Donnerstag, 25. Dezember 2008

Christmas Joy

Hello everybody :) I hope you are enjoying the holidays so far. We had a lovely evening yesterday, singing carols, eating fondue and unwrapping presents :) Guess what... I got a light tent...*wohooooo* ( of course I had to try it with below photos :)
Today, we already had lunch at my Mil's house and will be eating dinner at the house of my Mil's mother tonight. *ahhhh* I am so blessed :)
I received a lot of heavenly christmas cards over the last few days, which I would love to show you.

Hallo miteinander :) Ich hoffe ihr hattet gestern einen schönen Weihnachtsabend. Wir hatten viel Spaß beim Lieder Singen, Fondue Essen und Geschenke Auspacken. Stellt euch vor, ich habe ein Lichtzelt bekommen...*wohooo* (und habe es bei den folgenden Fotos natürlich gleich ausprobiert :)
Wir sind gerade zurückgekommen vom Mittagessen bei meinen Schwiegereltern und am Abend sind wir bei der Mutter meiner Schiegermutter eingelanden. *ahhhh* geht's mir nicht gut ;)
Ich habe die letzten Tage so viele schöne Weihnachtskarten erhalten, die ich euch natürlich nicht vorenthalten möchte.

This card is from my beloved Jacqui, who I want to thank from the bottom of my heart for organising the WoJ advent calendar. Thanks Jacqui, you helped to add a lot of magic to the last weeks!! She used Herb with teacup for this fabulous creation.
Diese Karte ist von meiner lieben Jacqui, der ich von tiefstem Herzen Danken möchte, dass sie den WoJ advent calendar für mich organisiert hat!! Sie hat Herb mit Teetasse für dieses tolle Werk verwendet.
A stunning card from Sonja featuring Melinda blowing kisses, I love the distressed look and her hand-drawn swirls!!
Eine traumhafte Karte von Sonja mit dem Motiv Melinda bläst Küsschen, ich liebe den "distressed" look und ihre handgezeichneten Schnörkel!

I was very happy to recieve this card from Renata and I was impressed by her colouration style!
Ich habe mich sehr über diese Karte von Renata gefreut und ihr Colorationsstil hat mich sehr beindruckt.

My dear friend Murielle sent me this extraordinary Santa Charlie card. Doesn't she have the most extravagant cardmaking style?? Love it!!
Meine liebe Freundin Murielle hat mir diese aussergewöhnliche Santa Charlie Karte geschickt. Hat sie nicht den ausgefallensten Kartenbastel Stil, den ihr euch vorstellen könnt?? Ich liebe ihre Werke!!
Thanks for stopping by and enjoy the holidays!!
Ich danke euch fürs Reinschaun und wünsche euch einen schönen Feiertag!!

Kommentare:

  1. Such beautiful cards you have received, Katharina :0) That light tent looks great...something else for me to add on my wish list lol, poor hubby can't keep up with all these new releases :0)
    Have a wonderful day with your family, Katharina. see you in 2009 :0)
    **Hugs** Heather x

    AntwortenLöschen
  2. Merry Christmas, Katharina! I hope it is a safe and fun one for you and your family! You have at least 1 more Christmas card on it's way to you...sorry it's late!
    God Bless,
    ~Lacey Stephens

    AntwortenLöschen
  3. They are all beautiful, but the one by Jaqui is STUNNING

    AntwortenLöschen
  4. Merry Christmas, Katharina, and a very happy crafty new year :)

    All cards are beautiful, but OMG Jacqui ... I fell in love :)
    Stunning card.

    AntwortenLöschen
  5. These cards are just gorgeous!!!

    A very Merry Christmas to you and all the best for the upcoming year!!

    AntwortenLöschen
  6. Merry Christmas Katharina! I am so blessed to have met you this past year, and love your stamps!
    Enjoy the rest of your holiday!
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  7. Da hast Du wirklich traumhaft schöne Karten bekommen.
    Ich finde die Karte mit Herb allerliebst, ich mag diesen kleinen Schneemann total gerne.

    Schöne besinnliche Feiertage wünscht Dir Bastelfeti

    AntwortenLöschen
  8. Wow wonderful cards and the one by Jacqui is so beautiful!
    hugs
    kim xxx

    AntwortenLöschen
  9. Lovely cards! The light tent seems to be very useful... Enjoy the rest of 2008! :)

    AntwortenLöschen
  10. Fantastic cards from such talented artists! I hope you remain having a fantastic holiday with family and friends.
    Hugs
    Heather

    AntwortenLöschen
  11. What beautiful creations by all! All that is left to say is how lucky you are to be surrounded by precious friendships Katharina. Blessed and Happy Holidays to you!

    AntwortenLöschen
  12. Hi Katharina, all thecards you recieved are gorgeous, I love the pink herb card you got from Jacqui so pretty and delicate. merry christmas.x

    AntwortenLöschen
  13. stunning cards Katharina, you are lucky to have such talented friends
    Merry Christmas
    x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...