Sonntag, 2. November 2008

Yaob Sunday #16 - Sandra

Happy sunday my dear friends :) I am writing this post on the computer of my grandfather in the lovely city of Vienna, where I am spending the weekend. While my grandparents are taking some rest, I took the time to present you another talented crafter for my Yaob sunday magazine (= Your artwork on my blog). Remember that everybody has the change to be featured on my blog if you just use my sketches and let me know about it.

Ich wünsche euch einen wunderschönen Sonntag :) Ich schreibe diesen Beitrag auf dem Computer meines Großvaters in der schönen Stadt Wien, wo ich das Wochenende verbringe. Während meine Großeltern eine Mittagsrast ;) eingelegen, nutze ich die Zeit um euch eine weitere sehr talentierte Bastlerin vorzustellen. Erinnert euch, dass jeder von euch die Chance hat als mein Yaob Sunday Bastler (Eure Kunstwerke auch meinem Blog) präsentiert werden zu können, wenn ihr meine Sketche verwendet und es mich wissen lasst :)

Here is a fantastic patchwork card from Sandra of Cherry Pickin's. She used Willow with hot chocolate and sketch #31 for this lovely card. What a great idea for the layout and I love all the stitching.

Hier ist eine fantastische Patchwork Karte von Sandra von Cherry Pickin's. Sie hat Willow mit heißer Schokolade und Sketch #31 verwendet. Was für eine tolle Idee für das Layout und das ganze Genähte gefallt mir besonders gut.
Sandra's second card was her entry for the Whiff of Joy guest designer call last month. And what a stunning entry it was!!! :)
She used sketch #14 and Melinda reading a book for this absolutely fabulous card. Sandra said about it: "I wanted to make Melinda a bit of a dark angel,not evil,but a little naughty,reading the hidden secrets of her diary." Wow Sandra!! Your card is terrific, I so love the idea to do something else. This is perfect for teenage girls..LOL
Sandra's zweite Karte war ihr Beitrag zu dem Whiff of Joy Gast Designer Call von letztem Monat. Und was für ein toller Beitrag das war!! :)
Sie hat Sketch #14 und Melinda, die ein Buch liest verwendet. Sandra wollte mit dieser Karte eine etwas andere Engel Karte gestalten. Etwas dunkel, nicht böse, aber spitzbübisch. So als würde Melinda ein verborgenes Geheimnis in ihrem Tagebuch lesen. Das ist dir großartig gelungen Sandra!! Perfekt für Teenager :)
Hope you are having a bright day. i will be back tomorrow evening with another Whiff of Joy sneek peek :)
Ich hoffe ihr habt einen schönen Tag! Ich werde morgen zurück sein mit einem weiteren Whiff of Joy Preview :)

Kommentare:

  1. Oh well done Katharina for choosing one of my favourite bloggers I so enjoy visiting Sandras Blog and her cards are always terrific.
    Well done and congrats Sandra so well deserved hun
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  2. OMG....someone pinch me,am i dreaming?what a honour..."THANK YOU" soooo much Katharina,i'm in shock,
    Have a lovely time with your Grandparents
    Sandra x

    AntwortenLöschen
  3. Oh these are both beautiful Katharina. And I just love your candle - that is a stunning piece of work. Hope you are well xxxxx

    AntwortenLöschen
  4. Congrats to Sandra... and really wonderful cards! Love both and they are so different!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  5. Wow the cards are amazing I just adore the dark angel one.
    I hope you are enjoying your visit at your grandparents in Vienna, we went there on holiday about 5 years ago and fell in love with the city and plan to return when we are able.
    Well doen Sandra x

    AntwortenLöschen
  6. Wow Sandra, your creations are just stunning and so well finished off. Warm regards

    AntwortenLöschen
  7. These are fabulous!
    Beautiful colouring and papers.
    kim x

    AntwortenLöschen
  8. These are both wonderful, I love the BP's
    Clairexx

    AntwortenLöschen
  9. Wow Katharina her cards are just gorgeous. !!!!!!!!

    AntwortenLöschen
  10. fantastic cards, Well done girls!


    xxxx

    AntwortenLöschen
  11. Congratulations to Sandra, the work is amazing, well done :o)

    AntwortenLöschen
  12. Well done Sandra. What gorgeous cards. Kim

    AntwortenLöschen
  13. Hi

    Excuse my pour english.
    This cards are very beautiful.... i like very much...

    AntwortenLöschen
  14. I LOVE Sandra's work and she is such a lovely person I am so glad that you chose to feature her stunning cards!! Woohoo - way to go Sandra

    hugs Bevx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...