Sonntag, 22. Februar 2009

Greetings from Switzerland

Happy sunday! This weeks challenge at the High Hopes Challenge blog is "Sponging".
As someone who lives in Switzerland you will know why I simply NEEDED this High Hopes Stamps...haha

Einen schönen Sonntag wünsche ich euch. Diese Woche ist das Thema des High Hopes Challenge blog "Sponging (Wischen)". Als jemand der in der Schweiz wohnt brauchte ich natürlich unbedingt den folgenden High Hopes Stempel..haha

I used Maribelle the cow for my swiss greeting card. The sentiment is hand written and means "Greetings friom Switzerland". All the papers are from Crate Paper. I sponged their borders with a brown inkpad.
Ich habe Maribelle die Kuh für meine schweizer Grußkarte verwendet. Der Text is handgeschrieben. Alle Papier sind von Crate Paper. Ich habe die Ränder mit einem braunen Stempelkissen gewischt.

I coloured Maribelle with Copic Sketch Markers. The below photo shows which colours I used. I sponged the edges with SU pastels.
Ich habe Maribelle mit Copic Sketch Markers coloriert. Das untere Foto zeigt welche Farben ich verwendet habe.

Have a lovely evening!!
Ich wünsche euch einen schönen Abend!


  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps
  • Paper: Crate Paper
  • ink: Memento tuxedo black
  • Accessories: ribbon Stampin' Up, button Autumn Leaves, Prima flower, brad Making Memories
  • coloured with Copic Sketch Markers

Kommentare:

  1. I see what you mean about the stamps...she is gorgeous and so fitting for switzerland lol...I love Crate papers they distress so well, I love this card...so mmmoooooccchhhhh (sorry couldnt resist lol xxx

    AntwortenLöschen
  2. Deine Kärtchen ist wieder mal total schön geworden, die Kuh ist einfach zum fressen und die Coloration ein Traum! Lg Manu

    AntwortenLöschen
  3. She is very cute & the card is gorgeous.

    AntwortenLöschen
  4. How sweet!! This image is so cute and beautifully colored! TFS! :)

    AntwortenLöschen
  5. This is lovely, loved the way you DT girls put your cards together. Brilliant.
    Pinky

    AntwortenLöschen
  6. Oh this is so cute!
    Can so see why you had to have him.
    Just such a wonderful card.
    hugs
    kim x

    AntwortenLöschen
  7. Gorgeous card, love the cow! Hugs, moni

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous card! Love the stitching and the cow is adorable. :)
    x Natasha x

    AntwortenLöschen
  9. woww Katharina,what a beautiful card,l love the colours.

    hugs Riet.xx

    AntwortenLöschen
  10. Die Karte ist sowas von genial und die Kuh ist sowas von goldig und toll coloriert.
    Komisch, aber bei uns gibt es auch Kühe.... dann brauch ich den Stempel wohl auch *hihi*
    Ich bin hier ja quasi von Kuhweiden umringt ....*gg*

    AntwortenLöschen
  11. Such a cute stamp and a great card-the stitching looks so perfect and the sponging suits the papers very much.
    Dei x

    AntwortenLöschen
  12. I love this card! Your coloring is awesome as usual, but I really love the layout and the distressed layers!! I had fun with this challenge myself!!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  13. This is so cute!! I love this little cow!! So sweet!

    AntwortenLöschen
  14. Fabulous card Katharina. Love that image, she's so adorable!

    xx Naoual

    AntwortenLöschen
  15. Oh Katharina,das ist ja mal eine süße Kuh und natürlich wieder eine wunderschöne Karte.
    Liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  16. fabulous card Katharina, just love the sweet cow and those papers are scrummy!
    have a great evening, Debx

    AntwortenLöschen
  17. Oh this is brilliant Katharina, the image is so cute!!! Love the papers too, a fabulous card

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...