Sonntag, 18. Januar 2009

Yaob Sunday #20 - Iris

Happy sunday and welcome to another edition of Yaob Sunday (=Your artwork on my blog).
Einen schönen Sonntag wünsche ich euch und herzlich willkommen zu einer neuen Ausgabe von Yaob Sunday (=Eure Werke auf meinem Blog).
Today's featured crafter is Iris from Iriswelt, who did this great vintage "Love"-card following my sketch #26. What a fabulous creation! I love all the distressing and sewing. Iris used one of my favourite color combinations pink/brown. If you visit Iris' blog you will find a lot more inspiring cards (some of them also done after my sketches). Thanks Iris!

Heute möchte ich euch eine wunderschöne Karte von Iris (Iriswelt) zeigen. Sie hat diese tolle vintage "Love"-Karte nach meinem Sketch #26 gemacht. All das Distressing und das Nähen gefallen mir sehr, ausserdem hat Iris eine meiner liebsten Farbkombinationen rosa/braun verwendet. Wenn ihr auf Iris' blog vorbeischaut entdeckt ihr sicher noch einige inspirierende Karte (ein paar davon sind auch noch mit anderen meiner Sketche gewerkelt :) Danke Iris!

Kommentare:

  1. Congratulations Iris! Your card is beautiful! I love the soft feminine feel you've created! bx

    AntwortenLöschen
  2. This card is so delicate! I love the papers and the layout it awesome. I love all of you sketches...I may have to try this one!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  3. What a beautiful interpretation from Iris of your gorgeous sketch. Hugs from Desire

    AntwortenLöschen
  4. This is really a very very nice card. I love it!

    AntwortenLöschen
  5. I love the paper tearing, the flower the charms, the image the colouring, wow a masterpiece!
    xxxx

    AntwortenLöschen
  6. Waw it is gorgeous card Love the papers and the layout! Hugs, Moni

    AntwortenLöschen
  7. beautiful card...such a subtle gentle feel to it xxx

    AntwortenLöschen
  8. Ups, damit hab ich ja gar nicht gerechnet. Danke Katharina, dass dir meine Interpretation deines Sketches so gut gefällt, dass du sie bei Yaob zeigst.

    LG
    Iris

    AntwortenLöschen
  9. Da hast du wieder eine tolle Karte ausgesucht und die Werke von Iris mag ich immer besonders gerne ...

    Lieben Gruß und eine schöne Woche...
    Sonja xx

    AntwortenLöschen
  10. Glückwunsch Iris, das ist ja zauberhaft.

    Domi

    AntwortenLöschen
  11. Congratulations Iris, this is such a gorgeous card

    hugs Bev x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...