Montag, 29. Dezember 2008

Fancy a challenge? - Sketch #37 + WoJ preview

Happy start of the week to all of you!! The sun is shining over here and we already fought our way through the supermarket in the morning...haha
Einen schönen Wochenbeginn wünsche ich euch allen!! Die Sonne scheint hier bei uns im schönen Rheintal und wir haben uns am Vormittag auch schon durch den Supermarkt zwecks Großeinkaufs gekämpft...haha
Here is another Whiff of Joy preview of the new Party Animals (designed by Alison Acton) which will be released on January 3rd. I thought I would combine my preview with a sketch challenge for you and even offer the cute little mouse as a prize for one lucky crafter.
Maybe you'll find the time to create a card using my sketch below. Just post it on your blog and leave the direct link as a comment under this post.

The sketch challenge is open until January 4th.

Hier ist eine neue Whiff of Joy Vorschau auf die neuen Party Tiere (designed von Alison Acton), die ab 3. Jänner erhältlich sein werden. Ich dachte mir, ich vereine meine Vorschau gleich mit einer Sketch Challenge bei der ihr die süße Maus gewinnen könnt. Vielleicht habt ihr ja Zeit und Lust eine Karte nach meinem Sketch zu basteln. Dann veröffentlicht sie einfach auf eurem Blog und hinterlaßt mir den direkten Link als Kommentar unter diesem Beitrag.
Die Challenge läuft bis zum 4. Jänner.
I used a large corner stamp from an Inque Boutique set (French Quarter), stamped it with Versamark ink directly onto the patterned paper from gcd and heat embossed it with white embossing powder from Rayher.
Ich habe einen großen Eckenstempel von Inques Boutique (French Quarter) mit Versamark direkt auf das Motivpapier von gcd gestempelt und mit weissem Puder von Rayher embosst.

I used Spellbinder's Nestabilities Labels 1 to cut out the mouse and matted it on SU's kraft cardstock.
Please check out the WoJ DT's blogs for more previews of the new stamps:

Ich habe Spellbinder's Nestabilities Labels 1 verwendet um die Maus auszuschneiden und sie dann auf Kraft cardstock von Stampin' up gemattet.
Bitte schaut auch auf den blogs des WoJ DTs vorbei um euch weitere Vorschaun der neuen Stempel anzusehen :)

Looking forward to seeing your creations with the sketch!!
Ich freue mich schon auf eure Werke für die Sketch Challenge!!



  • Stamps: Whiff of Joy Stamps, Inque Boutique
  • Paper: gcd Designer paper, SU kraft cardstock
  • Accessories: button SU, ribbon Basic Grey, Spellbinder's Nestabilities Labels 1, crystal Artoz, white embossing powder (Rayher)
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2Os

Entries without a blog:

Marina

Kommentare:

  1. oh that mouse is just so cute!! and the sketch is great - I'm trying to shake off a dreadful headache so I don't know whether my brain will work well enough to tackle the challenge but I'll give it a go.

    Ann xxx

    AntwortenLöschen
  2. OH MY! ok, today is my first day back from the holiday to the blogging world... and what do I find!!! I am dying here!!!! (I saw Bev's post with her sneak peek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Ok so I will be at the whiff of joy site on the 3rd ready to hit purchase as soon as the button will allow!

    Love all the sneaks I have seen, and your mouse card is just adorable... but I think you know which image will be my favorite!!!!
    HUGE HUGS!
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  3. He is adorable, Katharina!! I can't wait to see all of the release! I love her illustrations!

    AntwortenLöschen
  4. Wow that stamp is so gorgeous and you sample card is stunning - love the corner stamp too ! hope I will get time to have a go at the challenge as I sooo would love that stamp :-)
    Pauline x

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card, love the cute image! Hugs, moni

    AntwortenLöschen
  6. I cannot wait to see the others....those I've seen are very beautiful

    Jolanda

    AntwortenLöschen
  7. Very pretty and i so love what you have done with it, hugs Pops x x x

    AntwortenLöschen
  8. Hallo Katharina,
    die Karte ist ja putzig geworden und das Motiv ist ja einfach zu süß.Bin schon ganz gespannt auf die anderen Motive.Kann den 3.Januar kaum erwarten.*hibbel*
    Liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  9. Gorgeous card. Love the image it's sooo cute and the colouring is fantastic. Many thanks for the chance to win this. I've put my card on my blog here if you want to have a look. Hope you have a fantastic 2009.

    Michele x

    AntwortenLöschen
  10. Hallo!
    Ich bin eben über Deinen Sketch gestolpert und mußte mich einfach mal dran versuchen *g Ich hoffe man hat ein Nachsehen mit mir, denn das war das erste mal für mich ;)
    Die WoJ Stempel sind einfach nur super schön, nur leider besitze ich noch keinen, was sich aber hoffentlich bald ändert! Bin schon ganz gespannt auf die neuen Motive!!
    Mein Kärtchen ist hier zu sehen:
    http://merrylousbastelblog.blogspot.com/2008/12/frisch-vom-basteltisch.html

    Wünsche einen guten Rutsch ins Jahr 2009!!!

    LG Marion

    AntwortenLöschen
  11. HI Katharina!! Super adorable mouse!!! FUn sketch too!! Here's my take on it! Happy New year, can't wait for the 3rd!!

    AntwortenLöschen
  12. Great sketch Katarina, gave me an excuse to stamp! LOVE your new little critters too, adorable!

    Here's my take on the challenge...
    http://denisesstampingpage.blogspot.com/2008/12/katarinas-sketch-37.html

    Thanks and Happy New Year!
    Denise :)

    AntwortenLöschen
  13. Ist die Maus goldig!!!! Und ich hab auch schon das ein oder andere neue Motiv auf den Seiten der DT-Mitglieder entdeckt. Eins schöner als das andere!!!!
    Ich freue mich darauf, die Stempel selbst kaufen zu können:-)

    Und natürlich habe ich auch eine Karte für Deinen Sketch mitgebracht:

    Hier ist mein kleines Werk.

    Übrigens ist der Adventskalender-Stempel sehr gut angekommen und auch schon im Einsatz*g.
    Vielen Dank nochmal dafür!

    LG und einen guten Rutsch

    Heide

    AntwortenLöschen
  14. OH HOW SWEET!!!! I love that little mouse. He is SOOOO Cute and since I've seen one other party animal I just know that these little guys will be moving to the top of my wish list. I can't wait until the 3rd of January to see the rest! =)
    Here is my card.
    Thanks for the fun Sketch and a chance to win that cute little guy!
    hugs
    Lynda =)

    AntwortenLöschen
  15. Oh now he is just so cute and I don't like mice lol But now he is a different story. Sure love all the sneak peaks I have seen they are just adorable dear. I had to do your sketch for I always enjoy them so you can find my card Here

    AntwortenLöschen
  16. I am loving the previews of the new stamps - these are going to be a must have - they all look so cute. Will try and get my card made later today :o)
    -x-

    AntwortenLöschen
  17. Oh I really love these stamps. This little mouse is just too cute! Love the card you've created and I love the sketch too, HERE is my take on the sketch.

    Thanks for looking.

    xx Naoual

    AntwortenLöschen
  18. Gosh such a cute mouse!!! Just love it!!

    I have made a card for this challange, but I don't have ANY WoJ stamps so I used a Magnolia..

    You can find it here:
    http://malinsscrapblogg.blogspot.com/2008/12/katharinas-sketch-37.html

    Malin

    AntwortenLöschen
  19. Hab mich auch mal frisch ans Werk gemacht und nach Deinem tollen Sketch eine Karte gewerkelt.
    Karte müßte hier zu sehen sein:

    http://4.bp.blogspot.com/_PE4bXUe_rco/SVqKRQaOK8I/AAAAAAAAAIs/1pyrVVRCjBo/s1600-h/101_1287.jpg

    Vielen Dank für den tollen Sketch
    Gruß Bastelfeti

    AntwortenLöschen
  20. What a cute card Katarina. Thanks for a great sketch - Here is my card.

    Can't wait to see all the new releases!

    AntwortenLöschen
  21. Awww...Katharina, this your card is just so lovely! I love this sneak peek and others that I have seen! I have a fondness for little mice images! Congratulations on another stunning collection. Thanks for the great sketch. You can see my card here! Hugs and Best Wishes for a wonderful 2009!

    AntwortenLöschen
  22. Hi Katharina
    I love the card and the new stamp

    Many thanks for the chance to win this.

    I love the sketch,
    HERE is my card on the sketch
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1393772

    Happy new year to you all
    from me

    Zehavit Shaked

    AntwortenLöschen
  23. oooh it's gorgeous and what a cute mouse

    happy new year to you

    hugs Annemarie

    AntwortenLöschen
  24. Die Party-Animals sind soooo süß und ich bin schon ganz gespannt auf die anderen Tierchen!
    Ich hab mich gestern abend auch ans Werk gemacht und zu finden ist meine Karte HIER

    LG und einen guten Rutsch
    Janina

    AntwortenLöschen
  25. Deine Werke gefallen mir immer noch supergut!
    Ich wünsche Dir einen guten Rutsch ins neue Jahr und alles Gute für 2009!!!

    AntwortenLöschen
  26. A beautiful creation and what a cute mouse. Couldn't wait to try this sketch, my card is here

    AntwortenLöschen
  27. What a fabulous fun card I love it...
    A great sketch to work with too, enjoyed it very much thankyou..
    Here is my card. hope you like...

    AntwortenLöschen
  28. oh what a cutie I love this little mouse, love the papers I dont know whether my card qualifies for the sketch as I haven't done this before this is my first time. I have upload my card on to my blog http://tracy-addiction.blogspot.com/ hope this right!
    Happy New Year
    Tracy x

    AntwortenLöschen
  29. Your card is so beautiful Katharina! I love the cute little mouse.

    I've used my advent calender prize for your sketch. I hope you like it. You can see it here

    Wishing you a Very Happy New Year!
    Sharon

    AntwortenLöschen
  30. Sending you lots of love and good wishes for the New Year
    Here is my card
    -x-

    AntwortenLöschen
  31. What an adorable card...can't wait to see the rest of that set! Is Whiff of Joy an angel company?? I couldn't find anything on the web site to answer that question (probably looking in the wrong place!) Thanks! Monica - moenica37@comcast.net

    AntwortenLöschen
  32. Okay...DUH! I just had to scroll down to find the angel policy! Please ignore my previous question! :)

    AntwortenLöschen
  33. Hier ist mein Beitrag schöner Sketch Dir und Deiner Familie einen Guten Rutsch!!!
    Freue mich schon auf die neue Collection!
    Grüßlie DREA ;)
    http://dreaswolrd.blogspot.com/2008/12/37sketch-bei-katharinahabs-auch.html

    AntwortenLöschen
  34. Ooo, what an adorable party mouse! Enjoyed working with this sketch, thanks for the inspiration!
    ... Joyful Stamper: Goodbye 2008
    Blessings, Maria

    AntwortenLöschen
  35. soooo cute !!
    love the colors and the card
    I made one , and post it in my blogg
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1394227

    AntwortenLöschen
  36. Wonderful creations everyone! Here is mine

    Happy new year!!
    Ellie

    AntwortenLöschen
  37. Frohes neues Jahr!!!

    Das Mäuschen ist so süß.
    Gefällt mir bisher am besten von den neuen gezeigten Motiven. :)


    Hier ist meine Karte nach Deinem Sketch.

    LG,Mireille

    AntwortenLöschen
  38. Ich wünsche Dir und Deinen Lieben ein *Frohes neues Jahr* und alles Liebe und Gute für 2009!

    Das Mäuschen ist wirklich zu süß, ich bin schon auf den Rest gespannt :o)

    Einen tollen Sketch hast Du Dir wieder ausgedacht, daraus musste ich eine Karte machen, wenn auch ein wenig abgeändert ;o)
    Hier findest Du
    meine Karte zu deinem tollen Sketch.
    Liebe Grüße
    Moni

    AntwortenLöschen
  39. Ein schönes neues Jahr wünsche ich Dir und allen WOJ-Fans ;)
    Die Karte ist supersüß und der Sketch einfach wunderschön.

    Hier ist meine Karte

    VLG,
    Carola

    AntwortenLöschen
  40. The mouse is so cute, I love the mount you have, makes me want a die cutter...stunning card Katharina xxx
    Here is my entry.

    AntwortenLöschen
  41. Such a cute image and a gorgeous card.
    I have had a go at your fab sketch and you can find my results here.
    Hope you like them, and Happy New Year.
    Hugs
    Cathy xx

    AntwortenLöschen
  42. Now ive done a card aswell. REALLY cute mouse, omg, my teeth hurt, thats how sweet it is! :P

    Here is my card: http://neliz.se/scrapbook/wojcard.jpg

    AntwortenLöschen
  43. Hi, Happy New year to all.I have a party tomorrow night so will be unable to join yours unfortunately :-( Hope you have alot of fun :-) You can see my card here

    AntwortenLöschen
  44. First of all: best wishes for 2009 for you and your family!

    Second: I love this sketch!
    Here is the card I made.

    AntwortenLöschen
  45. Gorgeus card!
    I love the new stamps!
    I made a card from the sketch
    Anne -:)

    AntwortenLöschen
  46. I finished. In time. Love the little mouse. You can find my card at
    My Blog


    B

    AntwortenLöschen
  47. I´m loving all new releases. They are magnificent. I tried th sketch as well. Here is my take on it. Had to flip it a bit. :)
    x Natasha x

    AntwortenLöschen
  48. Wonderful sketch - great to work with and I'm loving the look of the new stamps.
    My card is here
    Heather xx

    AntwortenLöschen
  49. He is adorable! I can't wait to see the rest of the line tonight at the preview! Here's mine!

    AntwortenLöschen
  50. Ok my link didn't work...let's try this again.

    Here's mine!

    AntwortenLöschen
  51. Gorgeous card, Katharina, I love your fabulous colouring. This is an adorable stamp. I adore this cute little mouse. So sweet. :) Here is my card I hope you like it.

    Vanja

    AntwortenLöschen
  52. I finally got the time to make a card with the sketch. Couldn't miss it, since it's a beautiful sketch!

    Here is my card!

    AntwortenLöschen
  53. Love the new stamps can't wait to buy them.
    Have tried this sketch hope you like it.It's here
    Happy 2009!!!

    AntwortenLöschen
  54. This was a hard sketch for me, but I did it (with not too bad of a result, lol)

    Thank you for the chance, the mouse is one of my favs from the new collection :)

    kamadesign

    AntwortenLöschen
  55. Lovely mouse :) I can't wait to see all of the release!

    This is my first card with my new WOJ stamp witch I won on 23ed dec :)
    Katharina, thanks again :)))

    here is my entry

    AntwortenLöschen
  56. Phew just made it - I hope.

    HERE IS MY CARD

    Missed the party the other night but at least I've found time for this challenge.

    Ann xxx

    AntwortenLöschen
  57. Wonderfull sketch and great stamps!!
    My card is here


    Liv

    xxx

    AntwortenLöschen
  58. This stamp is fabulous and the sketch is great. I have put my card on my blog

    Here is my entry.

    Jean xx

    AntwortenLöschen
  59. Hi Katharina, here's my entry ^_^
    I'm not sure you'll admit it, cause there isn't a WoJ stamp, also if I've been inspired by your sketch ^_^

    byebye ^_^

    AntwortenLöschen
  60. I have been working on this card for 2 days and finally got it just right! Here's mine:
    http://scrappychick.typepad.com/scrappy_chick/2009/01/katharinas-sketch-challenge-37.html
    Thanks for a chance at the adorable mouse!!!

    AntwortenLöschen
  61. Hallo Katharina!

    Die maus ist wirklich zuckersüss, ich würde mich riesig freuen, wenn ich sie gewinnen würde.
    Aber auch so war dein Sketch wieder echt toll, und hier siehst du meine Karte

    damit.
    Schönen Sonntag wünsch ich!!

    jessi

    AntwortenLöschen
  62. Thanks for the sketch!! I love sketches and I hope to play along more this year. This is my card...

    http://handstampedbylacey.typepad.com/my_weblog/2009/01/its-high-hopes-challenge-time-again.html

    Thanks again!
    ~Lacey Stephens

    AntwortenLöschen
  63. I just fineshed my card and loved doing this sketch. :)) You can see my card here: my card

    And boy, do I love that mouse :)), he is so cute.I love your new release of stamps.

    Rosalien

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...