Dienstag, 16. Dezember 2008

Dreaming of a white Christmas

It's tuesday already, Christmas is close... Did you already finish your christmas cards? I did another one yesterday using the second "ribbon tree" I did a few weeks ago. I am glad that I was able to find it on my messy desk...LOL Tha't my new Year's resolution "Organize my desk"...ok, now I am already stressed...haha

Ach du meine Güte, es ist schon Dienstag und Weihnachten steht vor der Tür... Habt ihr schon all eure Karten fertig? Ich habe noch schnell eine weitere gemacht mit dem zweiten "Bänderbaum", den ich vor ein paar Wochen übrig hatte. Ich bin froh, dass ich ihn auf meinem chaotischen Tisch überhaupt noch gefunden habe...LOL
Das wäre dann mein Vorsatz fürs neue Jahr "meinen Basteltisch aufräumen"... ahhhh, jetzt fühle ich mich irgendwie gestreßt ;)

I used Spellbinder's Labels 2 to cut a piece of vellum and run it through my cuttlebug with the swiss dots embossing folder. It look lie a snowy background to me :) The sentiment is generated on the computer, the hardware is from Stampin Up's styled silver hodgepodge.

Ich habe Spellbinder's Labels 2 verwendet um ein Stück Transparentpapier auszustanzen, das ich dann durch meine Cuttlebug gerollt habe. Zum Prägen kam mein "Swiss dots" folder zum Einsatz. Irgendwie schaut es doch aus wie ein verschneiter Hintergrund, oder? :) Den Text habe ich am Computer generiert, der Rahmen ist von dem silbernen Stampin' Up hodgepodge set.

Thanks for visiting! Enjoy your day :)
Danke fürs Vorbeischaun!! verbringt einen schönen Tag :)

  • Paper: Su cardstock Blue Bayou, Deja Views
  • Accessories: ribbon and lace from stash, buttons Autumn leaves, crystals Artoz, Spellbinders Labels 2 dies, Su styled silver hodgepodge hardware, Martha Steward doily lace border punch, sewing machine

Kommentare:

  1. wow ist das schön, ich bin hin und weg *staun*

    AntwortenLöschen
  2. WOWZA! This is lovely! What a wonderful use of ribbons! I must try this!

    AntwortenLöschen
  3. WOWZA! This is lovely! What a wonderful use of ribbons! I must try this!

    AntwortenLöschen
  4. Der Bänderbaum ist ja genial und die Farben sehen klasse aus...

    LG
    Sonja die noch nicht alle Karten fertig hat *urgs*

    xx

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card! Love the ribbon tree!

    AntwortenLöschen
  6. What a great card. Love the tree!

    AntwortenLöschen
  7. Beautiful, and the CB'd panel does look awesome! Great idea!
    Blessings, Maria

    AntwortenLöschen
  8. Fabulous card and just love the ribbon. Very creative and inspiring. Thanks

    AntwortenLöschen
  9. Gorgeous card. I have tucked the idea away for next year. No more Christmas cards for me this year.

    AntwortenLöschen
  10. I love this Katharina- the CB embossing is beautiful and your sentiment is just perfect.

    AntwortenLöschen
  11. So unusual, but stunning as always, hugs Pops x x x

    AntwortenLöschen
  12. Wow, das sieht ja klasse aus.
    Supi schön
    lg gila

    AntwortenLöschen
  13. oh my goodness this is just gorgeous.

    I love love love it.

    ann xxx

    AntwortenLöschen
  14. I love it when people use scraps of ribbon in different ways and you did it so beautifully!!

    AntwortenLöschen
  15. How lovely and a great way to use your embelli stash.

    AntwortenLöschen
  16. Katharina this is STUNNING! Your tree is so gorgeous, and I love the "snowy" background!!!! BEAUTIFUL!!!!!!
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  17. Chaotischer Tisch ... hört sich so nach mir an ... smile. Die Karte ist so schön! Muß ich auch mal versuchen mit dem Bänderbaum ....
    Viele liebe Grüße
    Andrea

    AntwortenLöschen
  18. I so love this ribbon tree...I may have to have a go at a different ribbon shape myself as its so stunning...gorgeous card xxx

    AntwortenLöschen
  19. Boah ist die wieder schööööööööööööööön geworden.
    Liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  20. What a lovely card. I love the ribbon idea.

    AntwortenLöschen
  21. What a lovely card. I love the ribbon idea.

    AntwortenLöschen
  22. Chaotischen Tisch kann ich auch bieten ;) tolle Idee mit dem Bänderbaum.

    AntwortenLöschen
  23. oh ist die schön geworden gute Idee wie oft hat man so kurze RESTE,spitze!!!

    Grüßlie DREA ;)

    AntwortenLöschen
  24. Gorgeous card! Love the colors! Hugs, Moni

    AntwortenLöschen
  25. wonderful! I've not finished my xmas cards buahhh
    I've to work hard!
    goodnight ^_^

    AntwortenLöschen
  26. Wow - WOW!!! This is FABULOUS - I mean F-A-B-U-L-O-U-S!!!
    and try not to stress about your desk, I had to organize my area yesterday once you start it goes fairly easy.... But It's dreadful to even think about...LOL
    hugs
    Lynda =)

    AntwortenLöschen
  27. Dieser Bänderbaum ist Spitze, das muss ich auch mal probieren,... tolle Karte!

    LG Karin

    AntwortenLöschen
  28. I so love this tree-idea! This one is so beautifull.

    XOXO Renata

    AntwortenLöschen
  29. Wow,was für eine tolle Idee und so eine wunderschöne Karte!

    LG Manu!

    AntwortenLöschen
  30. This tree of yours is such a wonderful idea! Lovely!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...