Freitag, 6. Februar 2009

A grateful grandpa

Today I want to show you what has been possible because of your help!
Heute möchte ich euch zeigen was durch eure Hilfe möglich war!

This happy and excited man is Tina's (the owner of High Hopes Rubber Stamps) grandfather. One month ago I asked you for help to bring happiness to Frank's life and to send him a card for his 88th birthday. My fellow High Hopes Design Team Divas also asked for help and it was a huge success. But read for yourself what Frank has to say :)

Dieser glückliche und aufgeregte Mann ist Tina's (die Besitzerin von High Hopes Rubber Stamps) Großvater. Vor ca. 1 Monat habe ich euch um Hilfe gebeten um Frank zu seinem 88. Geburtstag eine große Freude zu machen. Meine HHRS Design Team Kolleginnen baten auf ihren Blogs ebenfalls um Hilfe. Und es war ein riesen Erfolg!!! Aber lest selbst was Frank dazu zu sagen hat :)
Dear Friends,
I am most grateful to all the people who took the time, effort, and expense of sending greetings for my 88th birthday. My son Frank initiated the idea abetted by my granddaughter Tina, that caused an avalanche of cards totaling over one hundred and fifty. I received 46 cards on one day alone!

Many were from relatives, but a great number were from people I have never met. Quite a number of different states were represented as well as many Canadian Provinces. Many customers of Tina's stamp and card business in other countries were nice enough to send greetings.
Represented were Australia, Austria, Canada, England, France, Germany, Iceland, Italy, Scotland, Switzerland, The Netherlands, and the Union of South Africa. All these were hand crated and showed effort and originality.

My heartfelt thanks to all who sent these many greatly appreciated greetings. They made this a birthday to be well remembered.
Sincerely, Frank White

150!!! cards.... can you believe it. These were true cards for a cause and I am very grateful myself to know such kind and generous people who took the chance to help!
Thanks so much!!!!


150!!! Karten... könnt ihr euch das vorstellen? Diese Karten hatten wirklich einen besonderen Sinn und ich bin sehr dankbar, dass ich so großzügige und selbstlose Leute kenne, die die Chance zu helfen wahr genommen haben.
Ich danke euch sehr!!!



------------------------------
Events:

Kommentare:

  1. Oh, Katharina, thank you for sharing this! I was afraid I sent mine a little late, but I'm sure he enjoyed receiving cards for a continued period of time! What a blessings this craft has been! Thank you for allowing me to take part!
    Have a lovely day!
    Blessings, Maria

    AntwortenLöschen
  2. This is so special... really wonderful photos!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  3. Thatä's so wonderful!! I missed it, unfortunately - I wish I could have been able to represent Sweden in that amazing pile of beautiful cards!
    A belated congrats to Frank, from Sweden!!

    AntwortenLöschen
  4. Thank you katharina for the pics ^_^
    I was tracking my card, but the tracking service still say me that the card is in italy... I was worry about that, but now I can see my card on your pic, so I'm happy.
    Ad and also Tina's grandpa seems happy ^_^

    wow

    AntwortenLöschen
  5. Thank you so much for keeping us informed, I am happy to see my card in the photo, now I know it reached him safely. It looks like he liked this gesture :o)

    AntwortenLöschen
  6. Wow, Katharina!! Könntest Du zu meinem Geburtstag auch mal so einen Aufruf starten?? *kicher* Aber mal im ernst: Das war ja wohl ein toller Erfolg und das Frank darüber gestaunt hat und sich wahnsinnig gefreut hat, glaub ich gern!! :o) Was ich so toll finde, daß so viele Nationen mitgemacht haben! Wow! Danke für das tolle Bild mit Frank vor all den Karten! Liebe Grüße, Tanja

    AntwortenLöschen
  7. It does my heart good to see the delight these cards brought to him! I am so happy to have been a part of it!

    AntwortenLöschen
  8. That is so great, it is nice to see that there are still good people in the world, thanks for sharing this story.

    AntwortenLöschen
  9. Oh that is wonderful!!!! That's alot of cards,card makers are the best!!!!!

    AntwortenLöschen
  10. OMG...that is sooo sweet. Grandpa is adorable. The cards are all so purdy.

    xoxo,
    Lori

    AntwortenLöschen
  11. That's so awesome!! Ooo, I even see my silver embossed fish card there in the middle :) I'm so happy for him!!

    AntwortenLöschen
  12. wow, das ist so fantastisch. Mir tut es so leid, das ich die Gelegenheit verpasst habe, weil es zu einer Zeit war, wo wir hier alle krank waren, ich hab es leider völlig vergessen.
    Aber es sind ja massig zusammen gekommen, der Hammer, und wie happy er ausssieht, das freut mich riesig. ganz tolle Aktion, super!!!!

    jessi

    AntwortenLöschen
  13. What fabulus cards!!! I bet this is one birthday he will never forget - thanks for sharing. Can I also say a big thanks for being our sponsor this week on Stamp Something, I love using your stamps so this was another great excuse!! Have a lovely weekend hun
    -x-

    AntwortenLöschen
  14. Wow, that's amazing, we've tried to do that for a member in our cardgroups dad, but I think he's still a few short from being that same amount as his age!
    Hugs, Elenor

    Congrats from Sweden! =)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...