Mittwoch, 31. Dezember 2008

Birthday Flowers - WoJ preview

I asked Alison to draw 5 different "accessory" images for the Whiff of Joy Party Animals collection which will be release on January 3rd. Those "accessories" are quick and easy to colour and perfect to use on cards for all kinds of festivities.
If you are like me, always short on time..hahaha, those images are very useful :)


Ich habe Alison gebeten 5 verschiedene "Zubehör" Motive für die Whiff of Joy Party Animals Kollection, die am 3. Jänner erscheint, zu zeichnen. Diese sind absolut schnell und einfach zu colorieren und perfekt für alle Karten zu diversen Festivitäten.
Wenn es euch so wie mir geht, immer zu wenig Zeit und Basteln immer am letzten Drücker, dann sind diese Motive mehr als willkommen...haha :)
I did a lot of sewing on this card. All papers are from Stampin' Up and the sentiment is from Aud Design.
Ich habe auf dieser Karte recht viel mit der Maschine genäht. Alle Papiere sind von Stampin' Up und der Text ist von Aud Design.
I coloured the bunch of flowers with water soluble pens, Twinkling H2Os and glitter pens from Spica.
I hope to see you again next year :) and want to wish you and your families all the best for the future!! Take care.

Ich habe den Blumenstrauss mit meinen Aquarellstiften von Caran D'Ache, Twinkling H2Os und Glitzerstiften von Spica coloriert.
Ich hoffe euch auch im nächsten Jahr wieder bei mir zu sehen :) und wünsche euch und euren Familien alles Gute für 2009!! Liebe Grüße
  • Stamps: Whiff of Joy Stamps, Aud Design (sentiment)
  • Paper: SU design paper "Washington Apple", SU cardstock "riding hood red"
  • Accessories: Spellbinders die "ribbon tags", Spellbinders Nestabilities Label 2, brads sent to me by Tina (Danke!!!), sewing machine, ribbon SU
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2Os, white gel pen

Kommentare:

  1. Gorgeous card, love the stamp. Looking forward to the new releases - not long now!
    Happy New Year to you and yours.
    Sam x

    AntwortenLöschen
  2. a gorgoeus card Hun, love the accessory stamps that you will soon have available, they are going to be so versatile. Love all the stitching that you have going on on your card and of course your beautiful colouring. Wishing you and your family a happy new year for 2009
    big hugs rachxxxx

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous card Katharina! I love it. Lovely stamp, can't wait to see the rest of them!

    xx Naoual

    AntwortenLöschen
  4. Very pretty!! You are making it hard to resist that die!! Gorgeous colors throughout!!
    Best wishes for a happy and healthy New Year filled with loads of creativity!!
    :)Kathy

    AntwortenLöschen
  5. Oh how Cute :D


    And I left a award on my blog for you ;)

    greetings Ilona

    AntwortenLöschen
  6. huhu katharina! ich freu mich echt schon so wenn die neue serie online ist *ggg* die mäuse und die anderen tierchen sind ja so goldig!!!! und die karte ist auch süssest.

    lg aus wien
    betty

    AntwortenLöschen
  7. Oh how fun... look forward to all of accessories! I'll wait here all year to see more sneak peaks!

    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  8. Wieder sehr schön.

    Und auch dir und deiner Familie einen guten Beginn 2009.

    AntwortenLöschen
  9. Happy new year to you honey, may 2009 be filled with lots of love, luck and creativity, Hugs Pops x x x

    AntwortenLöschen
  10. Beautiful card!
    Wishing you a very happy new year!
    hugs
    kim xxx

    AntwortenLöschen
  11. Beautiful card Katharina! And I can't wait to see all of the new stamps! I am definitely counting down the days! Wishing you a happy, healthy, successful, creative, and inky 2009!
    hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  12. Totally gorgeous Katharina. Have a fabulous new year - lots of love and peace and good wishes xxxxx

    AntwortenLöschen
  13. Wonderful!!! I will have to look for those pens! STILL hoping to purchase Twinkling H20's...my goal for the first few months of 2009! Have a great NYE!

    AntwortenLöschen
  14. Cute card Katharina. Loving the colours and the stitching makes it really stand out.
    Wishing you and your family a very
    Happy New Year!
    Viv xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...