Montag, 17. November 2008

Winners of my blogaversary candy

Thank you everybody who took part in my blogaversary candy give away and for all of you to congratulate me :) It was so much fun to read all the lovely comments you left me!!
I won't let you wait any longer, I know you want to know which 3 lucky crafters won 2 of the new Whiff of Joy stamps each.

Danke an alle, die an meinem blogaversary candy teilgenommen haben und für all die Gratulationen!!. Es war wunderschön durch eure Kommentare zu lesen.
Ich werde euch nicht länger auf die Folter spannen und euch sagen welche 3 Gewinner jeder 2 der brandneuen Whiff of Joy Stempel gewonnen haben.
# 93 Andrea
# 179 Heather
# 195 Moon
Please send me your adresses and I will ship your stamps as soon as possible.
Congratulations!!!
Bitte schickt mir so bald wie möglich eure Adressen, damit ich die Stempel verschicken kann :)
Herzlichen Glückwunsch!!

Kommentare:

  1. Congrats to all 3 lucky winners!!

    AntwortenLöschen
  2. I'm so surprised... I didn't expected to be a winner!!! Thank you very much! I've already sent you my adress on your mail. Let me know if you received it please...

    Tanya

    AntwortenLöschen
  3. Juhu, ich hab tatsächlich gewonnen. Katharina, ich freu mich gerade riesig. Vielen Dank für die Verlosung, du hast eine mail von mir.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  4. Congrats ladies! I am so jealous.Have fun with your new stamps!

    Connie (aka stampinfrog on scs)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...