Freitag, 9. Januar 2009

Daisy Duck and Elisabeth Bell Stamp Kit news

Happy friday!! Ahhh, the weekend is here, which is always too short :) We went to the wedding of my brother in law today and had a lot of fun, that's why I am so late with my card for today.

Einen schönen Freitag wünsche ich euch. Ahhh, das Wochenende, lang ersehnt und immer viel zu kurz ;) Wir waren heute auf der Hochzeit meines Schwagers und hatten viel Spaß. Deswegen bin ich auch so spät dran mit meinem Post von heute.
Daisy, the celebrating duck from Whiff of Joy Stamps. I wanted to do an elegant card with her to show that even those very cute images can have an elegant touch ;) I stamped the background with the Inques Boutique set "French Quarter" with chocolate chip ink from Stampin' Up on kraft cardstock and added some details with a white gel pen.

Daisy, die Partyente von Whiff of Joy Stamps. Ich wollte eine recht elegante Karte mit dem Motiv machen um zu zeigen, dass auch diese sehr lustigen Motive einen eleganten touch haben können :) Ich habe den Hintergrund mit dem Inque Boutique set "French Quarter" mit Chocolate Chip ink auf kraft cardstock von Stampin' Up gestempelt und ein paar Highlights mit weissen Gelstift gesetzt.

I added crystal effects to the glas and the bottle to simulate glas. There are some tiny halfpearls around her neck. All borders are distressed with a brown inkpad. The sentiment is from the Whiff of Joy general sayings collection.

Das Glas und die Flasche habe ich mit crystal effects bestrichen um einen Glaseffekt zu erzielen. Um ihren Hals sind ein paar kleine Halsperlen angeordnet. Der text ist von dem Whiff of Joy Gebräuchliche Texte Set.

There are some fantastic news regarding the Whiff of Joy / Elisabeth Bell stamp kit. Elisabeth completed the most beautiful spring stamps and pre-order will start on monday, jan. 12. *wahooo* I will give you a sneek peek on sunday, so stay tuned and I am sure you are going to love this set :)
Have a great evening!!


Es gibt ausserdem noch tolle Neuigkeiten zu dem Whiff of Joy / Elisabeth Bell stamp kit. Elisabeth hat großartige Frühlingsmotive fertig gestellt und wir können die Vorbestellung am Montag, 12. Jänner, starten. *freu* Ich werde euch am Sonntag auch einen kleinen Sneek preview geben, um euch den Mund wässrig zu machen...hihi Aber ich bin mir sicher, dass ihr dieses Set lieben werdet :)
Habt einen schönen Abend!!


  • Stamps: Whiff of Joy Stamps, Inque Boutique
  • Paper: SU kraft cardstock
  • Accessories: ribbon Stampin' up, SU slit punch, halfpearls from stash, SU crystal effects, charm from stash, Spellbinders tags trio
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor water soluble pens, Twinkling H2Os, white gel pen, Spica glitter pens

Kommentare:

  1. oh da bin ich schon sehr gespannt auf das kit ;o)

    liebe grüße aus wien
    betty

    AntwortenLöschen
  2. achja und die karte sieht wirklich voll edel aus, die ist sicher super gut angekommen. das mit der halskette *gg* könnte man auch bei anderen tierchen probieren *nachdenk*

    betty

    AntwortenLöschen
  3. Fabulous card Katharina, love this duck and your great idea to give her a necklace, very elegant! Love the sentiment stamp too! Looking forward to seeing the sneak peeks of Elisabeth's new designs!

    AntwortenLöschen
  4. Ooooo more stamps...I am so excited!!!! Now I can't wait for Sunday! Yahoo! Beautiful card too Katharina! It's so gorgeous!
    hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  5. Oh This is just fabulous Katharina and it does make a lovely classy card. Glad you enjoyed the wedding. Great News about Elizabeths Stamps cannot wait to see them
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  6. Eine tolle Karte Katharina... wow.
    Auf das Kit bin ich ja schon so gespannt *hachz*
    Ich würde ja zu gerne mal in deiner Ideenwerkstatt Mäuschen spielen....

    Ich wünsche euch ein schönes Wochenende
    Lieben Gruß
    Sonja xx

    AntwortenLöschen
  7. Stunning and elegant Katharina. Those pearls really do make Daisy look like a real lady. Love the crystal effects too.
    Sharon

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous card. I think you have done an excellent job in making a cute stamp look very elegant. love the pearls round her neck adds a great touch.
    Lyndsey xx

    AntwortenLöschen
  9. OMG new stamps? I can't wait for see them *_*

    Your card is very delicate, compliments!!!

    orka

    PS: I've sent the card for tina's granpa ^_^

    AntwortenLöschen
  10. That is very clever Katharina. Love the duck with the necklace.

    AntwortenLöschen
  11. gorgoeus hun, love the pearls around Daisy's neck a very posh duck!
    sounds like you had fun at the wedding. can't wait to see the stamp sets that you have lined up..hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  12. This is so beautiful! I love the pearl necklace! I can't wait to see the kit!!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  13. Bei anderen sehen diese schlichten Karten immer sooooo schön aus (so wie bei dir) aber mir gelingt es einfach nicht...
    johanna

    AntwortenLöschen
  14. Ach schon wieder neue Stempelchen,na bin ich ja schon sehr gespannt.*hibbel*Die Karte sieht wunderschön aus.
    Liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  15. What a great card, love the necklace of the duck hihi !!!

    AntwortenLöschen
  16. Gorgeous card, love Daisy's pearls. Looking forward to more Elisabeth's stamps.

    AntwortenLöschen
  17. Katharina, du machst mich schon wieder sooooo neugierig. Zum Glück ist nicht mehr lang bis Montag.

    Die Partymaus habe ich schon zu einer Karte verbastelt. Wenn du Zeit hast kannst du ja mal bei mir gucken.

    Deine Karte ist wieder ganz bezaubernd geworden.

    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  18. Wahoo is right!! I'm soo excited ...this will be part of my christmas wish list!! Can't wait for a peek!!

    Oh...and yes Daisy the duck does look soooo good in her pearls! bx

    AntwortenLöschen
  19. Great card, cute and elegant! =)
    I got my first WOJ stamps yesterday, are mounting them tonight and then I'm going to make cards!
    Looking forward to the sneek peak tomorrow! =)

    Hugs, Elenor

    AntwortenLöschen
  20. Oh this is just wonderful Katharina, I love her necklace lol.

    I love the idea of a stamp kit as well - and can't wait for the big reveal!!

    AntwortenLöschen
  21. This is such a sophisticated card. I love all of it together and yes it just shows that even the cute animal stamps can look elegant ! Thanks for sharing Katharina! You are so talented !

    Once I have sorted my car this month I am going to treat myself to some of these new stamps!
    Hugs
    Julie

    AntwortenLöschen
  22. ich find sie richtig elegant....klasse deine Karte...die Perlenkette ist ein echter Hingucker

    AntwortenLöschen
  23. Gorgeous card Katharina - love her posh necklace!!! Oooh you are making my mind boggle with the new stamps - can't wait for the sneak peek!!!!
    -x-

    AntwortenLöschen
  24. eine wunderschöne Karte, dass Motiv ist ja herzig. Gefällt mir sehr gut.

    AntwortenLöschen
  25. I'm here, waiting for the sneak peek....Oh, I need to get a raise at work...I just got the ones I ordered/won from the Party Tiere release and I'm soooo happy with them!!! So generous of You to give us the chance to win theese darlings.

    Hugs Mia

    AntwortenLöschen
  26. wauw das ist ja super schön,was nimmst du für farben,das sieht so toll aus.ich mag deine seite werde jetzt öfter vorbei schauen,grüessli severine

    AntwortenLöschen
  27. Das mit der Perlenkette ist ja eine tolle Idee! Superschönes Kärtchen :)

    AntwortenLöschen
  28. Oh wow,ist die Karte schön!
    Ich bin total begeistert!
    Die Gestalltung,die Farben,na und die Perlenkette,einfach alles wunderschön!

    LG Manu!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...