Samstag, 20. Dezember 2008

Stunning RAKs

I have almost no time to craft these days, which is not only because of christmas drawing near, but also because of some stunning new sketches I received from Elisabeth the other day. We are almost ready with the preparations for the first Whiff of Joy / Elisabeth Bell stamp kit. And we will start preorders for it in the new year. I am so excited, because Elisabeth's images are fabulous again and I am looking forward to see how you'll like the stamp kit :) But more of it later...

Ich habe momentan fast keine Zeit zum Basteln, nicht nur wegen dem heran nahenden Weihnachtsfest, sondern auch wegen neuen Sketchen, die ich von Elisabeth bekommen habe. Wir sind fast fertig mit den Vorbereitungen des ersten Whiff of Joy / Elisabeth Bell stamp kits und die Vorbestellung wird im neuen Jahr möglich sein. Ich bin schon so aufgeregt :) Elisabeth's Motive sind wieder ein Traum und ich freue mich darauf zu sehen wie unser erstes Stamp kit bei euch ankommen wird :) Aber mehr dazu später...
The less time I have to craft myself, the more I am happy to receive all the stunning christmas cards from dear friends. The card above is from Whiff of Joy DT Bev featuring WoJ's lying Matthew and I was very impressed by the high standard and great colouration (which you can only imagine from the picture :)

Je weniger Zeit ich selbst habe um zu Basteln, desto mehr freue ich mich über die großartigen Weihnachtskarten, die ich von lieben Freunden erhalte. Die obige Karte ist von Whiff of Joy DT Bev. Sie hat WoJ's liegenden Matthew verwendet. Und ich war zutiefst beindruckt von der Qualität (auf Fotos kann man das nur erahnen :)
My good friend Rach sent me the next card and I was absolutely happy to receive it. But it almost made me cry, because it reminded me what I lost when she left the Whiff of Joy DT. *buhuuu* ;) her work is unbelievable amazing!!!! She used Lizzie and the christmas tree.
Meine gute Freundin Rach schickte mir die zweite Karte und ich habe mich riesig gefreut, dass sie an mich gedacht hat. Aber dann war mir plötzlich zum Weinen zumute, weil mir wieder eingefallen ist was ich verloren habe als sie das Whiff of Joy DT verlassen hat... *buhuuuu* ;) Ihr Werke sind einfach nur großartig!! Sie hat Lizzie und den Weihnachtsbaum verwendet.

Last, but not at all least, I want to show you the card I received from Crissy, High Hopes illustrator and Design Diva. You can't properly see it on the picture, but the card is sparkling like crazy, is full of dimension and I love how she did all the backgrounds with just 1 stamp. The central stamp is called "3 pane Santa" from this year's winter release.
Die letzte Karte kam von Crissy, High Hopes Illustratorin and Design Diva. Ihr könnt es auf dem Foto leider nicht genau sehen, aber die Karte glitzert wie wahnsinnig und ist voller Dimensionen. Ausserdem finde ich es großartig wie sie all die Hintergründe mit nur 1 Stempel gemacht hat. Der zentrale Stempel heißt "3 pane Santa" und ist von dem diesjährigen Weihnachts-release.

Thanks so much my dear friends for thinking of me and my family during this hectic times :)
Have a great weekend everybody!!
Ich danke euch sehr liebe Freindinnen, dass ihr in so einer hektischen Zeit an mich und meine Familie gedacht habt.
Ich wünsche euch allen ein schönes Wochenende!!

Kommentare:

  1. oh wow!!! absolutely stunning cards! :)

    AntwortenLöschen
  2. I would love to know what stamps Chrissy used the no peeking, poking card is so cute! :)

    AntwortenLöschen
  3. Oh Wow,da hast Du ja wunderschöne Karten bekommen!
    Alle sind traumhaft!
    Ich habe da etwas auf meinem Blog für Dich! ;-)
    Hatte da schon mal was für Dich! ;-)
    Vielleicht magst du mal schauen gehen!?

    LG Manu!

    AntwortenLöschen
  4. How lucky are you! These cards are stunning!!!

    Happy holidays to you!

    AntwortenLöschen
  5. Hi Lissaloo

    I don't know if you have seen it now because Katharina added which stamp Crissy used. If not it's Three Pane Santa from High Hopes Rubber Stamps. Look at Katharina's post again, she put a link to the stamp.

    AntwortenLöschen
  6. WOW- those are all amazing cards Katharina! As you said, you lost a lot when you lost Rach (but you still have wonderful ladies designing for you!) Just beautiful cards and how honored to have received them.

    AntwortenLöschen
  7. Katharina what wonderful friends you have! Love all the cards you received!
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  8. So beautiful cards! But I must say that I loved the one from Crissy most!!!

    AntwortenLöschen
  9. I couldn't and wouldn't want to choose which one I like best - they are all so beautiful.

    I like the sound of the stamp kit - need to know more!!!

    Ann xxx

    AntwortenLöschen
  10. These are all wonderful! I really love that little Lizzie!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...