Dienstag, 30. Dezember 2008

2 more WoJ previews

Two more previews of the upcoming Whiff of Joy Party Animals release designed by the talented Alison Acton. Don't those foxes look like they know how to party? haha

Zwei weitere Vorschaun auf die bevorstehenen Whiff of Joy Party Tiere - Neuveröffentlichungen. Schauen diese 2 Füchse nicht so aus als wüßten sie wie man eine Party schmeißt? haha
The second preview for today show the perfect addition to the 2 foxes stamp. Of course the pretty cake is also perfect for all kind of birthday, anniversary, invitation cards and much more.
I am getting everything ready for the release on the 3rd of January, but I have another card ready to show you tomorrow :)

Die zweite Vorschau zeigt die perfekte Ergänzung zu dem 2 Füchse Stempel. Natürlich ist die schöne Torte auch herrlich alleine auf Karten zu verwenden.
Ich bin momentan dabei alles für den großen Release am Samstag vorzubereiten, aber für morgen habe ich wieder eine Karte zum Zeigen :)

Thanks for taking the time to stop by!!
Danke, dass ihr euch die Zeit genommen habt vorbeizuschaun!!

Kommentare:

  1. I love them and can't wait to order all of them...

    AntwortenLöschen
  2. very cute and the cake looks yummy xxx

    AntwortenLöschen
  3. Die sind so knuffig *hachz*
    Bei mir gibt es heute die niedliche Ziege zu sehen *hihi*

    Ich wünsche dir für morgen einen guten Rutsch ins neue Jahr !!!

    Ganz lieben Gruß
    Sonja xxx

    AntwortenLöschen
  4. Oh what cute :D!

    Can't wait to see all of them

    AntwortenLöschen
  5. Die Stempel sind wieder super yummy.

    AntwortenLöschen
  6. oooo these are so super cute, can't wait for the release...
    hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  7. fun, fun, fun!!!! Wishing you and your family a very happy new year! Looking forward to the release on the 3rd, what a great way to start the year:)

    AntwortenLöschen
  8. These two are cute too!!! But I still have one that is MY favorite.. wink wink!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  9. These new images are so exciting i especially like (and need!!!!!) the little mouse under the party hat...

    Emma xxx

    AntwortenLöschen
  10. Mein Gott, sind die goldig!!!!!! Noch 3 Tage...ich glaube, dann gibts bei WoJ nen absoluten Einkaufsboom*g.

    Ihr werdet Euch vor Bestellungen nicht retten können!

    LG

    Heide

    AntwortenLöschen
  11. I love them !!
    so cute stamps

    Zehavit Shaked

    AntwortenLöschen
  12. These are darling! I can't wait to see the rest!

    AntwortenLöschen
  13. CUTE - CUTE - CUTE.... I bet those foxes will be LOTS of fun to color! Can't wait to get mine! =)
    *hugs*
    Lynda =)

    AntwortenLöschen
  14. Tolle Stempel!!!
    Ich freue mich aufs neue Jahr und wünsche Dir und Deiner Familie einen guten Rutsch!

    Lg Anni

    AntwortenLöschen
  15. Du machst mich richtig neugierig... sitze am samstag vor dem PC damit ich ganz schnell schauen kann

    die beiden hier sind auf jedenfall super knuffelig

    AntwortenLöschen
  16. Really cute images and that cake looks good enough to eat. Happy New Year Michele x

    AntwortenLöschen
  17. These stamps are so cute!! Love the foxes, and I agree with Michele, that cake really does look good enough to eat. *LOL*
    Can't wait to see what card you're going to show us tomorrow!

    I want to wish you and your loved ones a happy and healthy new year and ofcourse a creative one!;o)

    xx Naoual

    AntwortenLöschen
  18. Love all your stamps, can't wait to see all the party animals :-)
    Happy New year

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...