Donnerstag, 29. Januar 2009

Thinking of You!

Valentine's day is drawing closer that's why there is another Valentine's day challenge open. This time on the Cute Card Thursday challenge blog. So why not combine the Whiff of Joy and Cute Card challenges and get 1 card done for both of them?

Das Thema Valentinestag verfolgt mich im Augenblick...haha Genauso ist nämlich auch die challenge auf dem Cute Card Thursday challenge blog. Also warum kombiniert ihr nicht einfach die Whiff of Joy and Cute Card challenges und macht 1 Karte für beide?

Guardian Angel boy Matthew designed by Elisabeth Bell for Whiff of Joy Stamps is the perfect stamp for romantic "Thinking of You" cards. I chose boyish colours and a clear boyish layout ;)The envelope die is from Quick Utz and I had it in my drawer for ages. I got the little school clip from my friend Inge. It's from Karen Foster Designs. I embossed the light blue paper with the Cuttlebug folder "forest branches" and sewed it to the background paper.

Schutzengel Junge Matthew designed von Elisabeth Bell für Whiff of Joy Stamps ist der perfekte Stempel für romantische "Ich denk an dich" Karten. Ich habe mir jungenhafte Farben und ein klares Layout ausgesucht. Der kleine Briefumschlag ist von QuickUtz und ich habe ihn schon eine Ewigkeit in meiner Schlublade liegen gehabt ;) Den Schulclip habe ich von meiner Freundin Inge bekommen, er ist von Karen Foster Designs. Den hellblauen Streifen Papier habe ich mit dem Cuttlebug folder "forest branches" geprägt.
Even the little key charms has some tiny hearts on it ;)
Sogar der kleine Schlüssel Charm hat Herzchen auf der Seite ;)
I coloured Matthew with water soluble pens from Caran D'Ache and Twinkling H2Os. I added glitter to his wings and coloured the ground with Twinklings (cinnamon brown).
Thanks for stopping by. Have a rgeat day :)

Ich habe Matthew mit Aquarellstiften von Caran D'Ache und Twinkling H2Os coloriert. Seine Flügel sind mit Glitzer versehen und der Boden wieder mit Twinklings (Cinnamon Brown) coloriert.
Danke fürs Reinschaun! Habt einen tollen Tag :)


  • Stamps: Whiff of Joy Stamps
  • Paper: gcd Designs, SU cardstock "Bravo Burgundy"
  • Accessories: ribbon SU, school clip Karen Foster Designs, envelope die Quick Utz, charm from stash, brads Making Memories, Spellbinders Label 2 Nestabilities, Cuttlebug embossing folder "forest branches", sewing machine
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor water soluble pens, Twinkling H2Os, white gel pen, Spica glitter pen

Kommentare:

  1. Matthew makes a great Valentine for the boys who don't like things too soppy! hugs, annie x

    AntwortenLöschen
  2. Ach ist die wieder schööööööööööön,der Kleine fehlt mir noch in meiner WoJ Sammlung.*grummel*
    Liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  3. Ooh, this is so gorgeous! Kirsten x.

    AntwortenLöschen
  4. a fabulous card hun, beautifully made. hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  5. beautiful card Katharina, I love the long style of card and the colours are pretty, the tiny envelope is so cute!

    AntwortenLöschen
  6. Great card again!
    Love the stretched out size :-)
    Fits the picture!

    AntwortenLöschen
  7. What a sweet card. Luv the heart key charm.

    xoxo,
    Lori

    AntwortenLöschen
  8. This is adorable! I love it! : )

    AntwortenLöschen
  9. Love this stamp! Your card is fabulous!! Thanks for sharing.


    Tonya

    AntwortenLöschen
  10. Die Karte ist wunderschön geworden, ich liebe diesen Stempel und muss ihn auch mal wieder verwenden...
    Lieben Gruß Sonja xx

    AntwortenLöschen
  11. o Katharina,what a gorgeous card.
    beautiful.

    have a nice weekend.
    hugs Riet.xx

    AntwortenLöschen
  12. Just love this card and the colours are beautiful.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  13. Gorgeous card Katharina and beautifully coloured!
    Clairex

    AntwortenLöschen
  14. Beautiful card Katharina! It's fabulous!!!
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  15. Ich liebe diese kleinen *Engel*...
    Eine wunderschöne Karte!!

    Ganz liebe Grüße
    Doris

    AntwortenLöschen
  16. Just adore this wonderful card Katharina, I so admire how you put a card together matching everything perfectly
    Have a lovely weekend dear
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  17. A gorgeous card, great layout!
    xx :0)

    AntwortenLöschen
  18. absolutely stunning work!love it all
    debxx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...