-)

    AntwortenLöschen
  4. I love all of the new stamps by Elisabeth Bell! Did you watch Ghost Whisperer tonight? I just cried my eyes out!

    AntwortenLöschen
  5. They are all so gorgeous Katharina and Elisabeth! You did a great job once again! It was very hard to choose just a couple of them. I can't wait to receive my order. Thank you once again for bringing these gorgeous stamps to us.

    xxx
    Mariska

    AntwortenLöschen
  6. Hi Katharina, ich bin extra bis 0.00 Uhr wach geblieben und es hat sich gelohnt. Kann es kaum erwarten die tollen Stemplis in den Händen zu halten.
    LG und viel Erfolg,
    Andrea

    AntwortenLöschen
  7. They are gorgeous. I have also waited till 0:00 and I hope they will arrive soon!

    AntwortenLöschen
  8. Yeah, I have already ordered my favourites!!!

    Just a question, Katharina: Have you opened up for other web-sites to sell your Whiff of Joy stamps? I have seen them on sale here in Norway!

    Kristin :)

    AntwortenLöschen
  9. Oh I got my order in dear, I just wish I had extra fast air mail so I could have them now lol THey are gorgeous dear. Thanks for everything and I have it posted on my blog they are live!!!!

    AntwortenLöschen
  10. Hallo Katharina,

    die Karte ist traumhaft schön, die neuen Stempel sind auch klasse und dank eurer tollen Versandgebühren kann ich mir heute auch ein Stempelchen bestellen, der mir schon so lange gefällt.
    Es sind ja alle so wunderschön, geht aber nur einer.

    lg gila

    AntwortenLöschen
  11. Stunning card so gorgeous and beautifull ,
    have been and orded mine
    hugs Dawnxxx

    AntwortenLöschen
  12. What a beautiful Card... Couldn't wait for the new Release.. Herb is sooo cute.. I love the German Sentiment Stamps.. Will there be more to come for general Sayings?
    Thanks

    AntwortenLöschen
  13. She is just so adorable.
    Love your colouring so beautiful.
    Your dp is perfect for her.
    kim x

    AntwortenLöschen
  14. Katharina your new stamps are AWESOME! You have one booming business going and I am hooked on your stamps! They are my FAVORITE!!!!! I tell everyone about them! I can't wait to get my newbies! thanks for the great products!

    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  15. Ich habe heute auch gleich neue und alte Motive geordert. Ich hoffe, es klappt auch alles. Denn ich habe noch keine Bestellbestätigung bekommen, das Geld per Paypal ist aber raus.

    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  16. they are lovely I am just hoping that my favourite of Lizzie with muff is still available next week after I have had my birthday money off my Dad!

    AntwortenLöschen
  17. oh my word!!! stunning stamps - couldn't wait to order them

    hugs jane x

    AntwortenLöschen
  18. wow what an amazing card . love the new stamps jo x

    AntwortenLöschen
  19. Was für eine Karte... Zauberhaft!

    GLG Doris

    AntwortenLöschen
  20. Wow, what beautiful stamps. Off to do some shopping.
    Erin x

    AntwortenLöschen
  21. Wow, the card is gorgious Katharina.

    Hugs Monique

    AntwortenLöschen
  22. That is a sweet image, lovely card Katharina.

    AntwortenLöschen
  23. Wow, she is beautiful... As are all the WOJ stamps;)
    Today there is something for you on my blog:)

    AntwortenLöschen
  24. Die Karte ist wirklich wunderschön, ich mag diesen nostalgischen Flair!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...