Samstag, 6. Dezember 2008

New Guest Designer for Whiff of Joy Stamps

Welcome back!! You are just in time to discover who will become the next Guest Designer for Whiff of Joy Stamps for a period of 2 months. I had a hard time deciding!! And after hours of twisting my mind i decided to give myself an early christmas present...haha
So I got myself 3!!! brand new and sparkling ;) guest designers.
Please welcome the following Ladies to the Whiff of Joy Team:

Willkommen zurück!! Ihr kommt gerade rechtzeitig um zu erfahren wer Whiff of Joy's neuer Gast Designer für 2 Monate wird. Ich habe mir stundenlang das Hirn zermartert und konnte mich einfach nicht entscheiden, also habe ich mich kurzerhand dazu entschlossen mir selbst ein verfrühtes Weihnachtsgeschenk zu machen und habe mir 3!!! neue Gast Designer ausgesucht :)
Bitte begrüßt die folgenden Damen im Whiff of Joy Team:
Jen Tapler from Jen Tapler Designs
Tina from Tina's Kreativblog

Congratulations Ladies! i am looking forward to working with you.
Please let me know your details (full name, shipping adress) and which 9 stamps you want me to ship your way as soon as possible. I would also like you to send me a picture for the Whiff of Joy DT page.
Thanks to all your wonderful entries. It was an exciting time again!
Have a lovely weekend.
Herzlichen Glückwunsch! Ich freue mich darauf mit euch zu arbeiten.
Bitte teilt mir so schnell wie möglich eure Daten (voller Name und Adresse) und welche 9 Stempel ich an euch schicken soll, mit. Ich hätte auch gerne ein Photo fpr die Whiff of Joy DT Seite von euch.
Herzlichen Dank an alle wunderbaren Beiträge. Dieser Gast Designer Call war wieder eine sehr aufregende Zeit für mich :)
Ich wünsche euch ein schönes Wochenende.

Kommentare:

  1. Congratulations to you all what fabulous cards you created well deserved
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  2. Congratulations ladies, all very well deserved too. I don't blame you for treating yourself Katharina - they make fabulous creations
    -x-

    AntwortenLöschen
  3. Congratulations to all the new design members!. gorgeous cards you all created.joey xx

    AntwortenLöschen
  4. Big congratulations ladies!
    Such beautiful cards!
    hugs
    kim xxx

    AntwortenLöschen
  5. Congratulations girls.. hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  6. Congrats girls! WTG! You all made beautiful cards.
    Great picks Katharina!

    Iris

    AntwortenLöschen
  7. Congratulations ladies! Well deserved.
    Vanja

    AntwortenLöschen
  8. Congratulations ladies! These are all absolutely beautiful cards!!

    AntwortenLöschen
  9. Congratulations Ladies. Well done

    AntwortenLöschen
  10. Congrats to you all. Cards are fab!
    Well picked Katharina

    Suzanne x

    AntwortenLöschen
  11. COngrats everyone!!! jerryb17011@yahoo.com

    AntwortenLöschen
  12. I believe you had a tough situation to take a pick. I think you made a real good one :)
    Congratulations for the talented ladies, you have had a dreamjob :)
    Hugs,
    Aija

    AntwortenLöschen
  13. Congratulations ladies! I love these cards and can't wait to see what else you have planned!

    AntwortenLöschen
  14. Congratulations to all three of you love your cards.

    greetings Erna

    AntwortenLöschen
  15. Congratulations ladies, you all made beautiful cards.

    Naoualxx

    AntwortenLöschen
  16. Congratulations to you all girls...enjoy your DT! bx

    AntwortenLöschen
  17. Oh wahnsinn die Karten sehen super klasse aus. Am besten gefällt mir die Dritte Karte.

    AntwortenLöschen
  18. Gratulation an Euch drei. Das freut mich für Euch!

    Domi

    AntwortenLöschen
  19. Well done. Fabulous cards. Some fantastic entries by everyone. It's a shame we can't all win.

    Well deserved winners though.

    Love Debbie xx

    AntwortenLöschen
  20. Ich gratuliere den drei Gewinnern!!!
    Ich hätte gerne an dem Call teilgenommen. Mir hat jetzt vor Weihnachten die Zeit gefehlt.

    AntwortenLöschen
  21. Schade, ich bin nicht dabei, aber die 3 Auserwählten haben es verdient... sie machen so schöne Sachen...da kann man nur noch gratulieren.

    LG Karin

    AntwortenLöschen
  22. Congratulations to the winners...beautiful cards xxx

    AntwortenLöschen
  23. ich kommen vom dienst und lese meinen namen . wow ich bin sooo glücklich !!!!!!!!!! was für ein toller 2. advent jetzt auch für mich :o))) dankeschön!!!!!!!! ich kann es noch gar nicht glauben :o)

    glg tina46

    AntwortenLöschen
  24. Congratulations to the winners and well done to everyone else who took part.

    Joy xx

    AntwortenLöschen
  25. Congrats to all the ladies -
    You will have such fun :)

    beautiful choices Katharina!

    AntwortenLöschen
  26. Congratulations both, how wonderful!

    AntwortenLöschen
  27. Thank you so much ,i am over the moon xxxxx
    huge thanks Katharina ,hugs Dawnxx

    AntwortenLöschen
  28. Congratulations! These cards are all lovely!

    AntwortenLöschen
  29. Congratulations ladies! Your cards are beautifull and I can't wait to see more of it! Good luck.

    Kind regards, Renata

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...