Samstag, 13. Dezember 2008

Winter Friends

Finally weekend!! Do you have fun with the WoJ Adventcalendar? Honestly, I do :) It's such a joy to pack little presents for a lucky winner each day. I feel like Santa Clause already...haha
There will be a huge surprise on December 24th which also includes some sneek previews of the Whiff of Joy January release, so stay tuned :)

Endlich Wochenende!! Habt ihr Spaß mit dem WoJ Adventkalender? Ich habe eine riesen Freude dabei jeden Tag ein kleines Weihnachtsgeschenk für den glücklichen Gewinner des Vortages packen zu dürfen. Ich fühle mich schon wie das Christkind...haha
Am 24. Dezember gibt es dann noch ein großes Finale, das auch eine Vorschau auf den Whiff of Joy Jänner release beinhaltet. Also dran bleiben :)
Today's card is a rather simple card, because I am still not done with all my christmas cards...LOL Will I ever be?? So I used the Whiff of Joy sentiment and built my layout around it.
Thanks for stopping by! Enjoy the weekend!

Meine Karte für heute ist recht einfach gehalten, da ich immer noch nicht mit all meinen Weihnachtskarten fertig bin...LOL Langsam zweifle ich daran, dass ich es schaffen werde :) Ich habe den Whiff of Joy Text genommen und mein layout um ihn herum gebaut ;)
Danke, dass ihr reingeschaut habt!! Genießt das Wochenende!

  • Stamps: Whiff of Joy Stamps
  • Paper: Su cardstock bashful blue, St. Nicks
  • Accessories: round Nestabilities, ribbon Raspberry Ribbon, button SU, cuttlebug embossing folder, Martha steward border punch

Kommentare:

  1. To me this looks like a big bauble in a lovely window.

    Have a great day!

    AntwortenLöschen
  2. Katharina, this is so lovely!
    Beauty in simplicity!
    Blessings, Maria

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful card, so elegant and simple:))

    AntwortenLöschen
  4. What a lovely card. The punch design at the top of the blue is perfect with that embossing! GREAT CARD!!!

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful, I love how elegant it looks :)

    AntwortenLöschen
  6. lovely card, hope you finish your Christmas cards soon
    x

    AntwortenLöschen
  7. Beautiful card, Katharina, I love the simplicity of it :0)
    **Hugs** Heather x

    AntwortenLöschen
  8. If i have fun with the WoJ Adventcalendar? YEAH!! :D Absolutly!

    such a nice and simple card, beautiful!

    AntwortenLöschen
  9. Katharina I love this card...it's so pretty!!!! You do such fabulous work!!! I love that boarder punch that you used on the top! Is it a Martha Stewart punch? Again, such a lovely card!
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  10. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  11. Beautiful card!! I love the bow and that paper and stamp.

    AntwortenLöschen
  12. Die Karte ist einfach nur toll!!! Ich finde das ist mal wieder eine super schöne Idee und Anregung. Herzlichen Dank dafür!!!

    AntwortenLöschen
  13. Wow that's pretty, sometimes simple is just so effective...

    AntwortenLöschen
  14. Hallo Katharina!
    Die Karte ist sehr edel und gefällt mir richtig gut.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  15. simple layout but stunning and beautiful colours xxx

    AntwortenLöschen
  16. Deine Karte gefällt mir sehr...sie schaut sehr edel aus.

    AntwortenLöschen
  17. Und ob mir Dein Weihnachtskalnder Spaß macht, schließlich gibt es jeden Tag eine neue Karte bzw, Bastellei von Dir zu sehen und die sind allesamt wunderschön.
    Ähm ich glaube ich schaffe meine Weihnachtskarten auch nicht, wenn ich mich jetzt nicht ranhalte *lach*.
    Liebe Grüße sendet Dir Bastelfeti

    AntwortenLöschen
  18. Oh ist die Traumhaft schön schlicht und doch so wirkungsvoll,ich glaube das währe auch mal nen Versuch wert!
    Gruß DREA

    AntwortenLöschen
  19. Gorgeous card!

    Can't wait to see those sneakpeeks :o)

    xx Naoual

    AntwortenLöschen
  20. what a beautiful card, so classy :)

    AntwortenLöschen
  21. This is actually one of my favorite cards. Just gorgeous!

    AntwortenLöschen
  22. Simple yet elegant.
    Happy Holidays
    Heather

    AntwortenLöschen
  23. Wow,eine wunderschöne,edle Karte ist das!
    Ganz toll gemacht,gefällt mir sehr!

    LG Manu!

    AntwortenLöschen
  24. Gorgeous color combo, and I love those cuttlebug embossers!! :)

    AntwortenLöschen
  25. Bond is amazing! I {heart} that stamp! And the sample is wonderful, too! Thanks so much for the chance to win!

    Rebecca
    rgrohall at hotmail dot com

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...