Mittwoch, 28. Januar 2009

Sitting here, thinking about you...

It's a Valentine's challenge over at the Whiff of Joy challenge blog, which I interpretated rather frankly ;)
Eine Valentinstags Challenge gibt es diese Woche auf dem Whiff of Joy challenge blog. Ich habe das Thema mit meiner Karte recht frei interpretiert ;)
Doesn't this cute little frog prince from High Hopes Rubber Stamps ( I really love this little fellow ;) sit comfortable in this romantic Whiff of Joy armchair designed by Elisabeth Bell? I got a new pack of My Mind's Eye design paper the other day (from the Laundry Line collection). What a wonderful paper, full of glitter and of intense colour! I created the scalloped border with the Stampin'Up scalloped border punch and punched the holes with a 1/8 '' circle punch. I then distressed the edges with a white ink pad to give it a softer touch.
Sitzt der süße Froschkönig von High Hopes Rubber Stamps (an dem habe ich einen Narren gefressen ;) nicht sehr komfortabel auf dem romantischen Whiff of Joy Polsterstuhl designed von Elisabeth Bell? Ich habe gerade einen neuen Pack Motivpapier von My Mind's Eye bekommen und bin total begeistert. So tolle Farben und überall Glitzer (Es ist von der Laundry Line Kollektion). Den Rand des braunen Cardstocks habe ich mit dem Stampin' Up scalloped border Stanzer gemacht und dann die Löcher mit einen 1/8 '' Kreisstanzer ausgestanzt. Die Kante habe ich mit weißem Stempelkissen gewischt um einen weicheren Übergang zu erhalten.

I created the sentiment on my computer "Sitting here, thinking about you".
Den Text habe ich am Computer erstellt.

I coloured the frog and the chair with watersoluble pens, Twinkling H2Os and the crown with glitter pens from Spica.
Thanks for stopping by, enjoy your day!
Ich habe den Frosch und den Stuhl mit Aquarellstiften, Twinkling H2Os und die Krone mit Glitzerstiften von Spica coloriert.
Danke fürs Vorbeischaun! Ich wünsche euch noch einen schönen Tag.
  • Stamps: Whiff of Joy Stamps, High Hopes Rubber Stamps
  • Paper: SU cardstock "Chocolate Chip", My Mind's Eye "Laundry Line" Collection
  • Accessories: halfpearls and lace from stash, SU scalloped border punch, sewing machine
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor water soluble pens, Twinkling H2Os, white gel pen, Spica glitter pen

Kommentare:

  1. a fantastic card hun, your cute frog looks wonderful sat on his chair, waiting for that kiss..!
    love it. hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  2. Superb card, the frog looks so cute on the chair.

    Liza x

    AntwortenLöschen
  3. Just so adorable that frog prince is. I am sure there are quite a few lady froggies standing in line to win his hand. Hugs from Desire

    AntwortenLöschen
  4. Cute frog looks so comfy in the chair. Lovely paper and colouring. Beautiful lace!

    AntwortenLöschen
  5. ha ha such a cutie! a really great card! Love the paper as well and the pearls.

    AntwortenLöschen
  6. gorgeuos card, and the text really fits the motive :D wonderful coloring!

    AntwortenLöschen
  7. What a great idea for a Valentine card! Very fun! The card is beautiful!!

    AntwortenLöschen
  8. Die ist ja süüüüüüüüüüß, der Frosch auf dem Stuhl ist der Knaller.
    LG patzi

    AntwortenLöschen
  9. A Katharina what a fabulous fun card dear, he looks so sweet and sorry for himself sitting on that chair. Beautiful colouring as usual dear
    big hugs
    Jacqui x

    AntwortenLöschen
  10. He is so cute perched on his fancy chair, just waiting...Love it!

    AntwortenLöschen
  11. Was für eine witzige Umsetzung des Themas, ist mal was anderes und richtig klasse.

    AntwortenLöschen
  12. Gorgeous card Katharina!
    I love the paper you've used, really chique.

    AntwortenLöschen
  13. Wow, beautiful card! I wonder if he turns into a prince?? Must get my hands on some of that paper!

    AntwortenLöschen
  14. what a gorgeous little frog and he looks right at home in the chair...beautiful colours and the papers are stunning xx

    AntwortenLöschen
  15. This is awesome! I love how this card works together eventhough they are different companies! They are so versatile! And I just LOVE that new paper!! I can't wait to play along this week.
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  16. Nicht so typisch, aber wunderschön und passend für den Anlass.

    LG Karin

    AntwortenLöschen
  17. this is a lovely card Katharina
    xoxo BA

    AntwortenLöschen
  18. Eine super Idee den süßen Frosch auf den Sessel zu setzen.... Erinnert mich gerade an den Froschkönig der Weihnachten im Fernsehen gezeigt wurde (ich liebe die alten Tschechischen Märchenfilme *smile*)
    Schade das ich meinen Prinzen schon habe, sonst würde ich doch glatt in Versuchung kommen und ihn küssen *hihi*

    Deine Mail ist angekommen, aber irgendwie ins Spamfach gerutscht, gut das du mal nachgefragt hast, dort hab ich sie gerade gefunden...

    *Hachz* ich bin schon ganz aufgeregt, aber wem sag ich das *lach*

    Sei ganz lieb gegrüßt xxx Sonja

    AntwortenLöschen
  19. The frog and the chair was a perfect combination! =) Great card!
    Hugs, Elenor

    AntwortenLöschen
  20. hachhhzzzzzz wunderwunderschön! ja der frosch ist wirklich herzallerliebst! lg nicky

    AntwortenLöschen
  21. Och nee, ist das goldig!!!!!! Phantastisch, so eine süße Idee und so schön umgesetzt.
    Bin grad mal ganz hin und weg....

    Super!

    LG

    Heide

    AntwortenLöschen
  22. Gorgeous card - love the little frog sitting in his chair.
    Hugs
    Cathy xx

    AntwortenLöschen
  23. a great card, those papers are fab
    x

    AntwortenLöschen
  24. Aw, Katharina, you made me want to give that little frog prince a kiss!! ha ha I love how you put him on such a fancy chair! so sweet! Gorgeous coloring, and papers, yes! I love the lacey border you made too!

    AntwortenLöschen
  25. Yes...he is absolutely perfect perched on that regal chair! LOve how you've coloured it Katharina! I love these MME papers too...fabulous quality of paper too! bx

    AntwortenLöschen
  26. Very outside the box for me, I love it. It is very neat for me to see others creations to help me think outside the box. Thanks.

    AntwortenLöschen
  27. oh very fantastic card Katharina !!!
    fun frog in his chair !!!
    hugs coco

    AntwortenLöschen
  28. schön!!!
    I love it-- he is so cute and your coloring is great!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...