Mittwoch, 10. Dezember 2008

All I want for christmas...

... is time to craft...haha (all my other wishes already came true :)
Here is another card I made using one of the
Whiff of Joy sentiments (Winter Love collection).

... Alles was ich mir zu Weihnachten wünsche ist, mehr Zeit zum Basteln ;) (Alle anderen Wünsche sind schon erfüllt ;)
Hier ist eine weitere Karte, die ich mit einem der Whiff of Joy Text Kollektionen gemacht habe (in dem Fall war es das Winter Love set). I also used my Spellbinders Piercerabilities for the first time. I like how it came out, but I don't know what to think about them yet. I will let you know when I used my second set :)

Ich habe ausserdem meine Spellbinders Piercerabilities zum ersten Mal verwendet. Mir gefällt zwar wie es am Ende aussieht, aber ich weiss noch nicht so recht was ich von ihnen halten soll. Ich gebe euch Bescheid, wenn ich mein zweites Set ausprobiert habe :)


Please have a look at Kim Costello's blog. You might remember that I featured her as a Yaob Sunday crafter on my blog a few weeks ago. Two of her Whiff of Joy cards have been published in a British magazine! Way to go Kim!!!

Bitte schaut auch mal auf Kim Costello's blog vorbei. Einige von euch erinner sich vielleicht daran, dass ich sie vor wenigen Wochen als Yaob Sunday Bastlerin bei mir vorgestellt habe. Zwei ihrer Whiff of Joy Karten wurden jetzt in einem britischen Magazin veröffentlicht. Herzlichen Glückwunsch Kim und vielen Dank!!



  • Stamps: Whiff of Joy Stamps
  • Paper: Basic Grey, SU cardstock "kraft"
  • Accessories: buttons Autumn leaves, ribbon May Arts, Spellbinders Piercerabilities, Spellbinders ribbon tags, crystals Artoz, sewing machine

Kommentare:

  1. Ich find deine Karte absolut toll!! Sie schaut so edel aus...die Farben sind so schön zart.

    AntwortenLöschen
  2. Deine Karte sieht toll aus, liebe Katharina! Richtig schön festlich! Ich kann dich gut verstehen, ich hätte auch gerne mehr Zeit zum basteln. Achja! Lg Manu

    AntwortenLöschen
  3. Very effective!!

    Looks as though you have pricked on leather.

    AntwortenLöschen
  4. Very stylish and classy ,love it ,hugs Dawnxx

    AntwortenLöschen
  5. I love to paper pierce. I wonder how well the nestabilities work with it?? That for trying it. Let us know. jerryb17011@yahoo.com

    AntwortenLöschen
  6. Eine traumhaft schöne Karte *schwärm*

    Liebe Grüße
    von Anke

    AntwortenLöschen
  7. beautiful card. I love the piercing on here.

    AntwortenLöschen
  8. This is just stunnging. Love the layout and colors.

    AntwortenLöschen
  9. Katharina I totally I agree with you...I also want some craft time! :0) Your card is beautiful...and I love the piercing! Gorgeous! The Mariah Carey "All I Want For Christmas Is You" is my ultimate favorite christmas song so I love your sentiment stamp!
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  10. Beautiful card! Love the Piercerabilities look. havn't played with those myself.

    AntwortenLöschen
  11. Wow this is wonderful! The paper peircing is awesome. I have only done a little peircing here and there, but nothing to this extent. You have done a fabulous job! Beautiful card! =)
    hugs
    Lynda =)

    AntwortenLöschen
  12. Love the pierceability die, looks inpressive. A great card!
    Clairex

    AntwortenLöschen
  13. Love this - my friend led me back into doing some paper pricking recently. I didn't know Spellbinders had brought some dies along this line - I must have a look.
    Love what you have done with the die.

    Ann xxx

    AntwortenLöschen
  14. Gosh that is all I want for Christmas too!!!! LOL

    LOve the card, the leather look is ace!
    xxxx

    AntwortenLöschen
  15. This is such a simple layout but stunning...so well made too xxx

    AntwortenLöschen
  16. This is a gorgeous creation Katharina. Love the simplicity thereof and the colour combo is just perfect. Hugs from Desire

    AntwortenLöschen
  17. Just wonderful. Great colors & design. Great job.
    Julia

    AntwortenLöschen
  18. Hi Katharina, die Karte sieht total edel aus!
    Diese Spellbinders iercerabilities kenn ich noch garnicht.
    xAndrea

    AntwortenLöschen
  19. I think this card is REALY beautifull!! Very delicate.

    XOXO Renata

    AntwortenLöschen
  20. Congratulations Kim AND Katharina...I bet it's sooooooo exciting to see your "babies" in print...I'm delighted for you both! bx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...