Montag, 19. Januar 2009

Wishing you wonderful adventures - a dude card

Monday!! Not my favourite day of the week, but absolutely the favourite one of my 2,5 year old son Niklas. It's the day for Muki gym (Mutter-Kind / mother-kid) and he is talking about it all week. I am also looking forward to spend some time just with him and he loves to jump and run.

Montag!! Nicht gerade mein liebster Tag der Woche ;) Aber der absolute Lieblingstag meines 2,5 jährigen Sohnes Niklas. Es ist der Tag vom Muki Turnen (Mutter-Kind) und er spricht die ganze Woche davon :) Ich freue mich auch schon darauf wieder etwas Zeit nur mit ihm zu verbringen und ihm beim Springen und Laufen zuzusehen ;)

Today's card, which I did for this weeks High Hopes Challenge with the theme "a dude's card", features Walkabout Wally, the coordinating sentiment and the compass stamp, which I used to create my own background.

Meine heutige Karte, die ich für die dieswöchige High Hopes Challenge, mit dem Thema "Eine Jungenkarte", gemacht habe zeigt Walkabout Wally, den passenden Text und den Kompass Stempel mit dem ich meinen eigenen Hintergrund gestempelt habe.

I coloured Wally with water soluble pens, watertank brush and Twinkling H2Os. The background is done with SU pastels ( I left my Nestabilities over the image to protect the outer border while applying two different colours with a sponge dauber.
Thanks for visiting! Have a wonderful week.
Ich habe Wally mit Aquarellstiften, Wassertankpinsel und Twinkling H2Os coloriert. Den Hintergrund habe ich mit SU pastels gemacht. Ich habe meine Nestabilities als Schutz für den Rahmen liegen gelassen während ich mit einem Schwämmchen doe Farbe aufgetragen habe.
Ich danke euch fürs Reinschaun und wünsche euch eine schöne Woche!

  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps
  • Paper: Basic Grey, SU kraft carstock
  • Accessories: ribbon from a Raspberry ribbon kit, Martha Steward border punch, brads Making Memories, rectangle Nestabilities
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor water soluble pens, Twinkling H2Os, white gel pen, background with SU pastels

Kommentare:

  1. gorgeous card katharina. have fun at mum and child group. we are going to on this morning too!

    AntwortenLöschen
  2. Such a fabulous card your colouring is just supurb! Loveyour stamped background looks wonderful!
    Have a great time at the gym!
    hugs
    kim x

    AntwortenLöschen
  3. Eine schöne Karte hast Du da gezaubert! Mir gefallen all Deine Sachen super gut.
    Genieß die Zeit mit dem Kleinen, das geht so schnell vorbei und dann sind sie groß!

    LG von Netty

    AntwortenLöschen
  4. Der ist ja oberknuffig *hachz*
    Ich hoffe ich bekomme heute meine ersten High Hopes, dann werde ich auch mal bei euren Challenges mitmachen...

    LG Sonja xxx

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card Katharina, I do love this image, you have coloured him beautifully,lve the background too. enjoy mother and toddler group today.xxx

    AntwortenLöschen
  6. Katharina this is just adorable, i love wally.... he is such a cool dude... hehehe, i love your stamped background, it really looks great with Wally, i hope you and Niklas enjoy the gym today, maybe you feel better about the week when you two have been to the gym, there is nothing like exercise and laughter to make you feel 100% positive... hehehe Big big hugs Tina x

    AntwortenLöschen
  7. Deine Karte ist toll geworden.

    Als Tobias noch so klein war hat er sich auch immer auf den Muki-Tag gefreut und nun ist er bald 10 Jahre alt. Wohin nur die Zeit so schnell rinnt? Aber ich kann ja dann nächstes Jahr mit Sarah wieder dorthin gehen. Auf das freu ich mich schon sehr.

    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  8. Hi Katharina
    I have left you a little something on my blog.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  9. You did a great job with the challenge! I love the background you created and your coloring is awesome! Have fun with your son today! It's a Holiday here in the US (Martin Luther King Day) so my husband is off. I'm still in my PJs...gotta love that!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  10. again... a beautiful card !!!
    I really should try out those twinkling H2O's

    AntwortenLöschen
  11. Another fabulous card. I love visiting your blog.

    AntwortenLöschen
  12. Great card Katharina....love Wally!! I really like how you did the background. Mondays.....yeah...it was tough getting up this morning after having Thursday & Friday off due to the cold! Hope you have a great week!!

    AntwortenLöschen
  13. Hallo Katharina,

    Deine Jungenkarte ist total süß, aber die schwarze Schleife gefällt mir persönlich nicht so gut.
    Ich hätte vielleicht eine braune genommen.

    Gruß Bastelfeti

    AntwortenLöschen
  14. Good coloring! This is such a good image for a little boy card. I think you did such a pretty job at him.

    Toota-loo,
    Karen

    AntwortenLöschen
  15. oh Katharina...I just cannot miss any of your posts as they are all so special...this one is no exception...love it!

    AntwortenLöschen
  16. fabulous card Katharina, wally sure looks like one cool dude. beautifully coloured.
    Hope that you and Niklas had a wonderful time yesterday at Muki gym.
    Hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  17. It's beautifull Katharina :)).

    Hugs Monique

    AntwortenLöschen
  18. Oh this is fabulous Katharina - he's just way too cool lol. The background is fab too

    hugs Bev x

    AntwortenLöschen
  19. Fabulous card Katharina I love this little guy he's so cool.Great colouring and your background just fits perfectly.
    x Vee

    AntwortenLöschen
  20. I love this card Katharina, great image.
    **Hugs** Heather x

    AntwortenLöschen
  21. So well done, Katharina!! You are amazing!!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...